to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

9:55 | 03.08.2020

Πολιτισμός

Π. Σκουρολιάκος: Πόσο ειρωνικό για τη Λ. Μενδώνη μια σημαντική στιγμή της θητείας της να οφείλεται στο έργο του ΣΥΡΙΖΑ;

«Όλα τα είχε φροντίσει ο ΣΥΡΙΖΑ για το πρώτο υποβρύχιο μουσείο στην Ελλάδα στην Περιστέρα της Αλοννήσου»


Δήλωση του Τομεάρχη Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ, Πάνου Σκουρολιάκου, για το υποβρύχιο μουσείο στην Περιστέρα:

Όλα τα είχε φροντίσει ο ΣΥΡΙΖΑ για το πρώτο υποβρύχιο μουσείο στην Ελλάδα στην Περιστέρα της Αλοννήσου, το σημαντικότερο ναυάγιο της κλασικής περιόδου με 3.000 οινοαμφορείς, όλα εκτός από το απαστράπτον χαμόγελο της κυρίας Υπουργού και της συνοδείας της. 

Δεν είναι που δεν ειπώθηκε λέξη για το τεράστιο έργο που έγινε τα προηγούμενα χρόνια: το νέο πλαίσιο για προγραμματικές συμβάσεις, τη ολοκλήρωση του προγράμματος Bluemed με την συμμετοχή της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων του ΥΠΠΟ, την έγκριση της χρηματοδότησης από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, τις προκαταρκτικές εργασίες για την οργάνωση και την προετοιμασία της επισκεψιμότητας του χώρου και τις μελέτες που εκπονήθηκαν για τα ναύδετα, για τις υποβρύχιες πινακίδες (σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών) και για την οπτική παρακολούθηση των χώρων (σε συνεργασία με το ΕΜΠ). Έτοιμο να λειτουργήσει ήταν το μουσείο. 

Είναι που η Νέα Δημοκρατία είχε αποτύχει σε κάθε αντίστοιχη προσπάθεια με αποτέλεσμα την παντελή αδυναμία λειτουργίας των καταδυτικών πάρκων, κυρίως εξαιτίας της επιμονής της ν’ ακυρώνει την δημόσια διάσταση και να εκχωρεί σε ιδιώτες την εμπορική εκμετάλλευση, όπως για παράδειγμα στην Μεθώνη και την Πύλο. Με Γενική Γραμματέα του Υπουργείου την σημερινή Υπουργό. 

Πόσο ειρωνικό είναι, μία από τις πιο σημαντικές στιγμές της θητείας της, να οφείλεται στο έργο του ΣΥΡΙΖΑ;

2020 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)