to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

19:17 | 27.04.2018

Οικονομία

Στη Βιέννη η πρώτη εμπορική αμαξοστοιχία από την Κίνα

Η εμπορική αμαξοστοιχία, που έφθασε σήμερα στη Βιέννη, διασχίζοντας το Καζακστάν, τη Ρωσία, την Ουκρανία και την Σλοβακία, μεταφέροντας 44 κοντέινερ ξεκίνησε στις 12 Απριλίου από την πόλη Τσενγκντού, πρωτεύουσα της επαρχίας Σετσουάν στη νοτιοδυτική Κίνα.


Έπειτα από μία διαδρομή 9.800 χλμ και διάρκεια 14 ημερών και δύο ωρών, έφθασε σήμερα στη Βιέννη, η πρώτη εμπορική αμαξοστοιχία των δημόσιων «Αυστριακών Ομοσπονδιακών Σιδηροδρόμων» της απευθείας σιδηροδρομικής σύνδεσης Αυστρίας - Κίνας.

Στο πλαίσιο του «Νέου Δρόμου του Μεταξιού», η θυγατρική εταιρεία των Αυστριακών Σιδηροδρόμων «Rail Cargo Group (RCG)» θα πραγματοποιήσει μέσα στο 2018 συνολικά 400 έως 600 δρομολόγια μεταξύ Αυστρίας και Κίνας, την οποία θα συνδέει και με την Γερμανία.

Όπως δήλωσε ο Αυστριακός υπουργός Συγκοινωνιών και Υποδομών, Νόρμπερτ Χόφερ, χάρη σε μία σχετική σύμβαση με τη Ρωσία, στην οποία βρίσκεται ένα μεγάλο τμήμα της διαδρομής, η διάρκεια της σιδηροδρομικής σύνδεσης Αυστρίας-Κίνας θα μειωθεί στο μέλλον σε 10 ημέρες.

Από την πλευρά του, ο γενικός διευθυντής των Αυστριακών Ομοσπονδιακών Σιδηροδρόμων, Αντρέας Ματέ επισήμανε ότι για την κερδοφορία των μεταφορικών επιχειρήσεων, τέτοιες μακρινές σιδηροδρομικές διαδρομές είναι εξίσου πολύ σημαντικές όπως και στις αερομεταφορές.

Η θυγατρική εταιρεία μεταφορών των Αυστριακών Σιδηροδρόμων RCG, είναι, μετά από τους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους η υπ΄ αριθμόν δύο στις σιδηροδρομικές μεταφορές στην Ευρώπη και λειτουργεί σήμερα τρεις σιδηροδρομικές συνδέσεις ανάμεσα στην Ασία και στην Ευρώπη.

Η εμπορική αμαξοστοιχία, που έφθασε σήμερα στη Βιέννη, διασχίζοντας το Καζακστάν, τη Ρωσία, την Ουκρανία και την Σλοβακία, μεταφέροντας 44 κοντέινερ ξεκίνησε στις 12 Απριλίου από την πόλη Τσενγκντού, πρωτεύουσα της επαρχίας Σετσουάν στη νοτιοδυτική Κίνα.

Ο γενικός διευθυντής των Αυστριακών Σιδηροδρόμων, Αντρέας Ματέ, είχε ανακοινώσει πως κάθε εβδομάδα πρόκειται να κυκλοφορούν 7 τρένα μεταξύ Κίνας και Αυστρίας, ενώ μέχρι το 2020 η συχνότητα τους αναμένεται να αυξηθεί στα 2.000 τον χρόνο.

Σημειώνεται ότι με διάρκεια ταξιδιού σχεδόν δύο εβδομάδες, η σιδηροδρομική εμπορική σύνδεση των δύο χωρών είναι σημαντικά ταχύτερη από εκείνη με πλοία, τα οποία χρειάζονται κατά μέσο όρο 40 ημέρες. Ωστόσο, το κόστος της θαλάσσιας μεταφοράς από την Κίνα προς την Ευρώπη είναι αυτή τη στιγμή χαμηλότερο.

(Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ)

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)