to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

Ομόφωνα το δημοτικό συμβούλιο Αθηναίων αποφάσισε κατά των συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων

Ομόφωνα το δημοτικό συμβούλιο Αθηναίων ζητά ανάκληση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης Παιδείας και Οικονομικών για τις 16 συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων και επιφυλάχθηκε για προσφυγή στο ΣτΕ για κατάθεση αίτησης αναίρεσης, με την "Ανοιχτή Πόλη" να καταγγέλλει ότι έγινε "παράκαμψη της νόμιμης διαδικασίας από την κυβέρνηση" που προχώρησε "αιφνιδιαστικά σε συγχωνεύσεις μεγάλου αριθμού σχολείων στο δήμο Αθηναίων".


Φωτογραφία αρχείου

"Οι νέες συγχωνεύσεις και υποβιβασμοί σχολικών μονάδων θα οδηγήσουν σε νέες διαθεσιμότητες και απολύσεις εκπαιδευτικών, θα δημιουργήσουν σχολεία μεγαθήρια με αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη, και θα μειώσουν ακόμη περισσότερο το επίπεδο της παρεχόμενης δημόσιας παιδείας. Ταυτόχρονα, θα επιβαρυνθούν οικονομικά οι οικογένειες των μαθητών και θα ολοκληρωθεί η κατάργηση του σχολείου της γειτονιάς", τόνισε η Ελ. Πορτάλιου.

Ο Ν. Σοφιανός της Λαϊκής Συσπείρωσης υπογράμμισε ότι "με την ΚΥΑ έρχεται το τρίτο κύμα συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων" σημειώνοντας ότι ήδη 115 δημοτικά συμβούλια έχουν αντιδράσει στα σχέδια συγχωνεύσεων.

Στην τοποθέτησή τους οι εκπαιδευτικοί χαρακτήρισαν "ανήθικη" την ΚΥΑ για τις συγχωνεύσεις υπογραμμίζοντας ότι με αυτό τον τρόπο "καταστρατηγείται το δικαίωμα στην μόρφωση". Έκρουσαν, μάλιστα, τον κώδωνα του κινδύνου για αύξηση της σχολικής βίας και της σχολικής διαφυγής, ενώ επεσήμαναν ότι "σε τάξεις με πολλούς μαθητές θα είναι αδύνατον το σχολείο να σταθεί στο πλευρό τους". Τόνισαν πως πρέπει όχι απλώς να ανακληθεί η απόφαση, αλλά "να δημιουργηθούν νέες σχολικές μονάδες σε περιοχές της Αθήνας, καθώς τα παιδιά είναι στοιβαγμένα στις σχολικές αίθουσες".

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)