to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

10:15 | 11.06.2014

Οικονομία

Οι καταναλωτές λένε το ψωμί... ψωμάκι

Η οικονομική ύφεση έχει αρχίσει να πλήττει και τον κλάδο της βιοτεχνικής αλλά και της βιομηχανικής αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, καθώς οι καταναλωτές περιορίζουν τις δαπάνες ακόμα και είδη πρώτης ανάγκης όπως το ψωμί και τα αρτοσκευάσματα, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Infobank Hellastat.


Όπως αναφέρει η εταιρεία επικαλούμενη έρευνα που διεξήχθη για λογαριασμό της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος από την MARC A.E., το 2012 το 1/5 των καταναλωτών μείωσε την κατανάλωση ψωμιού, με αποτέλεσμα περίπου 9 στους 10 φούρνους να σημειώσουν κάμψη εσόδων, με τη μέση μείωση ανά φούρνο να διαμορφώνεται σε 36,7%. Η υποχώρηση προέρχεται κυρίως από τα προϊόντα ζαχαροπλαστικής και τα αρτοσκευάσματα, ενώ η μείωση της κατανάλωσης ψωμιού είναι μικρότερη.

Οι περισσότερες αρτοποιίες επωμίζονται υψηλές ζημιές, καθώς λόγω της περιορισμένης αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών διατηρούν τις τιμές τους σταθερές, απορροφώντας τις αυξήσεις στις τιμές των πρώτων υλών (ιδίως στο αλεύρι).

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)