to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

8:41 | 07.10.2014

πηγή: in

Κοινωνία

Στον ανακριτή οδηγείται ο υπεύθυνος της εταιρείας για τη φονική καραμπόλα στην Εγνατία

Ενώπιον του ανακριτή Βέροιας οδηγείται σήμερα, Τρίτη, ο 42χρονος υπεύθυνος της εταιρείας που είχε αναλάβει την εκτέλεση εργασιών στο σημείο όπου σημειώθηκε η πολύνεκρη καραμπόλα το πρωί της Κυριακής, στην Εγνατία Οδό.


Ο 42χρονος αντιμετωπίζει την κατηγορία της διατάραξης της ασφάλειας συγκοινωνιών εξ αμελείας.

Ο 39χρονος οδηγός της νταλίκας, που προκάλεσε το δυστύχημα, θα απολογηθεί την Πέμπτη. Κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή και πρόκληση σωματικής βλάβης από αμέλεια κατά συρροή. Στην προανάκριση, φέρεται να ισχυρίστηκε ότι μετά τα διόδια του Πολυμύλου χάλασε το σύστημα πέδησης της νταλίκας με συνέπεια να «χάσει» τελείως τα φρένα του οχήματος.

Οι δύο άνδρες οδηγήθηκαν στην εισαγγελέα Βέροιας τη Δευτέρα και παραμένουν προφυλακισμένοι μέχρι να απολογηθούν στον ανακριτή.

Πάντως, σε δηλώσεις του στο Βήμα, ο ειδικός πραγματογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς επισήμανε πως όσα αναφέρει ο οδηγός του οχήματος για τα φρένα προκαλούν πλήθος ερωτημάτων. 

«Μιλά για υπερθέρμανση του συστήματος πέδησης, όμως είναι τέτοια η κατασκευή των φορτηγών που αν το πρόβλημα συνεχιζόταν, λόγω διαστολής θα μπλόκαραν οι τροχοί ή μπορεί να προκαλούνταν φωτιά. Ακόμη, είχε περιθώριο με ειδικό σύστημα ρύθμισης των αερίων του κινητήρα που έχουν τα φορτηγά αυτοκίνητα να μειώνει την ταχύτητά του και να ακινητοποιηθεί» υποστηρίζει και σημειώνει πως «προκαλεί απορίες ο ισχυρισμός του ότι διήνυσε αυτή την απόσταση χωρίς φρένα, αφού είναι προφανές πως αν είχε αντιληφθεί τέτοιο πρόβλημα, θα φρόντιζε για την ακινητοποίησή του σε ένα ανηφορικό σημείο του δρόμου». 

«Εάν βρισκόταν σε κάποιο κατηφορικό σημείο, το όχημά του θα μετατρεπόταν σε... τρελό φορτηγό, θα ανέπτυσσε ιλιγγιώδη ταχύτητα και λόγω της φυγόκεντρης δύναμης και των ροπών που θα αναπτύσσονταν σε κάποια στροφή θα βρισκόταν εκτός οδοστρώματος και πιθανόν θα ντεραπάριζε. Είχε βάρος 20 τόνων που λόγω της ορμής του οχήματος ήταν βέβαιο ότι θα ήταν ανεξέλεγκτο, εξαιτίας χαλασμένων φρένων, από τα πρώτα μέτρα. Πρέπει να ελεγχθούν και άλλες παράμετροι της υπόθεσης και όχι μόνον οι ισχυρισμοί του οδηγού...» δήλωσε ο κ. Μαδιάς.

Ερασιτεχνικό βίντεο με τα πρώτα λεπτά μετά το δυστύχημα

Εντοπίστηκε συνοδηγός της μοιραίας νταλίκας 

Στην Αστυνομία παρουσιάστηκε ο συνοδηγός της μοιραίας νταλίκας που εμπλέκεται στην τραγική καραμπόλα στην Εγνατία Οδό, στην οποία έχασαν τη ζωή τους τουλάχιστον πέντε άνθρωποι και τραυματίστηκαν περισσότεροι από 30.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΙ, ο συνοδηγός παρουσιάστηκε σε κατοίκους χωριού που βρίσκεται κοντά στο σημείο της τραγωδίας και ζήτησε να τον συνοδεύσουν στις αστυνομικές Αρχές. Ο συνοδηγός φαίνεται πως είναι ελαφρά τραυματισμένος.

Σημειώνεται πως ως τώρα δεν ήταν γνωστό πως υπήρχε συνοδηγός στη νταλίκα.

Υπενθυμίζεται πως ο 39χρονος ρουμάνος οδηγός της νταλίκας πήρε προθεσμία για να απολογηθεί την Πέμπτη, ενώ ο 42χρονος υπεύθυνος της εταιρείας που είχε αναλάβει τα έργα που εκτελούνταν στο σημείο θα κληθεί θα οδηγηθεί ενώπιον του ανακριτή εντός της Τρίτης.

Σε βάρος του οδηγού απαγγέλθηκαν οι κατηγορίες της ανθρωποκτονίας από αμέλεια κατά συρροή και της σωματικής βλάβης από αμέλεια κατά συρροή, ενώ ο 42χρονος αντιμετωπίζει την κατηγορία της διατάραξης της ασφάλειας συγκοινωνιών εξ αμελείας.

 

2021 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)