to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

14:38 | 15.03.2017

πηγή: στο Κόκκινο

Κοινωνία

Ν. Ηλιόπουλος: Περισσότεροι από 30 έλεγχοι και επανέλεγχοι στο μετρό της Θεσσαλονίκης το 2016

Διέψευσε μιλώντας Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης, ο ειδικός γραμματέας του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας, Νάσος Ηλιόπουλος δήλωση που του αποδόθηκε και κυκλοφόρησε ευρέως σήμερα, σύμφωνα με την οποία «το δυστύχημα στο μετρό Θεσσαλονίκης οφείλεται στις μνημονιακές υποχρεώσεις της χώρας».


«Είναι πραγματικά στενάχωρο ότι πάνω σε ένα τόσο άσχημο γεγονός, κάποιοι προσπαθούν να στήσουν μία ψεύτικη είδηση. Και προσπαθούν να στήσουν μία ψεύτικη είδηση όχι για να αναδείξουν ότι όντως είναι κρίσιμο το ζήτημα της υγείας και της ασφάλειας, όντως είναι κρίσιμο το ζήτημα των εργασιακών σχέσεων και άρα πρέπει μέσα σε όλα τα άλλα που είναι πολύ κεντρικό να επανέλθουν οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας, να υπάρξει και η καλύτερη δυνατή στελέχωση και στην Επιθεώρηση Εργασίας και σε όλα τα ελεγκτικά σώματα, αλλά δυστυχώς δεν τους ενδιαφέρει αυτό, έχουν τελείως διαφορετικές επιδιώξεις κατά τη γνώμη μου και αυτό είναι πολύ αρνητικό, πολύ άσχημο και για τον ίδιο τον τρόπο με τον οποίο έχουμε μάθει να συζητάμε στον δημόσιο διάλογο», τόνισε μιλώντας στους δημοσιογράφους Απόστολο Λυκεσά και Λευτέρη Αρβανίτη.

Διαψεύδοντας κατηγορηματικά πως έκανε τη συγκεκριμένη δήλωση που του αποδόθηκε και η οποία συσχέτιζε τις ελλείψεις στη στελέχωση του ΣΕΠΕ με το δυστύχημα στο εργοτάξιο του μετρό στην Καλαμαριά, ξεκαθάρισε πως «δεν μπορεί να γίνει καμία τέτοια συσχέτιση ακριβώς γιατί αναφερόμαστε σε έναν χώρο που μέσα στο 2016 είχαν γίνει πάρα πολλοί έλεγχοι και επανέλεγχοι- μπορούν να το βεβαιώσουν και τα ίδια τα σωματεία του μετρό για την λειτουργία του ΣΕΠΕ στη Θεσσαλονίκη» και συγκεκριμένα ανέφερε πως το 2016 έγιναν περισσότεροι από 30 έλεγχοι και επανέλεγχοι και επιβλήθηκαν πέντε πρόστιμα.

Από εκεί και πέρα, σημείωσε πως «αν κάποιος ρωτήσει αν το ΣΕΠΕ έχει όντως τη στελέχωση που θα έπρεπε να είχε, η απάντηση είναι ότι ‘όχι, υπάρχουν ελλείψεις’ και αυτό το γνωρίζουμε και γι’ αυτό τον λόγο κιόλας στο καινούργιο οργανόγραμμα προβλέπουμε και αύξηση των οργανικών θέσεων και ανοίγουν καινούργια τμήματα και ενισχύεται η δομή του ΣΕΠΕ και ήδη κάνουμε μία δουλειά για την στελέχωση του ΣΕΠΕ. Ήδη κάποιος κόσμος από τον ΑΣΕΠ του ‘98 έχει έρθει στην Επιθεώρηση Εργασίας και αυτή τη στιγμή περνά την εκπαίδευσή του και συνεχίζουμε τις προσπάθειες για την στελέχωση. Αλλά το να συσχέτιζα τις ελλείψεις που υπάρχουν στη στελέχωση με το μετρό στη Θεσσαλονίκη, ούτε το έκανα, ούτε θα ήταν σωστό να το κάνω. Άρα με αυτήν την έννοια, δυστυχώς είναι άλλη μία ψεύτικη είδηση που κυκλοφορεί».

Κλείνοντας ερωτηθείς εάν από τους ελέγχους και επανελέγχους που έγιναν από το ΣΕΠΕ στο έργο του μετρό στη Θεσσαλονίκη, εντοπίστηκαν σοβαρά προβλήματα στην ασφάλεια, απάντησε αρνητικά σημειώνοντας επίσης πως τα πέντε πρόστιμα που είχαν επιβληθεί ήταν «μικρά πρόστιμα» και πως «δεν είχε βρεθεί κάποιο σοβαρό πρόβλημα». Σημείωσε δε πως είχαν καταγραφεί και 8 εργατικά ατυχήματα αλλά, όπως πρόσθεσε, «κανένα εργατικό ατύχημα δεν είχε οποιοδήποτε σοβαρό τραυματισμό».

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)