to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

Οργή των χρηστών προκάλεσε δοκιμή που έκανε το Facebook

Τo facebook γνωρίζει ήδη αν είσαι ελεύθερος ή χωρισμένος, το Πανεπιστήμιο στο οποίο έχεις φοιτήσει και αν σ’ αρέσει ή όχι ο Justin Bieber.


Πλέον το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο δέχεται αντιδράσεις λόγω της διεξαγωγής ενός επιστημονικού πειράματος στην ιστοσελίδα του χωρίς την συναίνεση των μελών της.

Συγκεκριμένα, το facebook προχώρησε στην δοκιμή δημιουργίας συναισθημάτων online και της μεταφοράς τους στον πραγματικό κόσμο. 

Τον Ιανουάριο του 2012 ο αριθμός των θετικών και των αρνητικών μηνυμάτων που είδαν πάνω από μισό εκατομμύριο μελών του Facebook στο News Feed τους ήταν καθοδηγούμενος. 


Η μελέτη αυτή συγκέντρωσε και αξιολόγησε ως θετικά ή ως αρνητικά και τα μηνύματα που έγραψαν όσοι είδαν τα τεχνητά αυτά μηνύματα. 
 

Το συμπέρασμα της μελέτης ήταν πως εκείνοι που υποβλήθηκαν στην ανάγνωση λιγότερων θετικών σχολίων τελικά εκφράστηκαν με πιο αρνητική διάθεση. Αντίθετα, όσοι υποβλήθηκαν σε λιγότερους αρνητικούς όρους, έγραψαν λιγότερα αρνητικά μηνύματα. Το πείραμα έγινε με τυχαίο δείγμα μελών του Facebook και η σχετική μελέτη δημοσιεύτηκε στο Proceedings of the National Academy of Sciences της 17ης Ιουνίου 2014.
 

Κομβικό σημείο του συμπεράσματος το οποίο διαπίστωσαν οι ερευνητές και που προκάλεσε την οργή χρηστών, είναι το γεγονός ότι τα δεδομένα αυτά έδειξαν ότι η εμπειρία συναισθημάτων των χρηστών online επηρεάζεται από τα μηνύματα που λαμβάνουν online. Επομένως η online ζωή των χρηστών, όπως σημειώνουν οι ερευνητές, μπορεί να επηρεάσει την συμπεριφορά τους offline.

Η εταιρεία δεν απάντησε ακόμη στους ενοχλημένους χρήστες, αλλά η ιστορία έδειξε πως ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ δεν τα βάζει εύκολα κάτω.

Χάσατε την εμπιστοσύνη σας στο Facebook; Πείτε μας την άποψή σας στο live commenting.
 

Πηγή: theguardian.com 

tags: Facebook

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)