to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

10:32 | 16.01.2015

Πολιτική

Νάντια Βαλαβάνη: «Ας σταματήσει η διάλυση των αστικών συγκοινωνιών»

Η Νάντια Βαλαβάνη έκανε την ακόλουθη δήλωση σχετικά με τη διάλυση των αστικών συγκοινωνιών στην περιοχή των Νοτίων προαστίων:


«Ο σχεδιασμός των νέων γραμμών από τον ΟΑΣΑ οδήγησε σε πλήρη υποβάθμιση των δημόσιων συγκοινωνιών του Δήμων των Νοτίων προαστίων. Η κατάργηση και η συγχώνευση των λεωφορειακών γραμμών, έπληξε την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, στέρησε από τους πολίτες ζωτικές μεταφορικές υπηρεσίες και επιβάρυνε επιπρόσθετα με ρύπους το περιβάλλον λόγω της αύξησης της κίνησης επιβατικών οχημάτων. Οι κάτοικοι της Γλυφάδας, του Ελληνικού, της Αργυρούπολης και ιδιαίτερα οι εργαζόμενοι, δεν έχουν πλέον καμία γραμμή που να φθάνει στην Αθήνα, όταν για αυτές τις μεταφορές χρειάζεται να μετεπιβιβαστούν σε άλλες γραμμές στη Λ. Βουλιαγμένης και στην Λ. Ποσειδώνος, ενώ οι εξαγγελίες για τη δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας δεν μπορούν να καλύψουν τα κενά που δημιουργήθηκαν και μεταφέρουν μια σημαντική οικονομική επιβάρυνση στους Δήμους.

Κυρίαρχο όμως πρόβλημα συνιστά η συχνότητα των δρομολογίων, τόσο του Μετρό όσο κυρίως των λεωφορειακών γραμμών, με συνέπεια την αύξηση της ταλαιπωρίας  των επιβατών αλλά και του κόστους μετακίνησης τους, δεδομένου ότι ο μειωμένος χρόνος στο ενιαίο εισιτήριο συχνά δεν επαρκεί για τη χρήση δύο μεταφορικών μέσων.

Οι κάτοικοι των Νοτίων προαστίων απαιτούν:

- Την ενίσχυση των λεωφορειακών γραμμών που διέρχονται από την πόλη τους και τον τερματισμό τους στο κέντρο της Αθήνας.

- Την πύκνωση των δρομολογίων από και προς τους σταθμούς του Μετρό.

Ας σταματήσουμε να παρακολουθούμε τις δημόσιες συγκοινωνίες να

διαλύονται σε βάρος όλων όσων τις  χρησιμοποιούν.»

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)