to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

18:51 | 30.01.2021

Πολιτική

Πανηγύρια Μητσοτάκη σε Καρδίτσα-Τρίκαλα για όσα έπρεπε να έχουν ήδη ξεκινήσει με ζημιές και E65

Φιέστα του πρωθυπουργού με επίσκεψη σε Καρδίτσα και Τρίκαλα όπου ουσιαστικά έταξε όσα έπρεπε να έχουν ήδη ξεκινήσει για τις ζημιές του Ιανού, αλλά και για στο έργο του ΣΥΡΙΖΑ, τον αυτοκινητόδρομο Ε65. Η κυβέρνηση πρέπει να σκεφτεί πως θα στηρίξει ουσιαστικά τους πληγέντες και τα έργα, σχολιάζει ο τομεάρχης Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς.


Πανηγύρια για το γεγονός πως η κυβέρνηση κάνει κάτι λιγότερο από το ελάχιστο περιελάμβανε σήμερα το πρόγραμμα του πρωθυπουργού σε Καρδίτσα και Τρίκαλα.

Ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε πρόγραμμα αποκατάστασης υποδομών, και όσον αφορά στα έργα που έχει αφήσει στη μέση, δήλωσε πως θεωρεί «αδιανόητο το ελληνικό Δημόσιο να έχει δαπανήσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ σε σημαντικά έργα υποδομής τα οποία παραμένουν αυτή τη στιγμή ημιτελή. Έχω δώσει την κατεύθυνση στο υπουργείο, στον Κώστα Σκρέκα, ο οποίος ηγείται του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε συνδυασμό με τις πρωτοβουλίες που πρέπει να αναλάβει η ΔΕΗ να επικαιροποιηθεί αμέσως η Μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το φράγμα της Μεσοχώρας, έτσι ώστε να προχωρήσουμε σε νέα έγκριση περιβαλλοντικών όρων και το φράγμα της Μεσοχώρας επιτέλους να λειτουργήσει ως μεγάλο υδροηλεκτρικό έργο.

Όσον αφορά τώρα στον νέο οδικό άξονα Ε65, ο πρωθυπουργός από τα Τρίκαλα, το χαρακτήρισε ένα «εμβληματικό έργο». Ωστόσο παρέλειψε να αναφέρει πως το ήδη δρομολογημένο από τον ΣΥΡΙΖΑ έργο, εγκρίθηκε με καθυστερήσεις και αυξημένο κόστος κατά 38 εκ. ευρώ για το δημόσιο.

Βέβαια, τα δικά του νούμερα έδωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ο οποίος δήλωσε για το έργο: «Μέσα σε ενάμιση χρόνο, έχουμε φτάσει την πρόοδο του έργου από το 13% που παραλάβαμε, στο 63%. Έχουμε ολοκληρώσει δηλαδή το μισό έργο, επιταχύνοντας τους ρυθμούς κατά 50%. Σήμερα είχαμε την ευκαιρία να επιθεωρήσουμε, με τον κ. Πρωθυπουργό, αυτό το εργοτάξιο. Ευχαριστώ ειλικρινά όσους δουλεύουν σκληρά για να υπάρχει αυτή η πρόοδος στο έργο. Και όλοι μας θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να συνεχίσουμε το ίδιο αποτελεσματικά».

Ν. Παππάς: Βαρύτατες ευθύνες της ΝΔ για την υλοποίηση του Ε65 - Όχι άλλες στιγμές «ανεμελιάς» για τους πληγέντες της Καρδίτσας

Σε δήλωση του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκου Παππά, για την επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη, αναφέρεται:

«Ο κ. Μητσοτάκης έταξε στην Καρδίτσα όσα έπρεπε να έχουν ξεκινήσει, πανηγυρίζει στον Ε65 για το “καπέλo” των 38 εκατ. ευρώ και την καθυστέρηση 20 μηνών»

Ο κ. Μητσοτάκης, πέντε μήνες μετά τις καταστροφές που προκάλεσε ο Ιανός, φέρεται να ανακοίνωσε σε φορείς της Καρδίτσας ένα πρόγραμμα αποκατάστασης υποδομών.

Θα ζητήσουμε ενημέρωση για τον επίσημο σχεδιασμό και θα παρακολουθούμε την πορεία υλοποίησής του.

Οι πολίτες της Καρδίτσας έχουν χορτάσει από λόγια. Δεν θέλουν άλλες στιγμές «ανεμελιάς».

Η Ν.Δ. πρέπει να σκεφτεί και να στηρίξει ουσιαστικά όσους επλήγησαν από τις φυσικές καταστροφές.

Σε ό,τι αφορά το βόρειο τμήμα του Ε65, για το οποίο επαίρεται ο κ. Μητσοτάκης, να θυμίσουμε ότι:

·         Η έγκριση ήρθε με καθυστέρηση 20 μηνών, για την οποία ευθύνεται αποκλειστικά η κυβέρνηση. Ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία είχε καταθέσει ολοκληρωμένο φάκελο του έργου στην Ε.Ε. ήδη από τον Μάιο του 2019.

·         Το κόστος του έργου αυξάνεται κατά 38 εκατ. ευρώ για δαπάνες λειτουργίας. Η δική μας κυβέρνηση είχε πετύχει την παραίτηση των κατασκευαστών από ανάλογη απαίτηση για το νότιο τμήμα, το οποίο υλοποιείται από τον Ιανουάριο του 2019.

·         Η Ν.Δ. φέρει βαρύτατες ευθύνες για την υλοποίηση του Ε65 συνολικά. Είναι γνωστές και οι καθυστερήσεις της, ήδη από το 2007, και οι μετέπειτα επιλογές της.

Με πληροφορίες από Καθημερινή.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)