to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

14:25 | 13.11.2016

Κοινωνία

Ο Κενυάτης Ρότιτς νικητής του 34ου Μαραθωνίου - Ρεκόρ συμμετοχής

Ο φετινός αγώνας, στον οποίο συμμετείχαν 18.000 δρομείς από 105 διαφορετικές χώρες, είχε επετειακό χαρακτήρα, καθώς συμπληρώθηκαν 120 χρόνια από τον πρώτο Μαραθώνιο και την έναρξη των Σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων.


O Λούκας Ρότιτς Λουμπουάν από την Κένυα, ήταν ο νικητής του 34ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, καθώς διένυσε την ιστορική απόσταση των 42 χιλιομέτρων σε 2 ώρες, 12 λεπτά και 49 δευτερόλεπτα. Δεύτερος τερμάτισε ο συμπατριώτης του Μπένσον Κιπρούτο και τρίτος, ο επίσης Κενυάτης, Μπερνάρ Κιτούρ.

Μεταξύ των Ελλήνων αθλητών, την καλύτερη επίδοση κατέγραψε ο Χριστόφορος Μερούσης, με χρόνο 2 ώρες, 24 λεπτά και 58 δευτερόλεπτα (10ος στη συνολική κατάταξη).

Όσον αφορά τις γυναίκες, πρώτη τερμάτισε η Νάνσι Αρουσέι από την Κένυα, με χρόνο 2 ώρες, 38 λεπτά και 13 δευτερόλεπτα, ενώ πρώτη Ελληνίδα ήταν η Ράνια Ρεμπούλη με χρόνο 2 ώρες, 49 λεπτά και 24 δευτερόλεπτα. 

Ο φετινός αγώνας, στον οποίο συμμετείχαν 18.000 δρομείς από 105 διαφορετικές χώρες, είχε επετειακό χαρακτήρα, καθώς συμπληρώθηκαν 120 χρόνια από τον πρώτο Μαραθώνιο και την έναρξη των Σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων.

Οι συνολικές συμμετοχές, σύμφωνα με τον ΣΕΓΑΣ, ξεπέρασαν τις 50.000, αποτελώντας ιστορικό ρεκόρ. Στο Παναθηναϊκό Στάδιο έδωσαν το «παρών» και οι Έλληνες Ολυμπιονίκες του Ρίου 2016.

(φωτογραφίες: Άγγελος Καλοδούκας)

Περισσότερες φωτογραφίες εδώ

Το πρωί, διεξήχθησαν και οι αγώνες δρόμου των 10 και 5 χιλιομέτρων, στις κεντρικές οδούς της Αθήνας και με τερματισμό στο Παναθηναϊκό Στάδιο. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν ειδικές διαδρομές τόσο για αθλητές μικρών ηλικιών, όσο και για αθλητές των Special Olympics

 

Καλλίας και Πετρουλάκη πρώτευσαν στα 5 χλμ


Ο Χρήστος Καλλίας ήταν ο αθλητής που μπήκε πρώτος στο Παναθηναϊκό Στάδιο στον 34ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας.

Ο αθλητής του ΑΟ Μυκόνου επέλεξε να κάνει γρήγορη κούρσα και να τερματίσει τα 5χλμ σε 14.49, επίδοση που αποτελεί ρεκόρ διαδρομής. Ο 28χρονος δρομέας έγινε ο πρώτος που κατεβαίνει τα 15.00 από το 2006 οπότε και το αγώνισμα μπήκε στο πρόγραμμα της διοργάνωσης. Παράλληλα κατάφερε να κάνει δύο τις νίκες του, αφού ήταν πρώτος και πριν από ένα χρόνο.

«Κατάφερα να κάνω ρεκόρ διαδρομής, έσπασα το δικό μου περσινό ρεκόρ. Δεν μπορώ να περιγράψω τα λόγια, την αίσθηση να τερματίζεις στο Παναθηναϊκό Στάδιο. Είμαι πολύ χαρούμενος και ικανοποιημένος από την εμφάνιση μου», είπε ο Καλλίας.

Δεύτερος με 15.08 ήταν ο Ιταλός Αντέμε Κουνέο, ο αθλητής που γυμνάζεται στην Ελλάδα με τον Νότη Παπούλια και τρίτος ο Κώστας Νακόπουλος, που με 15.13 βελτίωσε την επίδοση του στην απόσταση.

«Είναι ενθουσιασμένος με τον αγώνα. Είμαι Ιταλός ζω τρία χρόνια στην Ελλάδα και ήταν μία ωραία εμπειρία», ειπε ο 18χρονος αθλητής.

Ο Κώστας Νακόπουλος, στην πέμπτη του συμμετοχή στη διοργάνωση τερμάτισε τρίτος, ωστόσο βελτίωσε την επίδοση του στην απόσταση. «Είναι τρομακτική εμπειρία να τρέχω τέτοια μέρα, είναι η πέμπτη φορά που συμμετέχω στο 5άρι και είμαι ενθουσιασμένος», είπε ο Νακόπουλος.

Στις γυναίκες η Ελευθερία Πετρουλάκη πέρασε πρώτη τη γραμμή του τερματισμού με 17.10, μπροστά από την Ελένη Φιλάνδρα (17.45), ενώ Τρίτη ήταν η Ανθή Κυριακοπούλου με 18.14.

«Εκανα ατομικό ρεκόρ στην διαδρομή και αυτό με ικανοποιεί. Ολη η ατμόσφαιρα είναι φανταστική, απλά μαγικά να μπαίνεις στο Παναθηναϊκό Στάδιο», είπε η Πετρουλάκη, που θα πάρει μέρος και στους αγώνες του χειμερινής περιόδου. Αγώνας προετοιμασίας ήταν η σημερινή εμφάνιση για την Ελενα Φιλάνδρα, που ετοιμάζεται ήδη με στόχο τη συμμετοχή στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού. 

«Ο αγώνας ήταν στο πλαίσιο της πρόετοιμασίας μου για το κλειστό. Είμαι χαρούμενη με τη συμμετοχή και την εμπειρία», είπε η Φιλάνδρα.

Οι 8 πρώτοι: 1.Χρήστος Καλλίας 14.49, 2.Κούνεο Αντέμε (Ιταλία) 15.08, 3.Κώστας Νακόπουλος 15.13, 4.Νίκος Φράγκος 15.19, 5.Χρήστος Παπούλιας 15.22, 6.Κώστας Γαλανόπουλος 15.26, 7.Ανδρέας Δημητράκης 15.43, 8.Θανάσης Καλόκας 16.11.

Οι 8 πρώτες: 1.Ελευθερία Πετρουλάκη 17.10, 2.Ελένη Φιλάνδρα 17.45, 3.Ανθή Κυριακοπούλου 18.14, 4.Ζωή Ανδρικοπούλου 18.31, 5.Βασιλική Λίβα 18.36, 6.Ιφιγένεια Κασκανιώτη 19.28, 7.Κατερίνα Δόβρου 19.35, 8.Παρασκευή Θρασυβούλου 19.35.

Μπουντούλης και Καρακατσάνη οι νικητές στα 10 χλμ

Η Αναστασία Καρακατάνη στις γυναίκες και ο Χρήστος Μπουντούλης στους άνδρες πρώτευσαν στα 10 χλμ., στο πλαίσιο του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας. 

Ο Μπουντούλης κέρδισε για πρώτη φορά τον αγώνα, ενώ η Καρακατσάνη για 5η συνεχή χρονιά, αφού προηγήθηκαν αυτές του 2012, 2013, 2014 και 2015. Δεύτερη ήταν η Εσθονή Λίλι Λούικ από την Εσθονία, η οποία έτρεξε στον αγώνα μαζί με τις δύο αδελφές της Λέιλα και Λίνα. 

Το χαρακτηριστικό είναι ότι είναι τρίδυμες αδελφές με την ίδια αγάπη για το τρέξιμο, που τις οδήγησε άλλωστε και τις τρεις να μετάσχουν τον Αύγουστο και στο Μαραθώνιο των Ολυμπιακών Αγώνων του Ρίο.

Οι 3 πρώτοι: 1.Χρήστος Μπουντούλης 31.47, 2.Δήμος Μαγγίνας 31.48, 3.Ιάσων Ιωαννίδης 31.52.

Οι 3 πρώτες: 1.Αναστασία Καρακατσάνη 35.23, 2.Λίλι Λούικ (Εσθονία) 36.23, 3.Ελενα Λεβεντάκη 36.35.

_____________________________________________________________________________

Ο φετινός Μαραθώνιος είναι επετειακός καθώς συμπληρώνονται 120 χρόνια από την πρώτη διεξαγωγή Μαραθωνίου δρόμου ως αγωνίσματος των πρώτων σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων, 34 χρόνια από τον πρώτο αγώνα με τη σημερινή του μορφή, 54 χρόνια από τη δολοφονία του Γρηγόρη Λαμπράκη, στη μνήμη του οποίου είναι αφιερωμένος ο αγώνας, ενώ συμπληρώνονται 70 χρόνια από τη θρυλική νίκη του Στέλιου Κυριακίδη στον Μαραθώνιο της Βοστόνης το 1946.

Όλα για τον Μαραθώνιο ξεκίνησαν την άνοιξη του 1896, στους πρώτους σύγχρονους Ολυμπιακούς, όταν αθλητές από πέντε χώρες παρατάχθηκαν στην αφετηρία, στη γέφυρα του Μαραθώνα, για να διανύσουν τη χωμάτινη διαδρομή ως το Παναθηναϊκό Στάδιο. Το νήμα έκοψε πρώτος ο θρυλικός Σπύρος Λούης, σε μια νίκη που έμεινε στην ιστορία. Σημαντικότατη ήταν η παρουσία του Χαρίλαου Βασιλάκου, ο οποίος τερμάτισε δεύτερος και μαζί με τον Λούη έγιναν οι δύο πρώτοι Ολυμπιονίκες στην ιστορία του Μαραθωνίου δρόμου. 

Από τότε αυτός ο αγώνας των 42.195 μέτρων, όχι απλώς έγινε θεσμός αλλά απέκτησε εκατομμύρια φίλους σε όλο τον κόσμο, καθώς συμβολίζει την προσπάθεια του ανθρώπου να ξεπεράσει τον εαυτό του και να πετύχει το ακατόρθωτο.

Από τους λίγους, στους πολλούς δρομείς!

Ο Μαραθώνιος της Αθήνας απέκτησε τη μορφή που γνωρίζουμε σήμερα, από το 1983 και μετά, όταν πήρε την ονομασία «Μαραθώνιος Ειρήνης – Γρηγόρης Λαμπράκης». Ο πρώτος διεθνής Μαραθώνιος στην πρωτεύουσα πραγματοποιήθηκε το 1955, ύστερα από απόφαση του ΣΕΓΑΣ να οργανώσει ένα διεθνές αθλητικό γεγονός κάθε δύο χρόνια, με τη συμμετοχή των κορυφαίων αθλητών του Μαραθωνίου.  Ήταν ένας πετυχημένος θεσμός, ο οποίος διήρκησε περίπου είκοσι χρόνια, καθώς στις αρχές της δεκαετίας του 1970 άρχισε να φθίνει. Οι κορυφαίοι αθλητές του αγωνίσματος σταμάτησαν να έρχονται στην Ελλάδα, γιατί επέλεγαν ευκολότερες διαδρομές αλλά και τα χρηματικά έπαθλα που προσέφεραν οι διοργανωτές άλλων Μαραθωνίων, τη στιγμή που ο ΣΕΓΑΣ συνέχιζε να προσφέρει ως έπαθλο, συμβολικά ένα κλαδί ελιάς, όπως στους Ολυμπιακούς αγώνες της αρχαίας Ελλάδας. 

Αγώνες στην κλασσική διαδρομή συνέχισαν να γίνονται με την ονομασία  «Δρόμοι Υγείας» και συμμετοχή ερασιτεχνών δρομέων. Το 1974 σ’ αυτόν τον αγώνα έτρεξαν για πρώτη φορά γυναίκες και η 23χρονη τότε Γεωργία Χριστοδούλου έγινε η πρώτη Ελληνίδα που τερμάτισε Μαραθώνιο σε 5:01:20!

Οι δυνατότητες που είχε, όμως, ο Αυθεντικός Μαραθώνιος, η εξάπλωση του δρομικού κινήματος παντού στον κόσμο αλλά και οι πρωτοποριακές σκέψεις που έκαναν οι άνθρωποι του ΣΕΓΑΣ, έφεραν τον Μαραθώνιο ξανά υπό την αιγίδα της Ομοσπονδίας και το 1983 έγινε μία νέα αρχή. Τότε ο Μαραθώνιος της Αθήνας έγινε και ιδρυτικό μέλος της AIMS, της Παγκόσμιας Ενωσης Μαραθωνίων Αγώνων και σιγά – σιγά άρχισε να αποκτά τη θέση και την αξία που έπρεπε να έχει. Σήμερα, ο Μαραθώνιος των Αθηνών συγκεντρώνει χιλιάδες δρομείς από όλο τον κόσμο.  Είναι ένας σύγχρονος αγώνας, υπό την αιγίδα της AIMS και της IAAF, έχοντας κερδίσει μία θέση ανάμεσα στους καλύτερους Μαραθωνίους του κόσμου. Μάλιστα η Παγκόσμια Ομοσπονδία στίβου από το 2010 συμπεριέλαβε τον αγώνα στους «Χρυσούς Μαραθώνιους» του πλανήτη, κάτι που σημαίνει ότι είναι μεταξύ των 25 που έχουν αυτό το προνόμιο από τους τουλάχιστον 700 που διεξάγονται σε όλο τον κόσμο.

Μία μεγάλη γιορτή για την Αθήνα

Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας κάθε χρόνο καταρρίπτει πολλά ρεκόρ. Από τους 1779 δρομείς του  2002 φτάσαμε στους περίπου 18.000 που θα τρέξουν φέτος. Κομβική χρονιά ήταν το 2010 όταν λόγω του παράλληλου εορτασμού με τα 2.500 χρόνια από τη Μάχη του Μαραθώνα, οι συμμετοχές στην κλασσική διαδρομή ξεπέρασαν τις 10.000. Συνολικά περισσότεροι από 50.000 δρομείς, οι οποίοι προέρχονται από περισσότερες από 105 χώρες, θα πάρουν μέρος σε όλους τους αγώνες, δηλαδή στο Μαραθώνιο Δρόμο, στους Αγώνες Δρόμου 5 και 10 χλμ WIND (20.000), στον απογευματινό Αγώνα Δρόμου 5χλμ WIND (6.000) και στους μικρότερους Αγώνες Δρόμου 1.200μ. για Παιδιά και 1.200μ. για αθλητές Special Olympics Hellas (6.500).

Και δεν είναι μόνο η συμμετοχή στους αγώνες, αλλά η ενεργή παρουσία χιλιάδων πολιτών που θα βγουν στους δρόμους για να χαιρετήσουν τους δρομείς αλλά και να συμμετάσχουν στη μεγάλη γιορτή που θα γίνει στο Παναθηναϊκό Στάδιο. O ίδιος στόχος υπάρχει και για φέτος καθώς υπάρχουν και επιπλέον κίνητρα για την προσέλευση. Ο ΣΕΓΑΣ και η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή αποφάσισαν να τιμήσουν αθλητές και αθλήτριες, Έλληνες και ξένους που έχουν σφραγίσει το αγώνισμα του Μαραθωνίου στην αυθεντική διαδρομή, σε μια επετειακή εκδήλωση που θα ξεκινήσει στις 10.45 για τα 120 χρόνια σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων και τα 120 χρόνια του Μαραθωνίου.

Λίγο πριν τον τερματισμό του πρώτου νικητή ο ΣΕΓΑΣ θα τιμήσει αρχικά τους απογόνους του Σπυρίδωνα Λούη και του Χαρίλαου Βασιλάκου, δηλαδή, τον Σπύρο Λούη εγγονό του Ολυμπιονίκη και τον Χάρη Βασιλείου, εγγονό του ασημένιου Ολυμπιονίκη του 1896 και του πρώτου που νίκησε σε αυτή τη διαδρομή καθώς επικράτησε στον προκριματικό αγώνα που διεξήχθη στις 10 Μαρτίου 1896 για τη συγκρότηση της Ολυμπιακής ομάδας. Επίσης θα βραβευτεί ο Βρετανός Ρον Χιλ που ήταν ο νικητής στον Μαραθώνιο στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα που έγινε στο στάδιο "Καραΐσκάκης" το 1969, αλλά και οι Ελληνες, Νίκος Πολλιάς που κατέχει το ρεκόρ διαδρομής και το ρεκόρ αγώνα, Σπύρος Ανδριόπουλος που είναι ο κάτοχος της κορυφαίας επίδοσης στον Μαραθώνιο, Μαρία Πολύζου που κατέχει το ρεκόρ διαδρομής και της κορυφαίας επίδοσης στον Μαραθώνιο των γυναικών και Τίνα Κεφαλά που κατέχει το ρεκόρ αγώνα στην κατηγορία των γυναικών. Παράλληλα θα έχουμε την ευκαιρία να χειροκροτήσουμε την Ολυμπιακή μας ομάδα που εκπροσώπησε τη χώρα στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Ρίο της Βραζιλίας.

Ο Μαραθώνιος με τα μεγάλα οφέλη

Η μεγαλύτερη συμβολή του Μαραθωνίου στη ζωή των Ελλήνων, είναι ότι τους έβγαλε στους δρόμους και τους έμαθε το τρέξιμο. Κατάφερε να φέρει στην Ελλάδα την ανάπτυξη που είχε παγκοσμίως το δρομικό κίνημα και να κάνει μόδα το τρέξιμο, βάζοντας ουσιαστικά την άσκηση στην καθημερινή ζωή! Δεν είναι τυχαίο ότι όσοι γυμνάζονται στοιχειωδώς, επιθυμούν κάποια στιγμή στη ζωή τους, να τρέξουν όπως μπορούν στην αυθεντική διαδρομή.

Ο Μαραθώνιος επίσης άλλαξε και τον τρόπο που οι Ελληνες έβλεπαν τους αγώνες δρόμου. Παλιότερα, οι περισσότεροι γκρίνιαζαν για τους δρόμους που έκλειναν και για τη... χαμένη Κυριακή τους. Πλέον όλο και περισσότεροι συμμετέχουν με κάθε τρόπο, από το να βγουν στο δρόμο στην πορεία της Μαραθώνιας διαδρομής μέχρι να πάνε στο Παναθηναϊκό Στάδιο και να υποδεχθούν τους δρομείς.

Πέρα, όμως, από την ένταξη του τρεξίματος και της άσκησης στην καθημερινή ζωή, ο Μαραθώνιος έχει και πολλαπλά οικονομικά οφέλη για την Ελλάδα και την Αθήνα. Σε 7.500 εκτιμάται ο αριθμός των συμμετεχόντων που έρχονται από το εξωτερικό και οι οποίοι -βάσει έρευνας που έγινε- αποδείχθηκε ότι συνοδεύονται κατ’ ελάχιστον από ένα ακόμη άτομο. Μένουν δε στη χώρα για πέντε μέρες κατά μέσο όρο και υπολογίζεται ότι για τη διαμονή και τη διατροφή τους, τη συμμετοχή στους αγώνες και τις παράλληλες δραστηριότητες του Αυθεντικού Μαραθωνίου, για επισκέψεις και ξεναγήσεις και για αγορά αναμνηστικών, ξοδεύουν γύρω στα 1.000-1.200 ευρώ έκαστος (πληροφορίες: gazzetta.gr).

 

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Από τις 06.00 π.μ. της 12ης Νοεμβρίου έως τις 19.00 της 13ης Νοεμβρίου: 

 Ηρώδου Αττικού, σε όλο το μήκος της και της καθέτους της μέχρι την πρώτη παράλληλο.

• Βασ. Γεωργίου Β', στο τμήμα της από την οδό Ρηγίλλης μέχρι την οδό Ηρ. Αττικού και της καθέτους της μέχρι την πρώτη παράλληλο.

Από τις 17.00 της 12ης Νοεμβρίου έως τις 17.30 της 13ης Νοεμβρίου:

 Λ. Βασ. Κων/νου, στο τμήμα της από τη Λ. Β. Όλγας έως την οδό Ερατοσθένους στο ρεύμα ανόδου.

• Αρδηττού, στο ρεύμα ανόδου, στο τμήμα της από Λ. Βουλιαγμένης έως την Λ. Β. Όλγας.

Από τις 06.00 έως τις 17.30 (13/11): 

• Λ. Βασ. Σοφίας, στο τμήμα της από τη Λ. Βασ. Κων/νου έως τη Λ. Βασ. Αμαλίας και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλο.

• Ριζάρη, στο τμήμα της από τη Λ. Βασ. Σοφίας μέχρι τη Λ. Βασ. Κων/νου και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

•  Βασ. Γεωργίου Β΄, στο τμήμα της από τη Λ. Βασ. Κων/νου έως την οδό Ρηγίλλης και τις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλο .

• Μελεάγρου, στο τμήμα της από την οδό Ησιόδου μέχρι τη Λεωφ. Βασ. Κων/νου.

•  Ακαδημίας, στο τμήμα της από την οδό Κανάρη μέχρι τη Λεωφ. Βασ. Σοφίας.

Κατά τις ώρες 06.00 έως 11.00 και 14.00 έως 17.30 (13/11):

• Λ. Βασ. Αμαλίας, σε όλο το μ ήκος της και στα δύο (2) ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλο.

• Λ. Συγγρού, στο τμήμα της από τη Λ. Βασ. Αμαλίας μέχρι την οδό Βούρβαχη και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλο.

• Αθ. Διάκου, σε όλο το μήκος της και στα δύο (2) ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλο.

• Φιλελλήνων, σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλο.

• Βασ. Γεωργίου Α', σε όλο το μήκος της.

• Σταδίου, στο τμήμα της από την οδό Αμερικής μέχρι την πλατεία Συντάγματος.

• Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου), σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλο.

• Ακαδημίας, σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής μέχρι την πρώτη παράλληλο.

• Χαρ. Τρικούπη, στο τμήμα της από την οδό Πανεπιστημίου μέχρι την οδό Ακαδημίας.

•  Ρήγα Φεραίου, στο τμήμα της από την οδό Πανεπιστημίου μέχρι την οδό Ακαδημίας.

Απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές τους, καθώς και στις κάθετες αυτών έως την πρώτη παράλληλο των παρακάτω οδών και λεωφόρων:

Από τις 06.00 της 12ης Νοεμβρίου έως τις 19.00 της 13ης Νοεμβρίου:

• Λ. Βασ. Όλγας , σε όλο το μήκος της.

 Ηρ. Αττικού , σε όλο το μήκος.

Από ώρα 00.01 έως τις 17.30 της 13ης Νοεμβρίου:

 Λ. Δημοκρατίας, στο τμήμα της από τη Λ. Κάτω Σουλίου μέχρι το Μαραθώνα.

• Πανός, σε όλο το μήκος της.

 Λ. Μεσογείων, σε όλο το μήκος της.

 Λ. Βασ. Σοφίας, σε όλο το μήκος της.

• Λ. Βασ. Κων/νου, σε όλο το μήκος της.

• Αρδηττού, σε όλο το μήκος της.

• Μιχαλακοπούλου, στο τμήμα της από την οδό Φειδιππίδου έως τη Λ. Μεσογείων.

• Φειδιππίδου, στο τμήμα της από τη Λ. Βασ. Σοφίας έως την οδό Μιχαλακοπούλου.

• Αρχιμήδους, στο τμήμα της από πλ. Πλαστήρα έως την οδό Δικαιάρχου.

• Πλ. Παναθηναϊκού Σταδίου.

• Ευφορίωνος, σε όλο το μήκος της.

 Ερατοσθένους, στο τμήμα της από την οδό Ευτυχίδου έως τη Λ. Βασ. Κων/νου.

Από τις 00.01 έως τις 17.30 της 13ης Νοεμβρίου:

• Λ. Συγγρού, στο τμήμα της από τη Λ. Βασ. Αμαλίας έως την οδό Πετμεζά.

 Αθανασίου Διάκου, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα.

 Λ. Βασ. Σοφίας, στο τμήμα της από την Λ. Βασ. Κων/νου έως Λ. Βασ. Αμαλίας.

• Λ. Βασ. Αμαλίας, σε όλο το μήκος της.

• Ριζάρη, σε όλο το μήκος της.

 Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου), σε όλο το μήκος της.

 Ακαδημίας, σε όλο το μήκος της.

 Χαριλάου Τρικούπη, στο τμήμα της από την οδό Πανεπιστημίου μέχρι την οδό Ακαδημίας.

 Ρήγα Φεραίου, στο τμήμα της από την οδό Πανεπιστημίου μέχρι την οδό Ακαδημίας.

Απαγόρευση της κάθετης διέλευσης των οχημάτων στη Μαραθώνια διαδρομή κατά τις ώρες, που τα τμήματα αυτής θα είναι αποκλεισμένα από την κυκλοφορία των οχημάτων εκτός των παρακάτω ελεγχόμενων κόμβων κάθετης διέλευσης:

Λ. Μαραθώνος & Διονύσου (Δήμος Μαραθώνος).

Λ. Μαραθώνος - Αρτέμιδος - Φειδιππίδου (Δήμος Μαραθώνος).

Λ. Μαραθώνος & Αγ. Μαρίνας (Δήμος Μαραθώνος).

Λ. Μαραθώνος & Φλέμινγκ (Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου).

Λ. Μαραθώνος & Πατριάρχου Γρηγορίου-Εθνικής Αντιστάσεως (Δήμος Παλλήνης-Γέρακα).

Λ. Μαραθώνος & Έξοδος Αττικής Οδού (Δήμος Παλλήνης-Γέρακα).

Λ. Μαραθώνος & Λεωφ. Λαυρίου - Κλεισθένους - Κυκλάδων (Σταυρός Αγ. Παρασκευής - Δήμος Αγ. Παρασκευής).

Λ. Μεσογείων & Αγ. Ιωάννου - Ελπίδος - Χαλανδρίου (Δήμου Αγ. Παρασκευής).

Λ. Μεσογείων & 17ης Νοέμβρη - Ζωοδόχου Πηγής (Δήμων Χολαργού-Παπάγου & Χαλανδρίου).

Λ. Μεσογείων & Αγ. Ιωάννου Θεολόγου-Παρίτση (Δήμου Χολαργού -Παπάγου & Ν. Ψυχικού).

Λ. Μεσογείων & Λ. Δημοκρατίας (Δήμου Ν. Ψυχικού). Λ. Μεσογείων & Λ. Κατεχάκη (Αθήνα).

Λ. Μεσογείων - Μιχαλακοπούλου - Φωκίδος (Αθήνα).

Λ. Βασ. Σοφίας – Παπαδιαμαντοπούλου (Αθήνα).

Λ. Βασ. Κων/νου & Βασ. Γεωργίου (Αθήνα), μόνο για τα οχήματα του Πυροσβεστικού Σώματος.

Λόγω των περιορισμών στην κυκλοφορία οι οδηγοί μπορούν να ακολουθούν τα παρακάτω ενδεικτικά εναλλακτικά δρομολόγια:

Από Λιμάνι Ραφήνας προς Αθήνα, μέσω Αρτέμιδος (Λούτσας): Λιμάνι Ραφήνας – αριστερά Χρ. Σμύρνης – δεξιά Λεωφ. Καραμανλή – Λεωφ. Σπάτων – δεξιά περιφερειακός Δημάρχου Χρ. Μπέκα – δεξιά Λεωφ. Σπάτων – αριστερά Θεοτοκοπούλου (Ολυμπιονικών) και στη συνέχεια: Προς Χαλάνδρι, Βριλήσσια κ.λπ.: Κόμβο Λεονταρίου – δεξιά Λεωφ. Λαυρίου – κάθετη διέλευση Σταυρού – Κλεισθένους κ.λπ.

Προς Αγ. Παρασκευή, Χολαργό, Παπάγου, Ηλιούπολη κ.λπ.: Δεξιά Λεωφ. Λαυρίου – αριστερά Τρικάλων (πριν Κόμβο Σταυρού) – δεξιά Γραβιάς – δεξιά Αγ. Ιωάννου - αριστερά Τασσοπούλου κ.λπ.

Προς Νότια Προάστια: Κόμβο Λεονταρίου – αριστερά Λεωφ. Λαυρίου – δεξιά Λεωφ. Κορωπίου / Βάρης κ.λπ.

Από Μαραθώνα προς Βόρεια Προάστια – Λιμάνι Πειραιά και Παναθηναϊκό Στάδιο:Μέσω οδού Δημοκρατίας – αριστερά Λεωφ. Λίμνης Μαραθώνος – δεξιά Χελμού – αριστερά Κρυονερίου – αριστερά Ν.Ε.Ο.Α.Λ.- συνέχεια Λ. Κηφισού κ.λπ.

Από Νέα Μάκρη προς Βόρεια Προάστια: Μέσω Λεωφ. Διονύσου – Αγίου Πέτρου.

Οι πεζοί και οι ποδηλάτες δεν επιτρέπεται να διασχίζουν ή να κινούνται στο οδόστρωμα κατά μήκος της μαραθώνιας διαδρομής, κατά τις ώρες που διεξάγεται ο αγώνας.

Παρακαλούνται οι οδηγοί των οχημάτων, για την ομαλή διεξαγωγή των αγώνων και την αποτροπή κυκλοφοριακών προβλημάτων, να αποφύγουν την κυκλοφορία και στάθμευση των οχημάτων τους στις ανωτέρω οδούς και λεωφόρους και να ακολουθήσουν τις υποδείξεις των τροχονόμων.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)