to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

16:35 | 17.09.2019

Πολιτική

Σ. Βαρδάκης: Η ΝΔ ζητά από τους Κρητικούς να χρηματοδοτήσουν ένα έργο που το «χρωστούν» όλες οι Κυβερνήσεις εδώ και δεκαετίες

Απάντηση του Σωκράτη Βαρδάκη, βουλευτή Ν. Ηρακλείου στα όσα δήλωσε ο Υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης σε συνέντευξη που έδωσε στο Ράδιο Κρήτη σχετικά με το κυβερνητικό σχέδιο για τον Βόρειο Οδικό Άξονα.


Έντονες αντιδράσεις προκαλεί σε τοπικούς βουλευτές και φορείς, η συνέντευξη που παραχώρησε σήμερα στο Ράδιο Κρήτη , ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης, σε σχέση με το κυβερνητικό σχέδιο για τον Βόρειο Οδικό Άξονα.

Αναλυτικά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Βαρδάκης, αναφέρει: 

«Για ακόμα μια φορά ακούστηκε από τα πιο επίσημα χείλη, αυτά του Υφυπουργού Υποδομών, ότι δεν υπάρχει, υποτίθεται, καμία δρομολογημένη εξέλιξη σε ότι αφορά τον ΒΟΑΚ.

            Ωστόσο, οι απαντήσεις που δίνονται από υπηρεσιακούς παράγοντες του Υπουργείου, έρχονται να τον διαψεύσουν πανηγυρικά και τον ίδιο και τα υπόλοιπα στελέχη της παράταξής του.

            Και είναι απορίας άξιο, πως μπορεί κάποια Κυβέρνηση να προχωρήσει στην προκήρυξη ενός έργου, αν δεν ολοκληρωθούν προκαταρκτικά βήματα, όπως έρευνες Προέλευσης – Προσδιορισμού των μετακινήσεων στον ΒΟΑΚ, μετρήσεις φόρτου και σύνθεσης κυκλοφορίας, αξιολόγηση των τεχνικών λύσεων (της αρχικής και της νέας) ώστε να επιλεγεί τελικά η χάραξη που θα υλοποιηθεί και να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα και η χρηματοδότηση του έργου, να ολοκληρωθεί ο απαιτούμενος έλεγχος οδικής ασφάλειας.

            Επιπλέον, για να γνωρίζουν και οι πολίτες της Κρήτης, ολοκληρώθηκε και η Α Φάση της διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας και για το τμήμα Χανιά – Χερσόνησος και για το τμήμα Χερσόνησος - Νεάπολη, για την εκδήλωση ενδιαφέροντος μελέτης, κατασκευής και συντήρησης του ΒΟΑΚ, στον οποίο διαγωνισμό εκδήλωσαν ενδιαφέρον 5 εταιρίες, έχει ολοκληρωθεί η αξιολόγησή τους και το Υπουργείο θα έπρεπε να προχωρήσει στην Β Φάση του διαγωνισμού.

            Συνεπώς, οι διαδικασίες έχουν δρομολογηθεί και δεν προκύπτει από κανένα σημείο ότι θα πρέπει να ξαναρχίσουμε από την αρχή, καθυστερώντας δύο επιπλέον χρόνια για την κατασκευή του σημαντικότερου έργου της Κρήτης, όχι μόνο από αναπτυξιακής πλευράς αλλά πολύ περισσότερο από θέμα ασφάλειας.

            Σε ότι αφορά την ύπαρξη διοδίων ακόμα και για τους Κρητικούς, η κυβέρνηση της ΝΔ αναδεικνύει από μόνη της τις ιδεοληψίες της, ζητώντας από τον Κρητικό λαό να χρηματοδοτεί την συντήρηση ενός έργου, το οποίο το «χρωστούν» όλες οι Κυβερνήσεις εδώ και δεκαετίες.

            Όπως είχε δηλώσει άλλωστε κατηγορηματικά και ο πρώην Πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, ο νέος αυτοκινητόδρομος της Κρήτης δε θα είχε διόδια για τους κατοίκους του νησιού.»

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)