to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

14:06 | 09.06.2014

Κοινωνία

Στο ΦΕΚ η απόφαση για τον «επανέλεγχο» των 38.000 συμβάσεων αορίστου χρόνου (ΙΔΑΧ) στο Δημόσιο

Η σχετική απόφαση λαμβάνεται στη βάση του νόμου 4250 περί «αξιολόγησης»


Mε τη σχετική απόφαση (κατεβάστε εδώ το ΦΕΚ) συγκροτούνται τα κλιμάκι ελέγχου για τον «επανέλεγχο» όλων των συμβάσεων που μετατράπηκαν σε ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (ΙΔΑΧ) - υπολογίζονται σε 38.000 - και ήδη ακούγονται φωνές διαμαρτυρίας ότι επίκειται νέο κύμα απολύσεων στο δημόσιο.

*

¨Οπως αναφέρει σχετικό δημοσίευμα:

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (ΦΕΚ Β΄, Αρ. Φύλλου 1447/ 5.6.2014) η απόφαση που καθορίζει   τις  διαδικασίες πραγματοποίησης του επανέλεγχου μετατροπής συμβάσεων αορίστου χρόνου (ΙΔΑΧ) από το ΑΣΕΠ.

Δεν είναι σαφής ο αριθμός των υπαλλήλων που θα ελεγχθούν ως προς το σύννομο του τρόπου που έγινε η μονιμοποίησή τους. Οι εκτιμήσεις είναι ότι ο επανέλεγχος αφορά πάνω από 35.000 εργαζόμενους, με βάση ότι μετατροπή συμβάσεων έγινε κυρίως με το νόμο Παυλόπουλου του 2004 (τουλάχιστον 35.000) και το νόμο του 2002 επί υπουργίας της κυρίας Βάσως Παπανδρέου (άνω των 10.000).

Ελεγκτική διαδικασία

Οι Διευθύνσεις Διοικητικού ή άλλες αρμόδιες οργανικές μονάδες , αποστέλλουν στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, εντός της οριζόμενης από αυτό προθεσμίας, ονομαστικό κατάλογο όλων των υπαλλήλων τους, των οποίων οι συμβάσεις ή σχέσεις εργασίας ή έργου μετετράπησαν σε συμβάσεις εργασίας αορίστου χρόνου.

 Ο σχετικός κατάλογος περιλαμβάνει ανά φορέα το ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου, την κατηγορία και ειδικότητα προσωπικού στην οποία ανήκει, εκείνη στην οποία κατετάγη κατά το χρόνο μετατροπής της σύμβασης σε αορίστου χρόνου, τις διατάξεις βάσει των οποίων έγινε η μετατροπή της σύμβαση σε αορίστου χρόνου και την ακριβή ημερομηνία μετατροπής της σύμβασης.

Στις περιπτώσεις που μετά τη μετατροπή της σύμβασης ο υπάλληλος μεταφέρθηκε−μετετάγη σε άλλον φορέα, με την ίδια ή διαφορετική ειδικότητα από αυτήν στην οποία κατετάγη κατά το χρόνο μετατροπής της σύμβασης, η αναγραφή του φορέα, στον οποίο πραγματοποιήθηκε η μετατροπή της σύμβασης, αποτελεί απαραίτητο πληροφοριακό στοιχείο του ως άνω καταλόγου. Τα ανωτέρω στοιχεία διαβιβάζονται συγκεντρωτικά από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στο Α.Σ.Ε.Π.

Κλιμάκια ελέγχου

Θα συγκροτηθούν κλιμάκια ελέγχου για κάθε φορέα, που θα αναζητούν από την αρμόδια Διεύθυνση Διοικητικού του φορέα αντίγραφα όλων των εγγράφων, δικαιολογητικών και άλλων στοιχείων βάσει των οποίων πραγματοποιήθηκε η μετατροπή των συμβάσεων των υπαλλήλων. Επίσης, μπορεί για την εκπλήρωση του έργου του να επισκέπτεται την υπηρεσία όπου πραγματοποιείται ο έλεγχος, έχοντας δικαίωμα πλήρους πρόσβασης στους ατομικούς φακέλους των υπαλλήλων καθώς και σε κάθε άλλο συναφές με το αντικείμενο του ελέγχου έγγραφο. Επιπλέον, δύναται να ζητά πληροφορίες, διευκρινίσεις και στοιχεία από τις αρμόδιες κατά περίπτωση Υπηρεσίες ή άλλες αρχές. Σε περίπτωση μη χορήγησης, απόκρυψης των παραπάνω εγγράφων, στοιχείων ή πληροφοριών ή χορήγησης εν γνώσει ανακριβών στοιχείων και γενικά παρακώλυσης και παραπλάνησης του έργου του κλιμακίου, το ενεχόμενο διοικητικό όργανο υπέχει πειθαρχικές ευθύνες κατ' άρθρο 107 παρ. 1 περ. β΄ του ισχύοντα Υ.Κ. (ν. 3528/2007)

ή κατά τις αντίστοιχες διατάξεις πειθαρχικού δικαίου, που διέπει το φορέα.

  Ο   επανέλεγχος της μετατροπής συμβάσεων συνίσταται ιδίως στην επανεξέταση όλων των εγγράφων, δικαιολογητικών και άλλων στοιχείων που λήφθηκαν υπόψη από το οικείο Υπηρεσιακό ή Διοικητικό ή Δημοτικό ή Κοινοτικό Συμβούλιο ή συλλογικό όργανο διοίκησης του οικείου νομικού προσώπου ή άλλο, εξομοιούμενο προς αυτά σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, αρμόδιο όργανο του φορέα ή το Α.Σ.Ε.Π. προκειμένου να μετατραπούν συμβάσεις ή σχέσεις εργασίας ή έργου σε συμβάσεις εργασίας αορίστου χρόνου. Σε περίπτωση διαπίστωσης της μη συνδρομής των νόμιμων  προϋποθέσεων, ερευνάται η υπαιτιότητα του υπαλλήλου για τη διαμόρφωση της σχετικής κρίσης των αρμοδίων οργάνων και ο υπάλληλος καλείται προς τούτο προκειμένου να παράσχει τυχόν συμπληρωματικές πληροφορίες ή διευκρινίσεις

2020 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)