to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

21:45 | 11.04.2019

Αυτοδιοίκηση

Ν. Ηλιόπουλος: Πιλοτικές λωρίδες κύλισης ...«για να μη γίνει η ζωή μας πατίνι»

«Είναι όπως με τη βραχυχρόνια μίσθωση. Αν δεν θέσουμε κανόνες, το δυνάμει θετικό αποτύπωμα των ηλεκτρικών πατινιών θα οδηγήσει σε πολλαπλάσια προβλήματα οδηγώντας εν τέλει στην απαξίωση του ίδιου του μέσου.»


«Η συζήτηση γύρω από τα πατίνια στην πόλη της Αθήνας φανερώνει τα καταστροφικά αποτελέσματα της πολιτικής “πάμε και βλέπουμε” της παρούσας δημοτικής αρχής», τονίζει ο Νάσος Ηλιόπουλος, αναφορικά με τα ζητήματα που έχουν ανακύψει στην πόλη με τα ενοικιαζόμενα πατίνια.

Σε ανάρτησή του υπό τον τίτλο «Για να μη γίνει η ζωή μας πατίνι», ο Ν. Ηλιόπουλος, αναφέρει σχετικά με το θέμα:

«Στα τέλη Ιανουαρίου, ο κύριος Βαρελάς -αντιδήμαρχος Κέντρου Πόλης και Δημοτικής Αστυνομίας- καλωσόρισε τα ηλεκτρικά πατίνια σπεύδοντας να φωτογραφηθεί σε ένα από αυτά. Στους τρεις μήνες που μεσολάβησαν όλοι και όλες διαπιστώσαμε ότι η απουσία ρυθμιστικού πλαισίου για τα ηλεκτρικά πατίνια έχει δημιουργήσει πλήθος από προβλήματα (ιδίως όταν κλείνουν τα ήδη επιβαρυμένα πεζοδρόμια της πόλης) και εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για τους χρήστες τους και τους πεζούς. Το πρόβλημα προφανώς δεν είναι τα πατίνια, αλλά η αναποτελεσματική και πρόχειρη λογική του δήμου Αθηναίων που δεν έσπευσε να θεσπίσει όρια και κανόνες από την πρώτη στιγμή
Η συλλογιστική της Ανοιχτής Πόλης είναι απλή. Τα ηλεκτρικά πατίνια μπορούν να συμβάλλουν στην ανανέωση των μέσων μεταφοράς των πολιτών και να βοηθήσουν στην προσπάθειά μας για οικολογικούς, οικονομικούς, και ευέλικτους τρόπους μετακίνησης μέσα στην πόλη. Προκειμένου όμως να επιτύχουμε αυτό το αποτέλεσμα θα πρέπει να ορίσουμε κανόνες.

Να θεσπίσουμε -πιλοτικά στην αρχή- λωρίδες κύλισης (καταργώντας ζώνες διπλοπαρκαρίσματος) για πατίνια και ποδήλατα

Να εξασφαλίσουμε θέσεις στάθμευσης σε προκαθορισμένα σημεία

Να συμφωνήσουμε σε συγκεκριμένους κανόνες οδικής ασφάλειας με ποινές για τους παραβάτες

Είναι όπως με τη βραχυχρόνια μίσθωση. Αν δεν θέσουμε κανόνες, το δυνάμει θετικό αποτύπωμα των ηλεκτρικών πατινιών θα οδηγήσει σε πολλαπλάσια προβλήματα οδηγώντας εν τέλει στην απαξίωση του ίδιου του μέσου. Αλλά αυτό προϋποθέτει μία Αθήνα από την αρχή, δηλαδή μια Αθήνα που θα σχεδιάζει, θα παρεμβαίνει και θα προστατεύει τον εαυτό της.

Ακολουθώντας τον κύριο Βαρελά και ο κύριος Μπακογιάννης επέλεξε να φωτογραφηθεί πάνω σε ένα πατίνι στα μέσα Μαρτίου. Ίσως αυτό το κοινό τους πάθος για την απουσία κανόνων όταν πρόκειται για επιχειρηματικές δραστηριότητες, τους οδήγησε και στην απόφαση να συμπορευτούν στο ίδιο ψηφοδέλτιο».

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)