to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

11:13 | 29.07.2021

Κοινωνία

Πανελλήνιος Σύλλογος Πτυχιούχων: κ. Κεραμέως, πάρτε πίσω την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής

«Εμείς οι νέοι επιστήμονες, εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στη νέα γενιά και σας ζητούμε να μην εφαρμόσετε την ελάχιστη βάση εισαγωγής, ειδικά στην πιο απαιτητική και αντίξοη χρονιά που διανύσαμε. Να δείξετε κατανόηση και σεβασμό στον κόπο, στις θυσίες, στον αγώνα και στον μόχθο αυτών των παιδιών» σημειώνει μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Πτυχιούχων


Όπως υπογραμμίζει ο Γιώργος Δημητριάδης, πρόεδρος του ΠΑ.ΣΥ.Π:

Στη πιο δύσκολη χρονιά των τελευταίων ετών, σε συνθήκες καραντίνας οι μαθητές κλήθηκαν να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις της κοινωνίας, να εξοικειωθούν με νέα δεδομένα και να εφαρμόσουν νέες τεχνολογίες μέσω διαδικτύου,  για την κατάκτηση και αφομοίωση της γνώσης. Οι αλλαγές αυτές που επήλθαν, έφεραν τους μαθητές αντιμέτωπους με μια νέα πραγματικότητα, που επιβάρυνε  ακόμη περισσότερο το ήδη δύσκολο και απαιτητικό  έργο τους.

Οι μαθητές γνωρίζοντας τις κλίσεις τους, τα ενδιαφέροντά τους, τις δεξιότητές τους, τα ταλέντα τους και τις προσδοκίες τους, καθοδηγούνται στην ορθή επιλογή επαγγέλματος, που ταιριάζει στην προσωπικότητα και την ιδιοσυγκρασία τους. Δεν είναι λίγες οι φορές που οι μαθητές προκειμένου να επιτύχουν τον στόχο τους ξενυχτάνε πάνω από τα βιβλία, στερούνται προσωπικές στιγμές με την οικογένεια και τους φίλους τους, παλεύουν καθημερινά να απομακρύνουν όλα τα αρνητικά συναισθήματα όπως την έντονη πίεση, το άγχος, την ανασφάλεια, την ανησυχία, αλλά  και να νικήσουν την καθημερινή  κούραση και  ταλαιπωρία. Οι νέοι άνθρωποι, γνωρίζοντας τις δυσκολίες του μέλλοντος, προσπαθούν να διεκδικήσουν μια θέση στα πανεπιστήμια, που θα τους προσφέρει  μια ευκολότερη επαγγελματική αποκατάσταση και ένα καλύτερο βιοτικό επίπεδο.

Φέτος, με την εφαρμογή της ΕΒΕ παρατηρούμε ότι πολλοί μαθητές μένουν εκτός τμημάτων. Αρχικά οι αριστούχοι μαθητές, είναι εκτός της πρώτης τους επιλογής, γιατί δεν έπιασαν λίγα μόρια στα ειδικά μαθήματα (όπως σχέδιο, ξένες γλώσσες αθλήματα). Αυτός ο αποκλεισμός  είναι άδικος, καθότι οι μαθητές έχουν όλα τα εφόδια, και τις ικανότητες που απαιτούντα για την εισαγωγή τους στα τμήματα. Σε αυτή την περίπτωση ο ισχυρισμός ότι υπήρχαν μαθητές που έγραψαν καλύτερα δεν είναι εφικτός, γιατί οι συγκεκριμένοι μαθητές είναι άριστοι.  Η γνωστική τους αντίληψη είναι αναπτυγμένη, καθώς έχουν σωστή κρίση, έντονο στοχασμό, οξύνοια και ισχυρό πνεύμα. Η ηθική και ψυχική τους καλλιέργεια είναι αδιαμφισβήτητη, αφού διακατέχονται από αρετές όπως  συνέπεια,  υπευθυνότητα, αυτοέλεγχο και αυτοπειθαρχία. Είναι λογικό τα νέα αυτά παιδιά να αισθάνονται την αδικία και το δυσβάσταχτο αίσθημα της απόρριψης. Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν μαθητές που δεν καταφέρνουν να εισαχθούν  σε κάποιο τμήμα και να αποκτήσουν δεξιότητες και γνώσεις, που θα τους προσφέρουν καλύτερες συνθήκες ζωής και μία υψηλότερη ποιότητα ζωής. Είναι όλα τους παιδιά, που έχουν μυηθεί στις υψηλές αξίες της ζωής, που έχουν οπλιστεί με θάρρος, τόλμη και αγωνιστικότητα, που αντιμετωπίζουν τη ζωή ενεργητικά, ενώ παράλληλα επιδιώκουν ένα καλύτερο μέλλον.

Εμείς οι νέοι επιστήμονες, εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στη νέα γενιά και σας ζητούμε να μην εφαρμόσετε την ελάχιστη βάση εισαγωγής, ειδικά στην πιο απαιτητική και αντίξοη χρονιά που διανύσαμε. Σας ζητούμε να δείξετε κατανόηση και σεβασμό στον κόπο, στις θυσίες,  στον αγώνα και στον μόχθο αυτών των παιδιών και να τους δώσετε πίσω τα χαμένα τους χαμόγελα, τα εφηβικά τους όνειρα, την αθωότητα και τον ρομαντισμό της ηλικία τους.

Σας ζητούμε να μην γκρεμίσετε τις ελπίδες τους, να μην στερήσετε το δικαίωμά τους σε ένα καλύτερο μέλλον, να μην λεηλατήσετε τους στόχους τους, αλλά να τους δώσετε την ευκαιρία να συμμετέχουν σε μια άρτια και υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, για να μπορέσουν να γίνουν δημιουργικοί στην παραγωγική διαδικασία. Άλλωστε, η  απόκτηση επαγγελματικών προσόντων και πτυχίων αποτελούν εφόδια γα την αναζήτηση και εξασφάλιση μιας θέσης εργασίας, μιας ευκολότερης επαγγελματικής αποκατάστασης που θα συμβάλλει στην πρόοδο, την ανάπτυξη και την τόνωση της οικονομίας της χώρας. Οι άνθρωποι που επιλέγουν το επάγγελμα που επιθυμούν, εμφορούνται από θετικά συναισθήματα, βιώνουν  έντονα τη χαρά της δημιουργίας και συνεισφέρουν στην ευημερία του κοινωνικού συνόλου. 

Τέλος, να τονίσουμε ότι η αξία της γνώσης επενεργεί ευεργετικά σε κάθε τομέα που σχετίζεται με τον άνθρωπο και την κοινωνία. Πνευματικά, ηθικά και συναισθηματικά  ο άνθρωπος χαλυβδώνεται με υψηλές αρχές και διαχρονικές αξίες της ζωής, αποκτά γνώσεις, ορθή κρίση και λόγο, καταπολεμά την αμάθεια, κατακτά την αυτογνωσία, καλλιεργεί τον ψυχικό του κόσμο, αποκρούοντας αρνητικά συναισθήματα, μικρότητες και πάθη, αναπτύσσει ψυχικές αρετές και ενδυναμώνει την ευαισθησία και τις δυνάμεις του.


 

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)