to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

14:40 | 15.05.2020

Πολιτική

Σοβαρές συνέπειες από τη μη λειτουργία του ΚΕΣΕΝ: Παρέμβαση 3 βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ

Ερώτηση κατέθεσαν 3 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με πρωτοβουλία του τομεάρχη Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Σαντορινιού, προς τον υπουργό Ναυτιλίας και θέμα τις «Σοβαρές συνέπειες από τη μη λειτουργία του ΚΕΣΕΝ».


Με δεδομένα ότι:

  • Η αναστολή λειτουργίας των  ΚΕΣΕΝ (Κέντρων Επιμόρφωσης Στελεχών Εμπορικού Ναυτικού) και η μη λήψη μέτρων για τη συνέχιση των μαθημάτων μέσω τηλεεκπαίδευσης έχει προκαλέσει μεγάλη βλάβη και δυσφορία στους μετεκπαιδευόμενους πλοιάρχους και μηχανικούς,
  • Από όλο τον εκπαιδευτικό κύκλο, μόνο τα ΚΕΣΕΝ έχουν διακόψει τη λειτουργία τους, γεγονός απαράδεκτο και μη κατανοητό, δεδομένων των μεγάλων βημάτων που έγιναν στον τομέα της τηλεεκπαίδευσης στη χώρα μας το τελευταίο διάστημα,
  • Η διαμορφούμενη αυτή κατάσταση κρατάει ομήρους πολλούς ενήλικες που χρειάζονται για την εύρεση εργασίας αλλά και για την αναβάθμιση των προσόντων τους το ΚΕΣΕΝ,
  • Στον χώρο της ναυτικής εκπαίδευσης και κατ΄ επέκταση στον κλάδο των ναυτικών, δημιουργούνται δυο ταχύτητες, ανάμεσα σε αυτούς που προτίμησαν την Δημόσια Ναυτική Εκπαίδευση και το Κράτος τους γύρισε την πλάτη, και σε αυτούς που αναγκάστηκαν να στραφούν στην Ιδιωτική Εκπαίδευση και παρά τις αντίξοες συνθήκες της πανδημίας, ολοκληρώνουν την μετεκπαίδευσή τους,
  • Είναι υποχρεωτικό και προαπαιτούμενο να διέπεται από κοινούς και ισότιμους κανόνες, η λειτουργία της ΔημόσιαςΕκπαίδευσης σε όλα τα επίπεδα,
  • Δεν πρέπει να δημιουργούνται διακρίσεις σε βάρος της Δημόσιας Ναυτικής Εκπαίδευσης όπως αυτή προσφέρεται στα ΚΕΣΕΝ, οι οποίες ευνοούν την Ιδιωτική Ναυτική Εκπαίδευση,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1. Γιατί ολιγώρησε το Υπουργείο και δεν μερίμνησε ώστε να λειτουργήσει πρόγραμμα  τηλεκπαίδευσης στο ΚΕΣΕΝ, παρά την εκφρασμένη διαθεσιμότητα καθηγητών και σπουδαστών;

2. Γιατί, παρά της οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για επανέναρξη στις 18/5/2020 της μη τυπικής εκπαίδευσης με φυσική παρουσία, το Υπουργείο εμμένει στην απόφασή του για παράταση της μη λειτουργίας του ΚΕΣΕΝ έως τις 31/5/2020;

3. Πως αντιλαμβάνεται το Υπουργείο την ισότιμη αντιμετώπιση της λειτουργίας της Δημόσιας και της Ιδιωτικής Ναυτικής Εκπαίδευσης;

4. Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί ώστε να ενισχυθεί η Δημόσια Ναυτική Εκπαίδευση, και ιδιαίτερα το ΚΕΣΕΝ, οι σπουδαστές του οποίου έχουν χάσει ήδη πολύτιμο χρόνο;

2020 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)