to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

14:27 | 21.06.2018

Διεθνή

Ρωσία: Η Burger King απέσυρε τη νέα μισογυνική καμπάνια της μετά την κατακραυγή

Η εταιρεία υπόσχονταν αμοιβή περίπου 50.000 ευρώ σε όποια γυναίκα έμενε έγκυος από ποδοσφαιριστή που συμμετέχει στο Μουντιάλ


Διαφημιστική καμπάνια που δημοσιεύτηκε στον λογαριασμό της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, απέσυρε τελικά η Burger King της Ρωσίας, ετά την κατακκραυγή που προκάλεσε.

Σύμφωνα με την καμπάνια, η εταιρεία υπόσχονταν αμοιβή περίπου 50.000 ευρώ σε όποια γυναίκα έμενε έγκυος από ποδοσφαιριστή που συμμετέχει στο κορυφαίο ποδοσφαιρικό γεγονός του πλανήτη.

Η καμπάνια θεωρήθηκε προσβλητική και ρατσιστική προκαλωντας σάλο στα social media.

Η Βurger King, με ανακοίνωσή της, ζήτησε συγγνώμη για την καμπάνια, που ανέφερε ότι «οι γυναίκες που θα καταφέρουν να αποσπάσουν τα καλύτερα ποδοσφαιρικά γονίδια, θα συντελέσουν στην επιτυχία της Ρωσίας για τις επόμενες γενιές».

Το ρωσικό τμήμα της Burger King έχει παρελθόν αμφιλεγόμενων έως και... τρομακτικών διαφημίσεων.

Πέρυσι, σε αντίστοιχη διαδικτυακή καμπάνια, δεν δίστασε να κάνει χυδαία "αστειάκια" με μία έφηβη που είχε πέσει θύμα βιασμού. Η εταιρεία χρησιμοποίησε την Ντιάνα Σιρίγκινα, η οποία είχε πέσει θύμα βιασμού σε ηλικία 16 ετών κατά τη διάρκεια πάρτι. Η σχετική καμπάνια έλεγε ότι αγοράζοντας ένα burger, παίρνεις άλλο ένα δωρεάν.

Και δεν είναι μόνο η Ρωσία. Η Burger King έχει παγκόσμιο ιστορικό... μισογυνικού μάρκετινγκ. Στη Σιγκαπούρη, η εταιρεία δημοσίευσε ένα μπιφτέκι επτά ιντσών με εμφανείς σεξουαλικές εικόνες και μια ετικέτα λέγοντας "θα σβήσει το μυαλό σας". Το μοντέλο που παρουσιάστηκε στη διαφημιστική καμπάνια, αργότερα είπε πως δεν είχε ιδέα ότι η εικόνα της θα χρησιμοποιούνταν κατ` αυτόν τον τρόπο.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)