to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

10:01 | 11.05.2021

Κοινωνία

Πάτρα: Ο λόγος που 32χρονος παρέλυσε μετά το εμβόλιο της Astrazeneca

Οι γιατροί του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου του Ρίου έλυσαν το μυστήριο για την εμφάνιση των συμπτωμάτων παράλυσης


Συναγερμός είχε σημάνει στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου όταν εισήχθη άνδρας 32 ετών, ο οποίος  δέκα ημέρες μετά τον εμβολιασμό του με την πρώτη δόση του εμβολίου της Astrazeneca εμφάνιση συμπτώματα παράλυσης.

Ο άνδρας εισήχθη στη νευρολογική κλινική όπου μετά από σειρά εξονυχιστικών εξετάσεων διαπιστώθηκε ότι  δεν υπήρχε κανένα παθολογικό εύρημα.

Οι γιατροί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα συμπτώματα παράλυσης προήλθαν από το υπερβολικό στρες και τον φόβο για τυχόν παρενέργειες από το εμβόλιο.

Όπως είπε στην τοπική εφημερίδα «ΓΝΩΜΗ» ο καθηγητής Νευρολογίας, Γιάννης Ελλούλ, που χειρίστηκε το περιστατικό, «υπάρχουν πλείστα περιστατικά εμβολιασθέντων που προστρέχουν στα επείγοντα αναφέροντας ποικίλα συμπτώματα που ευτυχώς έως τώρα οφείλονται στην στρεσογόνο κατάσταση που βιώνουν από υπερβολικό άγχος και φόβο».

tags: Πάτρα

2021 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)