to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

10:35 | 05.09.2013

Κοινωνία

«Να νικήσουμε αυτούς που φοβούνται πως "αν γλυτώσει το παιδί υπάρχει ελπίδα"»

Το Σάββατο 31 Αυγούστου στο θέατρο Πέτρας, στην παράσταση "Ποιος τη ζωή μου " αφιερωμένη στη ζωή του Μίκη Θεοδωράκη η ΕΛΜΕ Δυτικής Αθήνας, ο σύλλογος δακάλων "Δ. Γληνός" και η Ένωση Γονέων Πετρούπολης έδωσαν τη δική τους αγωνιστική "παράσταση" για την υπεράσπισης της ζωής ΜΑΣ!


Όπως αναφέρουν:


Στο κατάμεστο θέτρο Πέτρας -πριν την έναρξη της θεατρικής παράστασης-άνοιξαν πανό , μοίρασαν προκηρύξεις και ενημέρωσαν τους θεατές για τα σχέδια της μνημονιακής κυβέρνησης.


Η ανταπόκριση των θεατών στο κάλεσμα ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ήταν ελπιδοφόρα.


Με απόλυτη ησυχία παρακολουθουσαν όλοι οι θεατές, τον πρόεδρο της ΕΛΜΕ Α. Πέττα να εξηγεί τις θέσεις μας και με παρατεταμένα χειροκροτήματα και συνθήματα ενάντια στην κυβέρνηση υποδέχτηκαν το κάλεσμα για ενιαίο παρατεταμένο αγώνα ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.


Καιρός να πάρουνε τα όνειρα εκδίκηση, να νικήσουμε αυτούς που φοβούνται πως "αν γλυτώσει το παιδί υπάρχει ελπίδα".

Τα σχετικά κείμενα:

  ΟΙ  ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ  -Ε.Ε- Δ.Ν.Τ.

               κλείνουν το δημόσιο σχολείο !!!


                                                  Ας μας απαντήσουν :


1.Μπορούν να λειτουργήσουν τα σχολεία με 16.000 λιγότερους καθηγητές;


2. Μπορούν να λειτουργήσουν τα σχολεία με 27αρια και 30αρια τμήματα, με μετακινήσεις μαθητών και κατευθύνσεων;


3. Μπορούν να λειτουργήσουν τα σχολεία χωρίς ένας μεγάλος αριθμός μαθητών των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ (περίπου 15.000) να βρίσκει τον καθηγητή του και τον τομέα στον οποίο φοιτούσε και θα ήθελε να συνεχίσει να φοιτά;


4. Μπορούν να λειτουργήσουν τα σχολεία με νόμους που θα ψηφιστούν μετά το άνοιγμα των σχολείων;


5. Μπορούν να λειτουργήσουν τα σχολεία με λειτουργικές δαπάνες μειωμένες κατά 50%. χωρίς χρήματα για ρεύμα, νερό, θέρμανση;


6. Μπορούν να λειτουργήσουν τα σχολεία με προγράμματα που αναμορφώνονται κάθε ημέρα και περιμένουμε που θα σταματήσει η ρουλέτα; Χωρίς να υπάρχει μια μελέτη που να υποστηρίζει τη μια ή την άλλη αλλαγή;


7. Μπορούν να λειτουργήσουν τα σχολεία με προγράμματα αποσπασματικά – επιστημονικά αντικείμενα κατακερματισμένα- με πληροφορίες ατάκτως εριμμένες αντί της γνώσης σε βάθος και πλάτος των γνωστικών αντικειμένων;


8. Μπορούν να λειτουργήσουν τα σχολεία και να ανταποκριθούν οι μαθητές που προέρχονται από φτωχές οικογένειες στον εξεταστικό λαβύρινθο που ετοιμάζουν, με εξετάσεις τύπου πανελληνίων στις τρεις τάξεις του Γενικού Λυκείου και στην Α τάξη των ΕΠΑΛ και μάλιστα χωρίς καμιά υποστηρικτική διαδικασία; Με αμφισβήτηση και αυτής της δυνατότητας να πάρουν απολυτήριο;


9. Μπορούν να λειτουργήσουν σχολεία που μετατρέπουν τα οράματα και τις προσδοκίες των μαθητών για επαγγελματική εκπαίδευση, σε απλήρωτη, ανασφάλιστη εργασία μέσω της μαθητείας, για να αυξάνουν τα κέρδη τους οι εργοδότες;


10. Θα αποδεχτούμε για τα παιδιά μας τη θέση ενός μισοκαταρτισμένου εργάτη σε μια ειδικότητα που θα υπάρχει όσο εξασφαλίζει κέρδη στους εργοδότες και θα καταργείται όταν ο εργοδότης αυτός βρει αλλού, σε άλλο τόπο και κλάδο δυνατότητες για να αυξάνει τα κέρδη του;


11. Μπορούν να λειτουργήσουν και να παράγουν ποιοτικό έργο οι εκπαιδευτικοί σε σχολεία που λειτουργούν με την απειλή του ελεγκτή της δημόσιας διοίκησης, την απειλή των κακόβουλων καταγγελιών που οδηγούν σε βαριές πειθαρχικές ποινές και αργία όσους δε συμμορφώνονται με τις επιλογές τους;


Για όλους αυτούς τους λόγους και πολλούς άλλους εμείς οι εκπαιδευτικοί, μαζί με τους μαθητές και τους γονείς και όλους τους εργαζόμενους
 ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ «ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ» ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ:


στην ουσιαστική μόρφωση για όλους τους μαθητές, χωρίς εξεταστικούς και ταξικούς φραγμούς, στη σταθερή, μόνιμη αξιοπρεπή εργασία για εκπαιδευτικούς, για μαθητές – αυριανούς εργαζόμενους και για τους γονείς τους – τωρινούς εργαζόμενους κι ανέργους.
Αντιστεκόμαστε στη διάλυση του δημόσιου σχολείου. Με μαζικούς ενωτικούς αγώνες ΜΠΟΡΟΥΜΕ και θα ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ αυτή την πολιτική .

- ΕΛΜΕ ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ
- ΣΥΛ. ΔΑΣΚΑΛΩΝ «Δ. ΓΛΗΝΟΣ»
- ΕΝΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ


ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ  ΠΩΣ
«ΑΝ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ»

1)    16.000 καθηγητές λιγότεροι από πέρσι


2)    «Νέο Λύκειο» ακραία ταξικό, επιλεκτικό που διώχνει τα παιδιά των ασθενέστερων οικονομικά τάξεων, ενώ στην επαγγελματική εκπαίδευση καθιερώνει τον θεσμό της  «μαθητείας», της απλήρωτης εργασίας-δώρο-στους εργοδότες, ως συνέχεια της κατάργησης των μισών σχεδόν ειδικοτήτων.


3)    Διαλύεται δημόσια υγεία, κοινωνικές υπηρεσίες και ξεπουλιέται ο δημόσιος πλούτος της χώρας.


4)    Νέες απολύσεις στο δημόσιο, έρχονται να προστεθούν στη στρατιά των 1,5 εκατ. Ανέργων, διαλύοντας κάθε έννοια εργασιακού δικαιώματος καθιστώντας «προνόμιο» το μισθό των 460 € της αδήλωτης και ανασφάλιστης εργασίας.


5)    Γι’ αυτό μπροστά σ’ αυτή τη λαίλαπα οφείλουμε ως εκπαιδευτικοί φορείς να ενημερώσουμε όλη την κοινωνία, εργαζόμενους γονείς και μαθητές και να συμπαραταχθούν στον κοινό αγώνα. Ο αγώνας υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου, είναι κοινός με τον αγώνα για δημόσια υγεία, είναι κοινός με τον αγώνα για δημόσια υγεία, κοινωνικές υπηρεσίες και υπεράσπισης του δημόσιου πλούτου. Είναι κοινός αγώνας για το δικαίωμα στην εργασία και τα εργασιακά δικαιώματα.



ΠΑΛΛΑΪΚΟΣ ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ και των ΕΚΦΡΑΣΤΩΝ ΤΗΣ!!!
Καιρός να πάρουνε τα όνειρα εκδίκηση.
ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ.

- ΕΛΜΕ ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ
- ΣΥΛ. ΔΑΣΚΑΛΩΝ «Δ. ΓΛΗΝΟΣ»
- ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)