“18,5 εκατομμύρια πηγαίνουν ξανά στα ΜΜΕ. Με τι κριτήρια, με τι όρους διαφάνειας;” αναρωτήθηκε και σχολίασε “Η ‘δημοφιλία’ – λέει - κριτήριο. Όχι η αναγνωσιμότητα, όχι η επισκεψιμότητα, μετρήσιμα δηλαδή, σαφή και αντικειμενικά κριτήρια. Κρίνοντας βέβαια από τη λίστα Πέτσα, δεν μιλάμε καν για ‘δημοφιλία’ αλλά για ‘φιλία’”.
“Και όλα αυτά τη στιγμή που η κυβέρνηση αρνείται να πληρώσει τις υπερωρίες στους υγειονομικούς, αρνείται να κάνει προσλήψεις στο ΕΣΥ, αρνείται να προχωρήσει σε μαζική συνταγογράφηση των τεστ. Άλλες είναι οι προτεραιότητες της Ν.Δ.” επισήμανε ο Στέργιος Καλπάκης.
Ως “ασφυκτικό” χαρακτήρισε το πλαίσιο στα ΜΜΕ, ως ένα πλαίσιο “πλήρους χειραγώγησης της ενημέρωσης και αποκλεισμού οποιασδήποτε φωνής αμφισβητεί το κυρίαρχο αφήγημα και την κυβέρνηση” και συμπλήρωσε ότι “ειδήσεις σημαντικές για την πανδημία και την οικονομία αποσιωπούνται και πολλές φορές αναδεικνύονται θέματα ήσσονος σημασίας, μαζί με δήθεν σκάνδαλα που σκαρφίζονται κάθε τόσο για να πλήξουν τον ΣΥΡΙΖΑ. Όλο αυτό είναι μια κεντρική επιλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη”.
Τέλος, ο Στέργιος Καλπάκης υπενθύμισε το ζήτημα που είχε αποκαλυφθεί το φθινόπωρο, όταν είχαν χρηματοδοτηθεί από τη λίστα Πέτσα, δηλαδή από μία καμπάνια απέναντι στον κορωνοϊό, Μέσα Ενημέρωσης στην περιφέρεια που αναπαρήγαγαν θεωρίες συνωμοσίας για τον κορωνοϊό και σχολίασε “Είναι τραγικά αυτά που συμβαίνουν στη χώρα μας”.