to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

16:59 | 08.11.2018

Κοινωνία

Εκδικάστηκε η αγωγή της TaxiBeat κατά του προέδρου του ΣΑΤΑ - Στο πλευρό των οδηγών ταξί ο ΣΥΡΙΖΑ (βίντεο)

Με 12ωρη πανελλαδική στάση εργασίας (04:00-16:00) και συγκέντρωση στα δικαστήρια, απάντησαν οι οδηγοί ταξί στην αγωγή που έχει καταθέσει η BEAT εναντίον του προέδρου της Ομοσπονδίας, Θύμιου Λυμπερόπουλου - Κατέθεσαν ως μάρτυρες ο Χρ. Σπίρτζης και ο γ.γ. του υπ. Μεταφορών - Ν. Σκορίνης και Τρ. Αλεξιάδης εξέφρασαν μέσω δηλώσεών τους στο Left.gr τη στήριξή τους στα αιτήματα των οδηγών ταξί


(βίντεο - φωτογραφία: Άγγελος Καλοδούκας)

Με 12ωρη πανελλαδική στάση εργασίας σήμερα Πέμπτη 8 Νοεμβρίου (04:00-16:00), απάντησαν οι οδηγοί ταξί στην εκδίκαση της αγωγής που έχει καταθέσει η BEAT εναντίον του προέδρου της Ομοσπονδίας, Θύμιου Λυμπερόπουλου, για «συκοφαντική δυσφήμιση». Η συζήτηση στο δικαστήριο ολοκληρώθηκε λίγο πριν τις 4, με την κατάθεση του υπ. Μεταφορών που είχε καλέσει ως μάρτυρα ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ. Το δικαστήριο θα εκδώσει σε μεταγενέστερο χρόνο την απόφασή του.

Οι οδηγοί ταξί πραγματοποίησαν συγκέντρωση στα δικαστήρια της Ευελπίδων με σύνθημα «όχι στη φίμωση, όχι στον εκφοβισμό».

Χρ. Σπίρτζης: Οι συνδικαλιστικές διαφωνίες δεν πρέπει να λύνονται στις δικαστικές αίθουσες

«Η άποψή μου είναι, ότι οι συνδικαλιστικές διαφωνίες ή οι γκρίζες ζώνες στη νομοθεσία που υπήρχαν στο παρελθόν και τακτοποιήθηκαν με το πρόσφατο θεσμικό πλαίσιο, δεν πρέπει να λύνονται στις αίθουσες των δικαστηρίων, αν θέλουμε και οι κλάδοι και οι εταιρείες να πηγαίνουν σε έναν εξορθολογισμό και σε έναν σεβασμό όλων των μερών και των συντελεστών κάθε κλάδου», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης από τα δικαστήρια.

Ερωτηθείς, αν θα προχωρήσει σε πρόσθετες νομοθετικές ενέργειες αναφορικά με το ισχύοντα νόμο που ρυθμίζει την αγορά ο κ. Σπίρτζης απάντησε: «Έχω την εντύπωση ότι δε χρειάζονται. Το μέλημά μας είναι να υλοποιηθούν οι διαδικτυακές πλατφόρμες ελέγχου και των αυτοκινητιστών και των εταιρειών διαμεσολάβησης, προκειμένου να εξυπηρετήσουμε την ποιότητα της Αστικής Μεταφοράς, το αν τηρούν όλη τη νομοθεσία, είτε είναι οι αυτοκινητιστές, είτε είναι οι εταιρείες»

«Δίκαιος ο αγώνας τους», το μήνυμα του ΣΥΡΙΖΑ

«Ο ΣΥΡΙΖΑ στηρίζει τον δίκαιο αγώνα των ΤΑΞΙ ενάντια σε νεοφιλελεύθερες πολιτικές που έγιναν τα προηγούμενα χρόνια», δήλωσε ο πρώην υπουργός και μέλος της Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ, Τρύφων Αλεξιάδης. «Σταθερός στόχος τέτοιων πολιτικών είναι να οδηγούν τεράστια τμήματα του πληθυσμού στην ανέχεια και την ανεργία. Ζητάμε την ύπαρξη ελέγχου και νομικών διαδικασιών, όχι ειδικά προνόμια. Αυτές που διατηρούν προνόμια σήμερα είναι κάποιες μεγάλες επιχειρήσεις, που απαλλάσονται από νομικές υποχρεώσεις, σε αντίθεση και εις βάρος όλων των άλλων πολιτών».

Στεκόμαστε στο πλευρό των ταξιτζήδων, οι οποίοι δουλεύουν πολλές ώρες για ένα μικρό μεροκάματο, δήλωσε στο Left.gr o Νίκος Σκορίνης, μέλος της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος βρέθηκε στα δικαστήρια της Ευελπίδων. 

«Πολλές εταιρείες που λειτουργούν εκτός των κανόνων του κράτους αφαιρούν μεγάλα μερίδια από την πίτα της αγοράς. Ίσως θα έπρεπε να υπάρξει εισαγγελική παρέμβαση για να δούμε τι συμβαίνει στο εν λόγω ζήτημα», υπογράμμισε ο Ν. Σκορίνης. 

Στην 70 σελιδη μήνυσή της, με την οποία ζητά 260.000 ευρώ, η BEAT υποστηρίζει πως ο κ. Λυμπερόπουλος είχε δηλώσει ψευδώς με αποτέλεσμα η εταιρεία να δυσφημιστεί, πως φοροδιαφεύγει, δεν έχει νομική υπόσταση στην Ελλάδα, λειτουργεί παράνομα χωρίς να τηρούνται οι κανόνες της αγοράς ταξί και διατηρεί offshore στην οποία καταλήγουν τα έσοδά της. 

Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης συνέντευξης Τύπου της ηγεσίας της Ομοσπονδίας των ταξί ΠΟΕΙΑΤΑ, ειπώθηκε ότι αυστηροποιείται το θεσμικό πλαίσιο για τις εταιρείες διαμεσολάβησης, ενώ σύμφωνα με στοιχεία της Ομοσπονδίας, μετά τον παροπλισμό της εταιρείας Uber το μεταφορικό έργο των ταξί αυξήθηκε κατά 35-40%.

Η συνήθεια κάποιων διαμεσολαβητικών εταιρειών να νοθεύουν τον ανταγωνισμό, ανέφερε ο κ. Λυμπερόπουλος, πότε με παράνομες προσφορές, πότε με παραβιάσεις του κανονισμού λειτουργίας, πότε με την τεχνική των τριγωνικών συναλλαγών με κατάληξη τη φοροαποφυγή, σκοντάφτει πλέον στον ν. 4530/2018 και στο ν. 4446/16. Είναι πλέον ζήτημα των δημόσιων ελεγκτικών μηχανισμών να εφαρμόσουν το νόμο και να δημιουργήσουν ένα υγιή πεδίο ανταγωνισμού στον τομέα των επιβατικών μεταφορών, κατέληξε.

Τα αιτήματα της απεργιακής κινητοποίησης και της συγκέντρωσης της ΠΟΕΙΤΑ στην Ευελπίδων είναι:

- Πιστή εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας από όλους είτε πρόκειται για μεμονωμένο ταξιτζή είτε για δίκτυο ή για διαμεσολαβητική εταιρεία.

- Άμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (ΙΧ), που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς.

- Άμεση προσαρμογή όλων των εταιρειών διαμεσολάβησης με το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αστική μεταφορά.

2019 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)