to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

20:51 | 20.11.2020

Κοινωνία

«Στοπ» του Δημοτικού Συμβουλίου στην ασυδοσία της Cosco

Το ΔΣ Πειραιά με ευρύτατη πλειοψηφία ζητεί τη διακοπή της διέλευσης των βαρέων οχημάτων του ΟΛΠ μέσα από την πόλη. Μύδροι Μαρινάκη κατά της κινεζικής εταιρίας.


Την διακοπή της διέλευσης των βαρέων οχημάτων του ΟΛΠ από την πόλη του Πειραιά, καθώς και την άμεση υπογραφή της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) όπως και την κατάθεση της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ), ζητεί με ευρύτατη πλειοψηφία το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης, μετά τη σημερινή έκτακτη συνεδρίαση.

Η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε μετά από αίτημα της δημοτικής παράταξης «Πειραιάς για Όλους», το οποίο αποδέχθηκαν οι παρατάξεις «Λαϊκή Συσπείρωση», «ΑΝΤΑΡΣΥΑ στο Λιμάνι» και «Πειραιάς Πόλη Πρότυπο», ενώ το ψήφισμα βασίστηκε σε εκτενή και τεκμηριωμένη εισήγηση του επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Πειραιάς για Όλους», Ν. Μπελαβίλα.

Μάλιστα μετά τη συνεδρίαση, ο Νίκος Μπελαβίλας, τόνισε μιλώντας στο avgi.gr, ότι «είμαστε ευτυχείς για το γεγονός ότι το Δημοτικό Συμβούλιο Πειραιά δέχθηκε την πρότασή μας για την έκτακτη συνεδρίαση και τη λήψη έκτακτων μέτρων προκειμένου να σταματήσουν οι παρανομίες του ΟΛΠ στο λιμάνι».

Επιπλέον, ο ίδιος επεσήμανε ότι με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου καλείται ο υπουργός Ενέργειας να υπογράψει την ΜΠΕ, «την οποία δεν υπογράφει εδώ και 6 μήνες αφήνοντας ασύδοτη την Cosco στο λιμάνι, καθώς και τους συγκεκριμένους όρους που έχουν θέσει ο Δήμος και η Περιφέρεια».

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι ο Δήμος Πειραιά, με επάλληλες προηγούμενες αποφάσεις του έχει ζητήσει συγκεκριμένους περιβαλλοντικούς όρους. Αυτοί παρελήφθησαν και στις σχετικές αποφάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου, όπως και την αναστολή των έργων του ΟΛΠ στο Παλατάκι για την κρουαζιέρα, μέχρι την υπογραφή της ΜΠΕ.

Άξιο αναφοράς σε σχέση με τη σημερινή απόφαση, του Δημοτικού Συμβουλίου, αποτελεί το γεγονός ότι υπερψηφίστηκε και από την παράταξη του Γ. Μώραλη «Πειραιάς Νικητής», στην οποία ανήκει ως δημοτικός σύμβουλος και ο Β. Μαρινάκης.

Μάλιστα ο τελευταίος, ζήτησε να απαγορευτεί η διέλευση των φορτηγών προσθέτοντας ότι πρόκειται για μια «μονοπωλιακή επένδυση» από τους Κινέζους, και «ο Πειραιάς και οι άλλοι δήμοι δεν πρόκειται να δουν κανένα όφελος» από την αυτή την επένδυση.

Πάντως σίγουρα δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι τις τελευταίες ημέρες τα μέσα ενημέρωσης που ανήκουν στον πρόεδρο του Ολυμπιακού έχουν αλλάξει (προς ώρας) στάση δείχνοντας το αντικυβερνητικό τους προσωπείο.

tags: COSCO

2020 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)