to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

10:45 | 09.12.2021

Πολιτική

Ν. Παππάς: «Η Ημαθία είναι κομμάτι του παζλ της συνολικής εγκατάλειψης των Υποδομών»

Ο Νίκος Παππάς επισκέφτηκε στη Βέροια την παλιά αγορά της Κουλούρας, μία δημόσια υποδομή που ρημάζει ενώ θα έπρεπε να αξιοποιείται με σύγχρονο τρόπο. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία είχε δρομολογήσει λύση για τη λειτουργία του τελωνείου Ημαθίας στον συγκεκριμένο χώρο, κάτι που ζητούσαν επί χρόνια ο επιχειρηματικός κόσμος της περιοχής, οι αγρότες, η τοπική κοινωνία και οι φορείς, αλλά η Ν.Δ. μετά το 2009 το έχει εγκαταλείψει.


Επίσκεψη στην Ημαθία πραγματοποίησε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκος Παππάς. Συνοδευόταν από τον βουλευτή Ημαθίας, Άγγελο Τόλκα, την πρώην βουλευτή Φρόσω Καρασαρλίδου, τον αναπληρωτή τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών και βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης, Χρήστο Γιαννούλη, την περιφερειακή σύμβουλο Κεντρικής Μακεδονίας, Δήμητρα Θωμά, τον συντονιστή της Ν.Ε. Ημαθίας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Κώστα Καλδάρα και στελέχη του κόμματος.

Ο Νίκος Παππάς επισκέφτηκε στη Βέροια την παλιά αγορά της Κουλούρας, μία δημόσια υποδομή που ρημάζει ενώ θα έπρεπε να αξιοποιείται με σύγχρονο τρόπο. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία είχε δρομολογήσει λύση για τη λειτουργία του τελωνείου Ημαθίας στον συγκεκριμένο χώρο, κάτι που ζητούσαν επί χρόνια ο επιχειρηματικός κόσμος της περιοχής, οι αγρότες, η τοπική κοινωνία και οι φορείς, αλλά η Ν.Δ. μετά το 2009 το έχει εγκαταλείψει.

Στη συνέχεια το κλιμάκιο του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. βρέθηκε στην Πατρίδα, όπου έκριναν -με δεδομένη την κατάσταση του νυν οδικού δικτύου- επιτακτική την επιτάχυνση των έργων κατασκευής της κάθετης οδού της Εγνατίας, που θα ενώνει Σκύδρα, Νάουσα και Βέροια. Σήμερα, το Νάουσα – Πατρίδα, τμήμα του σχεδιαζόμενου νέου οδικού άξονα, παραμένει «τυφλό». Η ολοκλήρωση του νέου δρόμου στο σύνολό του, θα ενισχύσει τις μεταφορές και τις οικονομίες της Ημαθίας και της Πέλλας και θα κάνει ασφαλέστερες τις μετακινήσεις των πολιτών.

Στη Νάουσα, ο Νίκος Παππάς περιόδευσε στην αγορά της πόλης και επισκέφτηκε τον σιδηροδρομικό σταθμό, από όπου δήλωσε: «Ο σιδηροδρομικός σταθμός Νάουσας είναι ένας σταθμός εγκαταλελειμμένος, ο οποίος σπανίως πλέον βλέπει δρομολόγια. Είναι ένα κομμάτι του παζλ της εγκατάλειψης των Υποδομών, το οποίο συμπληρώνεται από έναν δρόμο “τυφλό” και προς τα νότια και προς τα βόρεια και υπεσχημένες επενδύσεις στα 3-5 Πηγάδια, για τις οποίες δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα. Η χώρα έχει τεράστιες δυνατότητες, οι νομοί που επισκεπτόμαστε μπορούν να γίνουν πολύ κρίσιμοι για την ανάπτυξή της, με την προϋπόθεση όμως να υπάρχει μία κυβέρνηση με όραμα και σχέδιο για τον ρόλο της στην περιοχή και για τις δυνατότητες ανάπτυξης της Βόρειας Ελλάδας».

Η περιοδεία στην Ημαθία συνεχίστηκε με συνάντηση του κλιμακίου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία με τον δήμαρχο της Βέροιας, Κώστα Βοργιαζίδη και αμέσως μετά με επαγγελματίες και εκπροσώπους φορέων του κλάδου των μεταφορών, οι οποίοι πλήττονται από τις επιπτώσεις της πανδημικής κρίσης, την ακρίβεια και την αδράνεια της κυβέρνησης Μητσοτάκη στη λήψη ουσιαστικών μέτρων στήριξης των πληττόμενων κλάδων και ανάσχεσης των ανατιμήσεων.

Το βράδυ ακολούθησε ομιλία του Νίκου Παππά σε πολιτική εκδήλωση της Ν.Ε. Ημαθίας του κόμματος.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)