to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

18:37 | 06.07.2021

Πολιτική

Ν. Παππάς: Αχαΐα και Ηλεία βιώνουν τη σιδηροδρομική εγκατάλειψη λόγω των πολιτικών σκοπιμοτήτων της Ν.Δ.

Επίσκεψη στους νομούς Αχαΐας και Ηλείας για την κατάσταση των σιδηροδρομικών υποδομών και του δικτύου, της υπογειοποίησης του τρένου στην Πάτρα, τον προαστιακό της περιοχής και την επέκταση των δρομολογίων στον Πύργο, πραγματοποίησε σήμερα ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκος Παππάς.


Ξεκινώντας με τον προαστιακό από την Αθήνα είδε την κατάσταση του δικτύου ως το Κιάτο, όπου, παρά τη δρομολόγηση της ανάταξης της γραμμής, της τηλεδιοίκησης, της φωτοσήμανσης, κ.ά., από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, η Ν.Δ. αδρανεί εδώ και δύο χρόνια.

Η κίνηση των συρμών χωρίς συστήματα ενημέρωσης των μηχανοδηγών για επικίνδυνα σημεία και έκτακτα γεγονότα, χωρίς συστήματα επικοινωνίας των τρένων και φωτισμό στα τούνελ, χωρίς αποκατάσταση ζημιών στις υποδομές, εγείρει σοβαρά ζητήματα ασφάλειας ενώ καθυστερεί την ανάπτυξη του μέσου μεταφοράς.

Στο Κιάτο, ο προαστιακός τερματίζει την πορεία του, αφού η γραμμή ως το Αίγιο, που εγκαινιάστηκε τον Απρίλιο του 2019, παραμένει χωρίς ηλεκτροκίνηση. Οι επιβάτες συνεχίζουν είτε με άλλο συρμό είτε με λεωφορεία.

Στην Πάτρα, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε ότι «το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης της πόλης με την Αθήνα βρίσκεται στον αέρα και, βεβαίως, δεν προχωρά ούτε η υπογειοποίηση και η σύνδεση με το νέο λιμάνι. Έχουμε δύο χρόνια παλινωδιών, δύο χρόνια καθυστερήσεων και, πολύ φοβάμαι, ότι εδώ έχουμε ένα μείγμα το οποίο αποτυπώνει και διοικητική ανεπάρκεια αλλά και πολιτικές σκοπιμότητες».

Στην Ηλεία, αφού συνάντησε τους δημάρχους Πύργου, Παναγιώτη Αντωνακόπουλο και Αρχαίας Ολυμπίας, Γιώργο Γεωργιόπουλο, δήλωσε ότι η περιοχή πληρώνει το μάρμαρο της μεθοδευμένης αστοχίας και της διοικητικής ανεπάρκειας της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών, καθώς εκτός του παγώματος των εργασιών στον μεγάλο οδικό άξονα «Πάτρα-Πύργος», η περιοχή βιώνει και τη σιδηροδρομική εγκατάλειψη. Ζήτησε να επανέλθει το τρένο στην Ηλεία, αφού προχωρήσει η αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου, χωρίς βεβαίως να ξεχνιέται το όραμα ενός υπερσύγχρονου δικτύου.

Τον Νίκο Παππά συνόδευσαν στην Πάτρα οι βουλευτές Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Σία Αναγνωστοπούλου και Κώστας Μάρκου, καθώς και ο συντονιστής της ΝΕ Αχαΐας, Μιχάλης Σιδηρόπουλος. Μαζί του στην περιοδεία στην Ηλεία ήταν ο βουλευτής του νομού, Διονύσης Καλαματιανός, οι πρώην βουλευτές Μάκης Μπαλαούρας και Δημήτρης Βαξεβανάκη, καθώς και ο συντονιστής της ΝΕ του κόμματος, Παναγιώτης Φλεβοτόμος.

Στις μετακινήσεις του με το τρένο, συνόδευσαν ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Βασίλης Ζαβογιάννης, ο πρόεδρος του Σωματείου Μηχανοδηγών, Κώστας Γενιδούνιας και εργαζόμενοι στον Οργανισμό.

Σ. Αναγνωστοπούλου - Κ. Μάρκου: Η μόνη συμβολή της Κυβέρνησης της ΝΔ στην Αχαΐα και τις υποδομές της είναι η καθυστέρηση, η παράδοση υποδομών στους ιδιώτες και οι περιβαλλοντοκτόνες πρακτικές

Οι βουλευτές Αχαΐας Σία Αναγνωστοπούλου και Κώστας Μάρκου μαζί με τον Τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκο Παππά και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αχαΐας βρέθηκαν σήμερα το πρωί στο μηχανοστάσιο του προαστιακού σιδηροδρόμου και συναντήθηκαν με τους εργαζόμενους, στo πλαίσιo επόπτευσης του δικτύου επικοινωνίας και των έργων υποδομών στην ευρύτερη περιοχή της Πελοποννήσου.

Διαπιστώθηκε για μία ακόμη φορά ότι η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Πάτρας με την Αθήνα βρίσκεται στον αέρα και η ολοκλήρωση της υπογειοποίησης του προαστιακού σιδηρόδρομου της πόλης των Πατρών έχει μετατεθεί σε ένα αόριστο μέλλον. Δεν είναι τυχαίο, ότι σε ολόκληρη την Πελοπόννησο έχουν απομείνει 7 τεχνικοί. Έπειτα από δύο χρόνια διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, ο νυν Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών περιορίζεται σε μεγάλα λόγια μιλώντας σε συνέδρια και προτιμά να κρύβεται πίσω από δήθεν εκκρεμότητες με την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Το εθνικό σχέδιο Υποδομών που είχε καταρτιστεί από τον ΣΥΡΙΖΑ και είχε εγκριθεί από την Ε.Ε. ήδη από το 2017, δεν συνεχίζεται, με αποτέλεσμα την εικόνα εγκατάλειψης που έχει δημιουργηθεί στον νομό Αχαΐας και την ευρύτερη περιοχή, με αποκλειστική ευθύνη της Νέας Δημοκρατίας. Η μόνη συμβολή της Κυβέρνησης της ΝΔ στην Αχαΐα και τις υποδομές της είναι η καθυστέρηση, η παράδοση υποδομών στους ιδιώτες και οι περιβαλλοντοκτόνες πρακτικές.

2021 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)