to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

12:48 | 13.08.2022

Πολιτική

Στην Βουλή οι καταγγελίες εκπαιδευτικών για αδικίες και λάθη στους προσωρινούς πίνακες κατάταξης

Στην ερώτηση οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ επισημαίνουν τις καταγγελίες των εκπαιδευτικών και μελών Ε.Β.Π. σχετικά με τα προβλήματα και τις δυσλειτουργίες στο πληροφοριακό σύστημα του ΑΣΕΠ, που μπορούν να ανατρέψουν το εργασιακό τους μέλλον, και ρωτούν τους/τις αρμόδιους/ες υπουργούς σε ποιες ενέργειες προτίθενται να προβούν για την επίλυση των ανωτέρω προβλημάτων.


Στη Βουλή έφεραν το θέμα των αδικιών και των λαθών στους προσωρινούς πίνακες κατάταξης των Προκηρύξεων 3ΕΑ/2022 και 1ΕΑ/2022 38 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ μετά από πρωτοβουλία του τομεάρχη παιδείας Νίκου Φίλη.

Στην ερώτηση οι βουλευτές επισημαίνουν τις καταγγελίες των εκπαιδευτικών και μελών Ε.Β.Π. σχετικά με τα προβλήματα και τις δυσλειτουργίες στο πληροφοριακό σύστημα του ΑΣΕΠ, που μπορούν να ανατρέψουν το εργασιακό τους μέλλον, και ρωτούν τους/τις αρμόδιους/ες υπουργούς σε ποιες ενέργειες προτίθενται να προβούν για την επίλυση των ανωτέρω προβλημάτων.

Ολόκληρη η ερώτηση: 

Η ανακοίνωση των προσωρινών αποτελεσμάτων της αριθ. 3ΕΑ/2022 Προκήρυξης για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) κατηγορίας ΠΕ. και της αριθ. 1ΕΑ/2022 Προκήρυξης για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση έχει προκαλέσει αναστάτωση σε αρκετούς υποψήφιους εκπαιδευτικούς και μέλη Ε.Β.Π., η οποία επιτείνεται ενόψει και των εξαγγελιών της υπουργού Παιδείας ότι οι φετινές προσλήψεις θα πραγματοποιηθούν από τους προσωρινούς πίνακες τους ΑΣΕΠ. Οι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Β.Π. καταγγέλλουν προβλήματα και δυσλειτουργίες στο πληροφοριακό σύστημα του ΑΣΕΠ που μπορούν να ανατρέψουν το εργασιακό τους μέλλον.

Κατά κύριο λόγο, οι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Β.Π. καταγγέλλουν ότι:
α) Λόγω υπερφόρτωσης και δυσλειτουργίας του συστήματος του ΑΣΕΠ δεν περάστηκε η παιδαγωγική τους επάρκεια, ενώ δηλώθηκε κανονικά και στο ΟΠΣΥΔ φαίνεται κανονικά καταχωρημένη και αναγνωρισμένη. Οι εκπαιδευτικοί τονίζουν ότι σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 4 υπό τον τίτλο «Αποδεικτικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας» του κεφαλαίου Δ΄ «ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ - ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΥΤΩΝ» της 3ΕΑ/2022 Προκήρυξης, οι αναφερόμενοι κλάδοι διαθέτουν εξ ορισμού την παιδαγωγική επάρκεια
β) Λόγω τεχνικής αστοχίας του πληροφοριακού συστήματος της πλατφόρμας του Α.Σ.Ε.Π. κατά τη διαδικασία υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης για τον εν λόγω διαγωνισμό, στην καταχώρηση του πεδίου “ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ”, δεν τους δινόταν η επιλογή κωδικού “202”, η οποία αφορά τους κατόχους πτυχίου Ι.Ε.Κ., παρά μόνο η επιλογή “201” (κωδικός που ίσχυε μέχρι πέρυσι για όλο το ΕΒΠ), η οποία και ήταν η μοναδική προς συμπλήρωση και αποδοχή από το σύστημα. Ωστόσο, λόγω της αστοχίας αυτής, το σύστημα έκρινε ότι υπάρχει έλλειψη τίτλου σπουδών, δηλαδή ότι η αντιστοίχιση του κωδικού δεν συνάδει με το πτυχίο που κατέχουν, με συνέπεια να τους απορρίψει από τους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης. Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί επισημαίνουν ότι οι ατομικοί τους φάκελοι στον Ο.Π.Σ.Υ.Δ. είναι έγκυροι και επικαιροποιημένοι, και το Α.Σ.Ε.Π. διασταυρώνει τα ατομικά τους στοιχεία και προσόντα μέσω αυτού, συνεπώς δε συντρέχει καμία προσπάθεια εξαπάτησης, παραπλάνησης ή αλλοίωσης αποτελεσμάτων εκ μέρους τους
γ) Σε ότι αφορά την πιστοποίηση της καλής γνώσης ισπανικών ως ξένης γλώσσας, η προκήρυξη δεν αναφέρει σωστά τον πλήρη τίτλο του διπλώματος του Ινστιτούτου Cervantes (σελ. 1357 προκήρυξης 3ΕΑ/2022). Συγκεκριμένα, ο τίτλος του διπλώματος αναφέρεται ως “DIPLOMA DE ESPANOL-NIVEL B2 (DELE) (από το Ινστιτούτο Cervantes εξ ονόματος του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού της Ισπανίας). Εντούτοις, ο τίτλος που αναγράφεται σε αυτά τα διπλώματα είναι “DIPLOMA DE ESPANON COMO LENGUA EXTRANJERA - NIVEL B2”. Η τυπογραφική αυτή παράλειψη έχει ως αποτέλεσμα να μην γίνονται δεκτά αυτά τα διπλώματα γνώσης της Ισπανικής γλώσσας. Για το θέμα έχει ενημερωθεί το Ινστιτούτο Cervantes, το οποίο αναμένει κι εκείνο την διόρθωση.

Κατά ακολουθία των ανωτέρω,

Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:

Ποια η θέση τους στις ανωτέρω καταγγελίες;
2. Σε ποιες ενέργειες προτίθενται να προβούν για την επίλυση των ανωτέρω προβλημάτων και δυσλειτουργιών επί των προσωρινών πινάκων κατάταξης των προκηρύξεων;

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)