to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

15:30 | 27.01.2021

Πολιτική

Ν. Παππάς - Χρ. Γιαννούλης: Μητσοτάκης - Καραμανλής αδρανούν στην ενίσχυση των ΜΜΜ

«Η ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, μέσω της αύξησης των διαθέσιμων οχημάτων, των δρομολογίων και του προσωπικού, πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα. Να ελεγχθούν οι καταγγελίες περί αδιαφάνειας στον διαγωνισμό προσλήψεων στην ΟΣΥ ΑΕ», δήλωσαν ο Ν. Παππάς και ο Χρ. Γιαννούλης σε συνάντηση με τον πρόεδρο του ΟΑΣΑ


Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς και ο αναπληρωτής τομεάρχης Χρήστος Γιαννούλης είχαν σήμερα συνάντηση με τον πρόεδρο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ), Γιάννη Γκόλια και τον διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού, Νίκο Αθανασόπουλο.

Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκε η κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών εν μέσω πανδημίας, το πλαίσιο συνεργασίας του Οργανισμού με τα ΚΤΕΛ και οι συνθήκες εργασίας του προσωπικού.

Σε δήλωσή τους μετά τη συνάντηση, οι Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης ανέφεραν: «Η ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, μέσω της αύξησης των διαθέσιμων οχημάτων, των δρομολογίων και του προσωπικού, πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για την προστασία του πληθυσμού από την εξάπλωση του κορωνοϊού. Δυστυχώς, 10 μήνες μετά την έναρξη της πανδημίας οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής παραμένουν εκκωφαντικά αδρανείς. Οι αποφάσεις τους για ακύρωση των διαγωνισμών της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, που προέβλεπαν την προμήθεια εκατοντάδων οχημάτων, άφησαν τις αστικές συγκοινωνίες “γυμνές”. Η καθυστερημένη τους πρωτοβουλία για προσλήψεις οδηγών και τεχνιτών, όχι μόνο δεν έχει λύσει ως σήμερα το πρόβλημα έλλειψης προσωπικού, αλλά έχει γεννήσει και καταγγελίες περί αδιαφάνειας στον διαγωνισμό, για τις οποίες ζητήσαμε ήδη εγγράφως τον έλεγχο του ΑΣΕΠ.

Καλούμε, για μια ακόμα φορά, τους κυρίους Μητσοτάκη και Καραμανλή να ενισχύσουν τις αστικές συγκοινωνίες, να προστατεύσουν την κοινωνία και να διασφαλίσουν το δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών».​

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)