to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

9:38 | 20.03.2018

πηγή: dailythess.gr

Κοινωνία

Στ. Παππάς: Περίπου 20 εκατ. ευρώ η ζημιά του Δημοσίου από την απαξίωση του στόλου του ΟΑΣΘ

Τη ζημιά που υπέστη το ελληνικό δημόσιο από την απαξίωση του στόλου των λεωφορείων του ΟΑΣΘ από την πρώην διοίκηση αποκάλυψε χτες ο Στέλιος Παππάς μιλώντας κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που διοργάνωσε ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης με θέμα «Δημόσιος χώρος, δημόσιες επενδύσεις και ο ρόλος τους στην ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης».


O νυν πρόεδρος του Οργανισμού, ο οποίος βρίσκεται υπό εκκαθάριση, ανέφερε ότι πρόκειται για φθορά δημόσιας περιουσίας τονίζοντας ότι θα αναζητηθούν ευθύνες για το γεγονός ότι ο στόλος των λεωφορείων παρέμενε επί χρόνια ασυντήρητος με αποτέλεσμα να απαξιωθεί.

«Η επιτροπή που έχει αναλάβει να εκτιμήσει τη ζημιά που υπέστη ο Οργανισμός εκτιμά ότι έχουμε χάσει 41.000 ημέρες και η ζημιά σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις υπολογίζεται σε περίπου 20 εκατ. ευρώ από την απαξίωση της δημόσιας περιουσίας. Υπάρχει φθορά δημόσιας περιουσίας και αυτό δεν θα μείνει στα χαρτιά» επισήμανε ο Στέλιος Παππάς.

Όπως ανέφερε ο ίδιος στο τρέχον έτος θα ψηφιοποιηθεί ο ΟΑΣΘ ενώ διαβεβαίωσε ότι τον επόμενο μήνα θα κυκλοφορούν στους δρόμους καθημερινά 450 λεωφορεία. «Κάποιοι δεν ήθελαν και δεν θέλουν αυτό το εγχείρημα. Κάποιοι άλλοι φοβούνται. Στους πρώτους λέμε ότι το έργο που έχουμε αναλάβει θα συνεχιστεί ενώ στους δεύτερους λέμε ότι καλά κάνουν και φοβούνται» σημείωσε.

Αποκαλύψεις και από τον Σπίρτζη

Στην ίδια εκδήλωση μίλησε και ο  ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης ο οποίος προχώρησε σε μια «αποκάλυψη» για τον στόλο των λεωφορείων.

«Από 2003 ως και το 2014 αποσύρθηκαν από τον ΟΑΣΘ, πριν από-ιδιωτικοποιηθεί, 394 λεωφορεία ηλικίας δώδεκα ετών» είπε ο κ. Σπίρτζης, προσθέτοντας ότι αυτά, αντί να εκχωρηθούν στο δημόσιο «σύμφωνα με τη σύμβαση που υπήρχε» δόθηκαν ως σκραπ ή στα ΚΤΕΛ και πρόσθεσε: «Όχι μόνο δεν ήλθαν στο ελληνικό δημόσιο, αλλά πουλήθηκαν σε τιμές 570 ευρώ το ένα -το λεωφορείο των δώδεκα ετών- 700 ευρώ, 750 ευρώ -και εσείς θα θέλατε κανένα, φαντάζομαι- ως σκραπ. Και κάποια άλλα σε ΚΤΕΛ, που τα χρησιμοποίησαν. Και δε δόθηκαν στο ελληνικό δημόσιο, που όφειλαν σύμφωνα με τη σύμβαση να τα δώσουν, γιατί ήταν περιουσία του».

Επίσης ο υπουργός επισήμανε ότι προσεχώς αναμένεται το σχέδιο νόμου «για να βγουν στον δρόμο, άλλα σαράντα, πενήντα λεωφορεία» ενώ «μέσα στη χρονιά» θα δημοπρατηθεί και «το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα εισιτηρίων».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)