to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

15:57 | 11.09.2019

Γιάννης Αμανατίδης

Πολιτική

Πλίνθοι τε και Μετρό

Άρθρο του βουλευτή Α' Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ, Γιάννη Αμανατίδη στην GrTimes


Περί φυσικών φαινομένων

Όπως οι περισσότεροι νεοφιλελεύθεροι, έτσι και ο ο Κυριάκος Μητσοτάκης θέλει να μας κάνει να πιστέψουμε  πως η φτώχεια είναι φυσικό φαινόμενο. Έτσι πριν από δύο χρόνια στη ΔΕΘ, είχε πει το ανεκδιήγητο ότι μια κοινωνία χωρίς ανισότητες, είναι αντίθετη στην ανθρώπινη φύση!

Άρα και η κοινωνική ανισότητα αναγκαία και φυσική συνθήκη για τον πρωθυπουργό, όπως και η εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο sine qua non στον καπιταλισμό και η αλόγιστη εκμετάλλευση του φυσικού πλούτου και γενικότερα του περιβάλλοντος.

Όλα αυτά λίγο πολύ γνωστά και δυστυχώς θεμιτά για εκείνους που ενδιαφέρονται πρωτίστως για τα κέρδη, αδιαφορώντας για τους άλλους και κυρίως για τις επόμενες γενιές.

Η ανάπτυξη, λοιπόν, χωρίς ολιστικό σχέδιο και προγραμματισμό,για τους λίγους, τους "δικούς μας" με τις επενδύσεις να έρχονται, επειδή οι ευκαιρίες στηρίζονται στην συμπίεση του εργασιακού κόστους και των εργασιακών δικαιωμάτων.

Η κατάργηση του βάσιμου λόγου απόλυσης και η πρόθεση της ΝΔ να νομοθετήσει "εξαιρέσεις" από την εφαρμογή των κλαδικών συμβάσεων αποδεικνύουν του λόγου το αληθές.

Από τον Άννα στον Καϊάφα το Μετρό της Θεσσαλονίκης

Πρώτα βγαίνει η απόφαση και μετά όλοι προσπαθούν να την τεκμηριώσουν, αφού ο Ηγεμόνας έχει πάντα δίκιο. Και μιλούν όλοι οι γύρω του, εκτός από αυτούς που πρέπει να μιλήσουν: Οι ειδικοί.

Τι και αν πριν 6 μήνες οι ειδικοί διαβεβαίωναν ότι στα τέλη του 2020 θα μπορούσαν να λειτουργήσουν 12 σταθμοί- πλην ενός της Βενιζέλου- και το 2021 η γραμμή της Καλαμαριάς. Τι και αν προχώρησαν οι εργασίες και τον Ιούνιο υποβλήθηκε και δεύτερη μελέτη;Τι και αν οι αρχαιολόγοι μιλούν για καταστροφή ενός μοναδικού μνημείου για την πόλη, που μπορεί να αναδειχθεί και ταυτόχρονα  να την αναδείξει;

Οι μη ειδικοί αποφάσισαν ρεβανσιστικά: καλύτερα 3 χρόνια χωρίς να λειτουργεί κανένας σταθμός, παρά να λειτουργούν "κολοβά" οι 12 χωρίς τον έναν. Οι ειδικοί όμως τώρα πλέον "πρέπει" να αλλάξουν γνώμη, γιατί οι ηγεμόνες θέλουν άλλα: να αποφασίζουν ετσιθελικά, να δείξουν ποιος έχει τώρα το πάνω χέρι.Και είμαι πολύ περίεργος να δω τι θα πουν..

Αλλά μην ανησυχείτε: Από εδώ και μετά( μετά το 2023 δηλαδή), δεν θα ανεχθούν άλλες καθυστερήσεις!! " Το τέλος είναι τώρα", σύμφωνα με την ομόφωνη ανακοίνωσή τους (;), δηλαδή το 2023, τους πείραζε το 2021  !!!

Και οι Θεσσαλονικείς έκπληκτοι τους παρακολουθούμε στον κατήφορο της βάναυσης προσβολής της κοινής λογικής.

Στην ρητορική και την λογοτεχνία τα οξύμωρα σχήματα μπορεί να βγάζουν νόημα, στην πολιτική όμως  κρύβουν τις αλήθειες και κοστίζουν σε αυτούς που τα εκφέρουν ή ακόμη χειρότερα, προσπαθούν να τα εφαρμόσουν.

2019 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)