to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

15:17 | 01.04.2013

Οικονομία

Σε ράγα εκποίησης και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ξεκινά η υποβολή προσφορών

Το αργότερο τον Ιούνιο, ξεκινά η διαδικασία υποβολής προσφορών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και έως το τέλος του 2013 ή αρχές του 2014 θα πρέπει να έχει προκύψει ο ανάδοχος, σύμφωνα με σημερινές δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης, Κ. Χατζηδάκη, μετά το τέλος σύσκεψης που είχε με τη διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ και τις διοικήσεις των εταιρειών ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ και ROSCO.



Σϋμφωνα με το ΑΠΕ:


«Ειδικότερα, όπως σημείωσε ο υπουργός, αφού μεταφέρθηκαν οι μετοχές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΤΑΙΠΕΔ, με απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων, προχωρά πλέον η διαδικασία αποκρατικοποίησης και ο επενδυτής θα πρέπει να διαθέτει όχι μόνο κεφάλαια, αλλά εμπειρία στις σιδηροδρομικές μεταφορές και στρατηγική.


«Υπήρξε μια μακρόχρονη διαδικασία που άρχισε με το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ το 2008, υπήρξαν πολλά βήματα ώστε το 2012 η εταιρεία να έχει πλήρως αναδιαρθρωθεί και να παρουσιάσει θετικά αποτελέσματα» ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε πως, πλέον, τα πράγματα προχωρούν ομαλά, μιας και αντιμετωπίστηκαν ζητήματα που ήταν ανοικτά σε νομικό επίπεδο με την ΕΕ.

Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις, ο υπουργός ανέφερε ότι υπάρχει ενδιαφέρον επενδυτών, χωρίς όμως να δώσει περισσότερα στοιχεία, ενώ άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να μην είναι ενιαίος ο διαγωνισμός».

Ας θυμίσουμε και αυτά όμως:

Δ. Παπαδημούλης: O παλιός «γνώριμος» της Siemens, σύμβουλος για την αποκρατικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ-Rosco

Ηρώ Διώτη: «Να μην προχωρήσει καμία ιδιωτικοποίηση δημόσιων επιχειρήσεων»

όπου από τότε (7ος/2012)  οι εργαζόμενοι υποστήριζαν ότι «ο σιδηρόδρομος σήμερα δεν παράγει ελλείμματα και ότι η Κυβέρνηση θα πρέπει, αντί να επιχειρεί την εκποίησή του, να τον χρησιμοποιήσει ως μοχλό ανάπτυξης. Όπως ανέφεραν, βασικές παράμετροι για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός είναι η αξιοποίηση του υφισταμένου προσωπικού του ΟΣΕ για την ταχύτερη ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού του κεντρικού άξονα, η επιθετική είσοδος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις εμπορευματικές μεταφορές για αύξηση των εσόδων καθώς και η αναβάθμιση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών στους επιβάτες του τρένου».

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)