to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

13:40 | 04.11.2015

Διεθνή

Ρώμη: Στην ανακαινισμένη Fontana di Trevi τρέχει και πάλι νερό

Οι τουρίστες περίμεναν επί ώρες για να τραβήξουν selfies δίπλα στο διάσημο σιντριβάνι που έγινε γνωστό από μια σκηνή της ταινίας «La Dolce Vita» του Φεντερίκο Φελίνι.


Εκατοντάδες τουρίστες συγκεντρώθηκαν την Τρίτη το βράδυ στην Fontana di Trevi στη Ρώμη για να παρακολουθήσουν από κοντά το νερό να τρέχει και πάλι στο διάσημο σιντριβάνι μετά την ανακαίνιση αξίας δύο εκατομμυρίων ευρώ που έκανε ο οίκος μόδας Fendi.

Οι τουρίστες περίμεναν επί ώρες για να τραβήξουν selfies δίπλα στο διάσημο σιντριβάνι που έγινε γνωστό από μια σκηνή της ταινίας «La Dolce Vita» του Φεντερίκο Φελίνι.

 

Photo published for Fontana di Trevi, applauso e flash salutano il ritorno dell'acqua - Cronaca

Το σιντριβάνι, ηλικίας 300 ετών, επισκέπτονται εκατομμύρια τουρίστες κάθε χρόνο. Η κακή του κατάσταση έγινε γνωστή το 2012, όταν μικρά κομμάτια του άρχισαν να πέφτουν εξαιτίας του ιδιαίτερα σκληρού χειμώνα.

Μια ομάδα 26 συντηρητών ανέλαβε την αποκατάσταση του μνημείου καθώς και τον καθαρισμό του. Επίσης, επισκεύασαν ρωγμές ενώ ενισχύθηκε με χαλύβδινα τμήματα για την αποφυγή επανάληψης του επεισοδίου το 2012, όταν αποκόπηκαν κομμάτια του σιντριβανιού.

Το νερό άρχισε και πάλι να κυλά από την βάση της κρήνης ενώ ο νέος φωτισμός αναδεικνύει την αστραφτερή Μπαρόκ πρόσοψή του.

Το σιντριβάνι, κατασκευάστηκε από τον Πάπα Κλήμη ΧΙΙ to 1730 ενώ σύμφωνα με τον θρύλο η πηγή του νερού ανακαλύφθηκε το 19 π.Χ. από διψασμένους Ρωμαίους στρατιώτες που τους οδήγησε στο σημείο εκείνο μία νεαρή παρθένα – εξ ου και το όνομα Virgin Waters. Σύμφωνα με την παράδοση, οι τουρίστες ρίχνουν κέρματα στο σιντριβάνι προκειμένου να επισκεφθούν ξανά την Ρώμη.

Τα έργα συντήρησης καλύφθηκαν από τον ιταλικό οίκο μόδας Fendi, που ιδρύθηκε ως επιχείρηση δερμάτινων ειδών στην Ρώμη το 1920 και τώρα αποτελεί μέρος του γαλλικού οίκου LVMH. Η συμφωνία για την αποκατάσταση του μνημείου περιλαμβάνει την τοποθέτηση μιας διαφημιστικής πινακίδας κοντά στο σιντριβάνι για τέσσερα χρόνια.

tags: Ρώμη

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)