Την ίδια ώρα που γιατροί, εκπαιδευτικοί και καλλιτέχνες βρίσκονται στο δρόμο διαμαρτυρόμενοι για τις ελλείψεις και την οικονομική ασφυξία και την ίδια ώρα που δεν έχουν κοπάσει οι αντιδράσεις που προκάλεσε η λίστα Πέτσα με τα 20 εκατομμύρια ευρώ στα ΜΜΕ για τον κορωνοϊό, η κυβέρνηση προχωρά σε νέο δωράκι προς τα media.
Σε άσχετο σχέδιο νόμου, αυτό με τα μέτρα για τους πλημμυροπαθείς, πέρασε διάταξη που προβλέπει απευθείας αναθέσεις για τη νέα ενημερωτική καμπάνια που βρίσκεται προ των πυλών για τον κορωνοϊό.
Το σχέδιο νόμου που κατατέθηκε αιφνιδιαστικά τα μεσάνυχτα, δίνει τη δυνατότητα για απευθείας αναθέσεις υπηρεσιών επικοινωνίας, κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων, για την ενημέρωση του κοινού για τον κορωνοιό.
Με άλλη ρύθμιση του νομοσχεδίου χορηγείται προσαυξημενη έκπτωση για διαφημιστικές δαπάνες. Σύμφωνα με το άρθρο 8, η διαφημιστική δαπάνη εκπίπτει προσαυξημενη από τα ακαθάριστα έσοδα των επιχειρήσεων κατά 100% το 2020 και 60% το 2021.