to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

14:12 | 26.11.2021

Οικονομία

Σ. Φάμελλος: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη ευθύνεται που η Θεσσαλονίκη δεν έχει σήμερα Μετρό σε λειτουργία

Δριμύ κατηγορώ κατά της κυβέρνησης και προσωπικά κατά των κ. Μητσοτάκη και Καραμανλή, διότι ευθύνονται προσωπικά για το ότι σήμερα η Θεσσαλονίκη δεν έχει Μετρό σε λειτουργία και κινδυνεύει να χάσει και την ιστορική κληρονομιά των μοναδικών αρχαίων στη Βενιζέλου, από τον τομεάρχης Περιβάλλοντος και Ενέργειας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ


Με ένα δριμύ κατηγορώ κατά της κυβέρνησης και προσωπικά κατά των κ. Μητσοτάκη και Καραμανλή, διότι ευθύνονται προσωπικά για το ότι σήμερα η Θεσσαλονίκη δεν έχει Μετρό σε λειτουργία και κινδυνεύει να χάσει και την ιστορική κληρονομιά των μοναδικών αρχαίων στη Βενιζέλου, ξεκίνησε την τοποθέτηση του ο τομεάρχης Περιβάλλοντος και Ενέργειας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης, Σωκράτης Φάμελλος, στη συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής με κεντρικό θέμα το μετρό Θεσσαλονίκης.

Τα βασικά σημεία όσων είπε ο Σ. ΦάμελλΟ:

Ιδιαίτερη εντύπωση μάς προκάλεσε η ανεξήγητη ένταση και η προκλητικότητα των χαρακτηρισμών που χρησιμοποίησε στην ομιλία του ο κος Καραμανλής, στην οποία προστέθηκε η απαράδεκτη στάση του κ.Καιρίδη που έφτασε στο σημείο να προτείνει την επιβολή κυρώσεων σε όσους προσφεύγουν στη δικαιοσύνη, που καταδεικνύει ότι είστε σε ιδιαιτέρως δύσκολη θέση για το Μετρό Θεσσαλονίκης. Φτάσατε να αμφισβητείτε ακόμη και το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα των πολιτών να προσφεύγουν στη Δικαιοσύνη.

Για το έγκλημα όμως που συντελείται στη Βενιζέλου, υπεύθυνη είναι η κυβέρνηση και εσείς προσωπικά κ. Καραμανλή. Είναι γνωστό ότι σήμερα η Θεσσαλονίκη δεν έχει μετρό και κινδυνεύει να μην έχει και τα αρχαία στη θέση τους, καθώς έχουν αρχίσει οι επεμβάσεις για τη μεταφορά τους. Σήμερα η Θεσσαλονίκη θα είχε μετρό και μάλιστα φέτος το 2021 μέχρι την Καλαμαριά και είστε σε θέση κατηγορούμενου πολιτικά για το ότι δε συμβαίνει αυτό και όχι σε θέση κατήγορου.

Η Θεσσαλονίκη πληρώνει τις ιδεοληψίες και τις δεσμεύσεις της κυβέρνησής σας σε συμφέροντα. Τολμήσατε να πείτε ότι κρύβονται συμφέροντα πίσω από τις προσφυγές των πολιτών. Ποιος όμως ευθύνεται για το ότι 2,5 χρόνια τώρα δεν προχωράει το έργο; Εσείς, η κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη δεν έχει ούτε μετρό ούτε αρχαία δεν είναι πρόσχημα, όπως είπατε προηγουμένως, και είναι ντροπή ένας Υπουργός να χαρακτηρίζει «πρόσχημα» τα αρχαία της Βενιζέλου, τη Βυζαντινή Πομπηία. Όπως και είναι απαράδεκτο να δηλώνει ένας Υπουργός της ελληνικής κυβέρνησης ότι «πρέπει να τελειώσει το γαϊτανάκι των αρχαιολογικών ανασκαφών».

Το Δημοτικό Συμβούλιο το 2015 πήρε μία απόφαση σταθμό ώστε η Θεσσαλονίκη να έχει και μετρό και αρχαία γιατί η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου είχε σταματήσει τα έργα στο μετρό Θεσσαλονίκης. Το 2014 το Μετρό ήταν σταματημένο και η Θεσσαλονίκη γεμάτη λαμαρίνες. Στη συνέχεια η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε την επανεκκίνηση του έργου και κατάφερε όχι μόνο να συνεχιστεί αλλά από το 30% να φτάσει στο 75% της υλοποίησης του φυσικού αντικειμένου.

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη όμως, με πολιτική της επιλογή, χωρίς να βασίζεται σε επιστημονικά ή τεχνικά δεδομένα, αποφάσισε να προχωρήσει το έγκλημα της απόσπασης των αρχαίων από τον σταθμό Βενιζέλου και να μετατρέψει το έργο σε πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης.

Με αποτέλεσμα 2,5 χρόνια τώρα να πληρώνονται μόνο αποζημιώσεις και οι λαμαρίνες να παραμένουν στη Θεσσαλονίκη πλήττοντας επιπρόσθετα το εμπόριο και τον τουρισμό και φυσικά τους πολίτες της πόλης. Δημιουργείτε ακόμη κίνδυνο περαιτέρω καθυστέρησης γιατί ποιος ξέρει τι θα βρεθεί κάτω από τα αρχαία της Βενιζέλου που θα δημιουργήσει, σωστά βέβαια, νέα καθυστέρηση. Γιατί προφανώς η πρόθεσή σας είναι να καταστρέψετε και νέα πιθανά αρχαία αφού θα έχετε ήδη αποσπάσει τα αρχαία που είναι τώρα στη Βενιζέλου.

Ενώ εσείς καταστρέφετε τα τόσο μεγάλης σημασίας ευρήματα στον σταθμό της Βενιζέλου, κατηγορείτε τους πολίτες γιατί, όπως λέτε, δημιουργούν καθυστερήσεις. Φτάσατε να απειλείται τους πολίτες με ποινές και πρόστιμα αν προσφεύγουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας!!

Η Νέα Δημοκρατία δε διστάζει μάλιστα να καταστρέφει την ιστορία της Θεσσαλονίκης, ενώ ήταν η ίδια πριν από λίγα χρόνια που δημιουργούσε ένταση στην πόλη, παίζοντας παιχνίδια με την ιστορία της Θεσσαλονίκης και της Μακεδονίας. Και τώρα τα ξεχνάει όλα, όπως έχει ξεχάσει και τις συμβάσεις να φέρει στη Βουλή υποβαθμίζοντας και τα συμφέροντα της χώρας.

Το ερώτημα όμως παραμένει. Για ποιο λόγο τα κάνετε όλα αυτά; Ποια συμφέροντα βρίσκονται πίσω από αυτήν την επιλογή σας; Και προσπαθείτε να ρίξετε το φταίξιμο στους πολίτες, τους οποίους τώρα κατηγορείται ότι εξυπηρετούν συμφέροντα, για να κρύψετε τη δική σας επιλογή να σταματήσετε το έργο.

Και δεν είναι μόνο το Μετρό που πλήττεται από την πολιτική της Νέας Δημοκρατίας στη Θεσσαλονίκη, πολλά έργα έχουν παγώσει ή καθυστερούν τα 2,5 χρόνια διακυβέρνησης ΝΔ. Η προβλήτα του λιμανιού καθυστερεί, η μελέτη για τη σιδηροδρομική γραμμή σύνδεσης του λιμανιού έχει ακυρωθεί, παρότι την είχε ξεκινήσει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, το εμπορικό διαμετακομιστικό κέντρο στο στρατόπεδο Γκόνου έχει παγώσει και έχετε το θράσος να λέτε ότι η κυβέρνηση ΝΔ θα μετατρέψει τη Θεσσαλονίκη σε κέντρο μεταφορών. Πώς ακριβώς θα γίνει αυτό όταν έχετε παγώσει όλα τα έργα;

Το ίδιο κόστος πληρώνει η Θεσσαλονίκη με τη ΝΔ, με την καθυστέρηση του γηπέδου του ΠΑΟΚ, με την καθυστέρηση στο Μουσείο Ολοκαυτώματος, με την κατάργηση του Φορέα του Θερμαϊκού Κόλπου, με την ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης απορριμμάτων αλλά και με το σχέδιο ιδιωτικοποίησης και της ΕΥΑΘ που βάλατε στο μεσοπρόθεσμο, ακόμα και την ιδιωτικοποίηση στο Κόδρα και στο Καρατάσου σχεδιάζετε.

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)