Σϋμφωνα με το ΑΠΕ:
«Ειδικότερα, όπως σημείωσε ο υπουργός, αφού μεταφέρθηκαν οι μετοχές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΤΑΙΠΕΔ, με απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων, προχωρά πλέον η διαδικασία αποκρατικοποίησης και ο επενδυτής θα πρέπει να διαθέτει όχι μόνο κεφάλαια, αλλά εμπειρία στις σιδηροδρομικές μεταφορές και στρατηγική.
«Υπήρξε μια μακρόχρονη διαδικασία που άρχισε με το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ το 2008, υπήρξαν πολλά βήματα ώστε το 2012 η εταιρεία να έχει πλήρως αναδιαρθρωθεί και να παρουσιάσει θετικά αποτελέσματα» ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε πως, πλέον, τα πράγματα προχωρούν ομαλά, μιας και αντιμετωπίστηκαν ζητήματα που ήταν ανοικτά σε νομικό επίπεδο με την ΕΕ.
Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις, ο υπουργός ανέφερε ότι υπάρχει ενδιαφέρον επενδυτών, χωρίς όμως να δώσει περισσότερα στοιχεία, ενώ άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να μην είναι ενιαίος ο διαγωνισμός».
Ας θυμίσουμε και αυτά όμως:
Δ. Παπαδημούλης: O παλιός «γνώριμος» της Siemens, σύμβουλος για την αποκρατικοποίηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ-Rosco
Ηρώ Διώτη: «Να μην προχωρήσει καμία ιδιωτικοποίηση δημόσιων επιχειρήσεων»
όπου από τότε (7ος/2012) οι εργαζόμενοι υποστήριζαν ότι «ο σιδηρόδρομος σήμερα δεν παράγει ελλείμματα και ότι η Κυβέρνηση θα πρέπει, αντί να επιχειρεί την εκποίησή του, να τον χρησιμοποιήσει ως μοχλό ανάπτυξης. Όπως ανέφεραν, βασικές παράμετροι για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός είναι η αξιοποίηση του υφισταμένου προσωπικού του ΟΣΕ για την ταχύτερη ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού του κεντρικού άξονα, η επιθετική είσοδος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις εμπορευματικές μεταφορές για αύξηση των εσόδων καθώς και η αναβάθμιση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών στους επιβάτες του τρένου».