to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

22:00 | 26.04.2013

Οικονομία

Πώς οι αναζητήσεις στη Google επηρεάζουν το χρηματιστήριο!

Όσο μειώνονταν οι αναζητήσεις για λέξεις όπως «χρέος», «χαρτοφυλάκιο», «μετοχές» και «κρίση», τόσο ο βασικός δείκτης του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης έτεινε να ανεβαίνει και το αντίστροφο...


Η περιοδική αυξομείωση των αναζητήσεων συγκεκριμένων λέξεων οικονομικού περιεχομένου από τους χρήστες στη Google μπορούν να αποτελέσουν χρήσιμο και κερδοφόρο δείκτη για την έγκαιρη πρόβλεψη του πώς θα κινηθούν οι αγορές στο μέλλον και αν τα χρηματιστήρια θα κάνουν «βουτιά», σύμφωνα με μια νέα επιστημονική μελέτη.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη Σούζι Μόατ του University College του Λονδίνου (UCL) και τον Τομπάϊας Πράις του πανεπιστημίου του Γουόργουικ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό "Scientific Reports", σύμφωνα με το BBC, ανέλυσαν ένα μεγάλο όγκο δεδομένων από την υπηρεσία καταγραφής τάσεων Google Trends και τα συσχέτισαν με τη διαχρονική μεταβολή του χρηματιστηρίου.

Όπως διαπίστωσαν, όσο μειώνονταν οι αναζητήσεις για λέξεις όπως «χρέος», «χαρτοφυλάκιο», «μετοχές» και «κρίση», τόσο ο βασικός δείκτης του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης (Dow Jones Industrial) έτεινε να ανεβαίνει και το αντίστροφο, δηλαδή όσες περισσότερες αναζητήσεις έκαναν οι χρήστες με βάση τις παραπάνω λέξεις - κλειδιά, τόσο η αγορά έπεφτε.

Οι αναζητήσεις για χρηματιστηριακές και γενικότερα για οικονομικές λέξεις στη Google έπεφταν πριν αρχίσει να ανεβαίνει το χρηματιστήριο, ενώ όταν οι ίδιες αναζητήσεις αύξαναν, ο δείκτης του χρηματιστηρίου έπεφτε συνεχόμενα τις επόμενες εβδομάδες.

Η λέξη στις αναζητήσεις που αποδείχτηκε ότι έχει την μεγαλύτερη προβλεπτική αξία από όλες τις άλλες, είναι το «χρέος» (debt).

Πηγή: thebest.gr

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)