to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

9:53 | 14.02.2024

Πολιτική

Στ. Κασσελάκης: Βουλευτικά προνόμια τέλος - Η Βουλή δεν θα εκθρέψει άλλον Κώστα Αχ. Καραμανλή

Mε αφορμή την αποκάλυψη για επιστολή που έλαβε, αλλά αγνόησε, ο τότε υπ. Μεταφορών, και προειδοποιούσε για τον κίνδυνο σοβαρού σιδηροδρομικού δυστυχήματος, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ τονίζει σε ανάρτησή του πως πρέπει να καταργηθούν όλες οι βουλευτικές ασυλίες, όλα τα βουλευτικά προνόμια


«Αν μας τιμήσει ο ελληνικός λαός με την ψήφο του, το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να καταργήσω όλες τις βουλευτικές ασυλίες - όλα τα βουλευτικά προνόμια, τονίζει στην ανάρτησή του ο Στέφανος Κασσελάκης πως «η Βουλή δε θα εκθρέψει άλλον Κώστα Αχ. Καραμανλή»:

Αφορμή για το οξύ σχόλιο του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ αποτέλεσε η σημερινή αποκάλυψη της εφημερίδας «Δημοκρατία» για «απόρρητη επιστολή προειδοποίησης που έλαβε αλλά αγνόησε» ο υπ. Μεταφορών Κ. Καραμανλής, επί θητείας του οποίου έλαβε χώρα το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην επιστολή του προειδοποιούσε τον τότε υπουργό για «ορατό κίνδυνο να υπάρξει συμβάν μεγίστης σοβαρότητας», προβλέποντας ό,τι συνέβη λίγους μήνες μετά στα Τέμπη. Σημειώνει δε, με μια ανατριχιστικά προφητική διατύπωση του διευθ. συμβούλου του ΟΣΕ, με αφορμή σύγκρουση τρένου με όχημα του ΟΣΕ τον Αύγουστο του 2021: «Οι συνέπειες ενός τέτοιου συμβάντος θα ήταν ανυπολόγιστη, αν η σύγκρουση γινόταν με αμαξοστοιχία Intercity...».

Όπως αναφέρει η εφημερίδα «δημοκρατία», ο  Φίλιππος Τσαλίδης έστειλε την εμπιστευτική επιστολή στις 6 Σεπτεμβρίου 2021, με θέμα «σοβαρά λειτουργικά προβλήματα του ελληνικού σιδηροδρόμου». Αφορμή ήταν δύο ατυχήματα που είχαν συμβεί τον Αύγουστο του 2021 στον Δομοκό και τη Λευκοθέα Σερρών.

Στο εμπιστευτικό έγγραφο ο τότε διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρεται στην έλλειψη προσωπικού του ΟΣΕ και συγκεκριμένα σταθμαρχών και κλειδούχων, στη μη λειτουργία σηματοδότησης σε μεγάλα τμήματα του δικτύου και την κακοσυντηρημένη υποδομή.

Παράλληλα αναφέρεται σε δύσκολη και επικίνδυνη σιδηροδρομική λειτουργία «με αποτέλεσμα σοβαρά συμβάντα» ενώ επισημαίνει την έλλειψη σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης.

Να σημειωθεί ότι ο τότε διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ παραιτήθηκε οκτώ ημέρες μετά την αποστολή του εμπιστευτικού εγγράφου και συγκεκριμένα στις 14 Σεπτεμβρίου του 2021.

Να σημειώσουμε ότι χθες, Τρίτη, ο Κώστας Αχ. Καραμανλής κατέθεσε στην εξεταστική για το έγκλημα των Τεμπών, εμμένοντας στο αφήγημα του «ανθρώπινου λάθους», για να αποσείσει τις ευθύνες του, με τον Β. Κόκκαλη από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ να τον ρωτά χαρακτηριστικά: «κ. Καραμανλή, τα βράδια κοιμάστε ήσυχος;»

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)