to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

11:06 | 09.09.2014

Οικονομία

Στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή το θέμα του λαθρεμπορίου καυσίμων στην Ελλάδα, με ερώτηση του Δημήτρη Παπαδημούλη

Το θέμα του λαθρεμπορίου καυσίμων στην Ελλάδα φέρνει με ερώτησή του στην Κομισιόν, ο Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης.


Πιο συγκεκριμένα, ο Δ. Παπαδημούλης στην ερώτησή του, αφού μνημονεύει τις πρόσφατες καταγγελίες της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων για τη μη λειτουργία του συστήματος ελέγχου εισροών-εκροών καυσίμων, γεγονός που έχει οδηγήσει σε απώλεια δημοσίων εσόδων της τάξης του 1 δις ευρώ το χρόνο, ζητά από την Κομισιόν να εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους «δεν έχει τεθεί σε λειτουργία, στο σύνολο της αγοράς καυσίμων (εισαγωγείς, διυλιστήρια, ναυτιλιακό πετρέλαιο, πρατήρια κτλ), το σύστημα ελέγχου εισροών-εκροών», καθώς επίσης, ποιο είναι το «ακριβές χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του».

Καταλήγοντας στην ερώτησή του, ο Έλληνας ευρωβουλευτής ζητά από την Κομισιόν να αξιολογήσει, οικονομικά και κοινωνικά, το μέτρο της εξίσωσης του φόρου πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης, το οποίο, όχι μόνο δεν απέφερε έσοδα στα ταμεία του ελληνικού δημοσίου, αφού η κατανάλωση μειώθηκε δραματικά, αλλά οδήγησε μεγάλο μέρος του ελληνικού λαού στην ενεργειακή φτώχεια και την απόγνωση.

Ακολουθεί η πλήρης ερώτηση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή:

Σύμφωνα με καταγγελίες της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων, το σύστημα ελέγχου εισροών-εκροών καυσίμων σε πρατήρια και διυλιστήρια της χώρας βρίσκεται, ακόμα, εκτός λειτουργίας, με αποτέλεσμα να οργιάζει το λαθρεμπόριο καυσίμων και το ελληνικό δημόσιο να χάνει, σύμφωνα με εκτιμήσεις, περίπου 1 δις ευρώ το χρόνο.

Με δεδομένη τη δημοσιονομική κατάσταση της Ελλάδας, αλλά και την υπερφορολόγηση των Ελλήνων πολιτών, οι οποίοι έχουν δει τα τελευταία χρόνια τα εισοδήματά τους να μειώνονται κατά, περίπου, 38%, ερωτάται η Επιτροπή:

  • Για ποιους λόγους δεν έχει τεθεί σε λειτουργία, στο σύνολο της αγοράς καυσίμων (εισαγωγείς, διυλιστήρια, ναυτιλιακό πετρέλαιο, πρατήρια κτλ), το σύστημα ελέγχου εισροών-εκροών; Γνωρίζει το ακριβές χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του;

  • Πως αξιολογεί, οικονομικά και κοινωνικά, το μέτρο της εξίσωσης του φόρου πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης; Γνωρίζει πόσα έσοδα έχει αποφέρει το εν λόγω μέτρο;

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)