to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

20:30 | 27.04.2020

Πολιτική

Ν. Φίλης: «Τυχόν απώλεια της ζωής του Βασίλη Δημάκη θα στοιχειώσει τον πολιτισμό μας αλλά και την εκπαίδευση»

Η ζωή του απεργού πείνας κρατούμενου φοιτητή Βασίλη Δημάκη, ο οποίος από σήμερα εισήλθε και σε απεργία δίψας κρέμεται από μια κλωστή.


Η δήλωση:

Η ζωή του απεργού πείνας κρατούμενου φοιτητή Βασίλη Δημάκη, ο οποίος από σήμερα εισήλθε και σε απεργία δίψας κρέμεται από μια κλωστή. Ο κρατούμενος, διεκδικεί το δικαίωμά του στη μόρφωση που εκδικητικά και απάνθρωπα στερήθηκε, όταν μεταφέρθηκε από τη φυλακή του Κορυδαλλού σε εκείνη των Γρεβενών. Αποκοπτόμενος με τον τρόπο αυτό από το Πανεπιστήμιο που φοιτά του και τη δυνατότητα να παρακολουθεί τα μαθήματά του.

Η απόφαση αυτή έχει εξοργίσει κάθε ελεύθερη και δημοκρατική συνείδηση και δείχνει ότι η ανάρρηση της ΝΔ στην κυβέρνηση, ενθάρρυνε και έστειλε μήνυμα άγριου αυταρχισμού, βίας και καταστολής στους σκληρούς μηχανισμούς του κράτους, όπως είναι τα Συμβούλια Φυλακών.

Προσωπικά, πέραν του υπουργού Δικαιοσύνης, απευθύνω έκκληση στην υπουργό Παιδείας κυρία Κεραμέως να παρέμβει και να ενώσει τη φωνή της με τους καθηγητές του Βασίλη Δημάκη που απαιτούν την επιστροφή του στον Κορυδαλλό και στην εκπαιδευτική διαδικασία. Αυτό επιτάσσει το καθήκον της ως υπουργός Παιδείας που έχει αρμοδιότητα για τη σωστή εκπαίδευση των κρατουμένων μαθητών και φοιτητών. Μια εκπαίδευση που κάθε χρόνο γνωρίζει μικρά θαύματα και αποδεικνύει ότι τα σχολεία στις φυλακές είναι αναπόσπαστο τμήμα της σωφρονιστικής πολιτικής.

Τυχόν απώλεια της ζωής του Βασίλη Δημάκη θα είναι ένα έγκλημα που θα στοιχειώσει το κράτος, την κοινωνία, τον πολιτισμό μας, αλλά και το χώρο της εκπαίδευσης. Ας κινητοποιηθούμε όλοι για τη σωτηρία της ζωής του.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)