Τα περί «πριγκιπισσών» θα μπορούσε να ήταν μια αστεία κατάσταση, αν επρόκειτο για μια άδολη επίθεση, είπε ο κ. Σιδέρης, τονίζοντας ότι το πόρισμα της συγκεκριμένης υποεπιτροπής που περιλαμβάνεται στη γενική πρόταση της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου, έχει στόχο να δείξει σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς ότι η συμβίωση στο σχολείο, πρέπει να στηρίζεται στο τρίπτυχο:
Αμοιβαίος σεβασμός,
Κοινή αγάπη για γνώση
Έλλογοι κανόνες
Ο ψυχίατρος και συγγραφέας βιβλίων για το μπούλινγκ, ξεκαθάρισε ότι ασχέτως με τον τρόπο που ο κάθε γονιός απευθύνεται στα παιδιά του στο σπίτι του, η ουσία είναι να μην το στέλνει σχολείο με την αυταπάτη ότι είναι «βασιλιάς ή βασίλισσα», προκαλώντας καταφρονητική στάση του παιδιού έναντι των συμμαθητών του.
Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε ο Ν. Σιδέρης στην καθιέρωση και επέκταση των σχολών γονέων στα σχολεία. Αποσαφήνισε πως τα περί «Συμβολαίου Τιμής» στο Σχολείο, έχουν διατυπωθεί στα συγγράμματα του και σε αρθρογραφία του στην «ΑΥΓΗ». Δεν είναι προτάσεις του Νίκου Φίλη αλλά το απόσταγμα της ψυχοθεραπευτικής και ψυχιατρικής του εμπειρίας.
Ακούστε: