«Το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί κανονικά» υποστήριξε ο κ. Κατσαρός, υπογραμμίζοντας ότι όλα τα προγράμματα αξιολογούνται αφού πρώτα εφαρμοστούν. Πρόσθεσε ωστόσο ότι το υπουργείο θα ακούσει τις παρατηρήσεις της Εκκλησίας χωρίς όμως αυτές να είναι δεσμευτικές.
Υπενθύμισε ότι το μάθημα των θρησκευτικών εφαρμόζεται ήδη πιλοτικά σε ορισμένα σχολεία, τα 3 τελευταία χρόνια, δηλαδή και επί κυβερνήσεων Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ, αποτιμήθηκε θετικά έτσι αποφασίστηκε η εφαρμογή των νέων προγραμμάτων. Συνυπολόγισε ο κ. Κατσαρός στα πολύ θετικά στοιχεία της χθεσινής συζήτησης τη συμφωνία του κ. Μητσοτάκη ότι απαιτούνται αλλαγές στον τρόπο διδασκαλίας των θρησκευτικών.
Ο κ. Κατσαρός επεσήμανε τη σημαντική πρόταση που κατέθεσε χθες στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας και αφορά την αλλαγή στο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ. Στόχος του υπουργείου Παιδείας είναι η ευρύτερη συναίνεση σε αυτό το καίριο θέμα, οπότε θα τεθεί στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής ώστε οι αποφάσεις που θα ληφθούν να μην προέρχονται μόνο από το υπουργείο Παιδείας, αλλά να απηχούν τις απόψεις και των άλλων κομμάτων στο κεφαλαιώδες ζήτημα.
Τη μεγάλη επιτυχία του υπουργείου Παιδείας στο θέμα της έγκαιρης τοποθέτησης των αναπληρωτών στα σχολεία επικρότησε και η Ν.Δ. διά της αν. εκπροσώπου τύπου της κ. Ζαχαράκη που ως τον Απρίλιο ήταν στο υπουργείο Παιδείας και μίλησε για την μεγάλη προσπάθεια που επιτελέστηκε στο θέμα αυτό.
Ο κ. Κατσαρός τόνισε ότι ως τις 15 Οκτωβρίου θα έχουν λήξει και όλες οι τοποθετήσεις και των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής ενώ ανέφερε παράδειγμα διευθυντή στη Χαιρώνεια ο οποίος ενημέρωνε ότι τα σχολεία θα ανοίξουν κανονικά στις αρχές του Σεπτέμβρη και οι γονείς δεν το πίστευαν (!)
Τέλος ο κ. Κατσαρός απάντησε στην κριτική που ασκείται στου υπουργείο για υποβάθμιση της παιδείας με τη μείωση της ύλης υπενθυμίζοντας ότι και η Ν.Δ. είχε προτείνει μείωση ύλης κατά 30%, ενώ πρόκειται για αίτημα της συντριπτικής πλειοψηφίας των γονιών και των δασκάλων. Αναφερόμενος στα μεταπτυχιακά τόνισε ότι με τα 2/3 του τμήματος θα αποφασίζεται το μεταπτυχιακό.
Κατ. Μπρέγιαννη