to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

14:03 | 03.08.2020

Πολιτική

Π. Πέρκα: Έλλειψη κυβερνητικού σχεδιασμού στον τομέα των μεταφορών (ηχητικό)

Έλλειψη σοβαρού σχεδιασμού στις μεταφορές καταλόγισε στην κυβέρνηση και την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών μιλώντας στο «Κόκκινο Θεσσαλονίκης 91,4» η βουλευτής Φλώρινας του ΣΥΡΙΖΑ και αναπληρώτρια τομεάρχης για τα ζητήματα αυτά της ΚΟ του κόμματος, Πέτη Πέρκα.


Σχολιάζοντας στην εκπομπή «Κάτι παίζει στο Κόκκινο» και την Ευγενία Χατζηγεωργίου την κατάσταση στα ΜΜΜ και την διαχείρισή της από την πλευρά της κυβέρνησης, σημείωσε πως «η πρόσφατη απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών να μειώσει τη συχνότητα των δρομολογίων ενώ συγχρόνως είχε μειωθεί η πληρότητα, δημιούργησε τρομερό χάος».

Μετά τις αντιδράσεις που υπήρξαν, «έβγαλε μια διορθωτική εκ των υστέρων απόφαση», που δείχνει ότι αντιλήφθηκαν το λάθος που έγινε, ωστόσο επισήμανε πως σε αυτήν την απόφαση «ξέχασε να βάλει τον ΟΑΣΘ» - υπενθυμίζεται πως στην νεα υπουργική απόφαση για αύξηση των δρομολογίων απουσίαζε εντελώς η Θεσσαλονίκη.

Η κα Πέρκα έκανε λόγο για «αβλεψία», σημειώνοντας πως «δεν υπάρχει σχεδιασμός». Σημείωσε πως στο θέμα των μεταφορών για να πετύχει οποιαδήποτε αλλαγή, απαιτείται μελέτη και προσοχή, και παρατήρησε πως «δυστυχώς κάθε φόρα που γίνεται μία παρέμβαση σε αυτό το κομμάτι πάμε πολύ πίσω και την πληρώνει ο πολίτης».

«Δυστυχώς σε αυτό το υπουργείο γίνονται τραγικά πράγματα», τόνισε η κα Πέρκα και αναφέρθηκε και στο ζήτημα των αστικών συγκοινωνιών, και σε έργα που έχουν σταματήσει αλλά και στα μέτρα που ελήφθησαν με τον κορονοϊο «εκ των υστέρων με πολλές καθυστερήσεις» και επανέλαβε πως «όλα αυτά θέλουν πολύ σοβαρή μελέτη, προσοχή και πάντα να εξετάζουμε και το δημόσιο συμφέρον και τις επιπτώσεις της πανδημίας».

Από εκεί και πέρα, υπογράμμισε πως «το θέμα της ατομικής ευθύνης έχει γίνει μότο για την κυβέρνηση», στην πρώτη φάση της πανδημίας πήγαμε καλά γιατί «κλειστήκαμε μέσα» και ήταν ένα διάστημα που «έπρεπε να κερδίσει η κυβέρνηση για να έρθει η πολιτεία να πάρει μέτρα ώστε στο δεύτερο πιθανό κύμα να είναι έτοιμη», αλλά «δεν έγινε τίποτα από όλα αυτά. Παραμένουμε στο θέμα της ατομικής ευθύνης, αυτό δεν είναι σοβαρή πολιτική», σχολίασε.

Ειδικά για την περίπτωση της Θεσσαλονίκης, σχολίασε πως «έχει φάνει εδώ και καιρό ότι η Θεσσαλονίκη είναι σε δεύτερη μοίρα στις προτεραιότητες του υπουργείου», και αναφέρθηκε χαρακτηριστικά στην κατάργηση του διαγωνισμού που είχε δρομολογηθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση για νέα οχήματα και σε Αθήνα και Θεσσαλονίκης.

«Δεν μπορείς να λες ότι ξεκινάω ηλεκτροκίνηση, πάω να αναβαθμίσω την πολιτική μου στις μεταφορές και να μην ενισχύεις τα ΜΜΕ με καινούργια λεωφορεία», τόνισε σημειώνοντας πως η κυβέρνηση προχώρησε σε διαγωνισμό για μεταχειρισμένα οχήματα, η προμήθεια των οποίων δεν υπολογίζεται πριν το 2021. Απαντώντας δε στο επιχείρημα πως ο διαγωνισμός σταμάτησε από την αρχή προδικαστικών προσφυγών, ξεκαθάρισε πως η αρχή «έκανε κάποιες παρατηρήσεις σημειακές και έδινε το δικαίωμα να προσαρμοστεί η διοίκηση και η κυβέρνηση, να αλλάξει δηλαδή τα δυο σημεία και να συνεχίσει ο διαγωνισμός».


2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)