to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

13:57 | 23.09.2020

Πολιτική

Ν. Φίλης: «Άπατρις» είναι χαρακτηρισμός έξω από το ήθος της Αριστεράς

«Αυτή η τακτική και αυτή η λέξη είναι εμφυλιοπολεμική κατάρα της Δεξιάς, απομεινάρι άλλης εποχής, το οποίο δυστυχώς ο κ. Μητσοτάκης ως αρχηγός τότε της αξιωματικής αντιπολίτευσης είχε προσπαθήσει να αναβιώσει με τον αγώνα του κατά της Συμφωνίας των Πρεσπών» τόνισε μεταξύ άλλων ο Νίκος Φίλης


Ο Νίκος Φίλης ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους Μ. Κούτρα και Ν. Φελέκη (Πρώτο θέμα, ραδιόφωνο, 23.9) για τις δηλώσεις της βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Θ. Τζάκρη και απάντησε: Από ό,τι διάβασα, η κα Τζάκρη είπε ότι ο κ. Μητσοτάκης με την πολιτική του στα ελληνοτουρκικά αποδεικνύεται «άπατρις και διεθνιστής». Πρώτα απ’ όλα να ξεκαθαρίσω ότι δεν περιλαμβάνεται στην ηθική παράδοση της Αριστεράς και του ευρύτερου προοδευτικού χώρου, το να κατηγορείται κάποιος ή κάποια ως «άπατρις». Αυτή η τακτική και αυτή η λέξη είναι εμφυλιοπολεμική κατάρα της Δεξιάς, απομεινάρι άλλης εποχής, το οποίο δυστυχώς ο κ. Μητσοτάκης ως αρχηγός τότε της αξιωματικής αντιπολίτευσης είχε προσπαθήσει να αναβιώσει με τον αγώνα του κατά της Συμφωνίας των Πρεσπών.

Τέτοιοι χαρακτηρισμοί λοιπόν δεν ανήκουν σε μας. Ανήκαν, και δυστυχώς ανήκουν ακόμα, στο εμφυλιοπολεμικό οπλοστάσιο της Δεξιάς. Ο κ. Μητσοτάκης δεν είναι άπατρις. Έχει τη δική του αντίληψη για την εξωτερική πολιτική. Πολύ περισσότερο βέβαια, δεν είναι διεθνιστής. Αλλά ακόμα περισσότερο, δεν αποτελεί μομφή να είναι κανείς διεθνιστής! Έπαινος είναι! Η Αριστερά έχεις χύσει αίμα υπερασπιζόμενη τις παραδόσεις του πατριωτισμού και διεθνισμού. Η κα Τζάκρη για αυτές τις δηλώσεις θα πρέπει να δώσει εξηγήσεις.

Ο Νίκος Φίλης ρωτήθηκε ακόμα για τις διώξεις μαθητών.

Απάντησε: θα ήταν αστεία υπό άλλες συνθήκες και είναι σίγουρα εκτός παιδαγωγικής πραγματικότητας, η αντίληψη ότι με αυτόφωρα και εισαγγελείς θα πειστούν ανήλικα παιδιά για ορισμένα μέτρα κοινωνικής και υγειονομικής αντιμετώπισης της πανδημίας. Πρώτα από όλα, γίνονται καταλήψεις, από ό,τι βλέπω παντού στο δίκτυο, με αίτημα μικρότερες τάξεις, ως 15 μαθητές, κάτι που ζητούσαν από όσο γνωρίζω η πλειοψηφία των ειδικών και σύσσωμη η αντιπολίτευση.

Δεύτερον, υπάρχουν πράγματι και περιπτώσεις όπου κάποια παιδιά, ακούγοντας και γονείς που έχουν τύχει παραπληροφόρησης, ζητούν να μη φορούν μάσκα μες την τάξη. Πείτε μου εσείς, αναρωτήθηκε ο Νίκος Φίλης, ο τρόπος να πειστούν αυτά τα παιδιά, είναι να εμφανίζονται αστυνομικοί, όπως τότε με την προβολή του Τζόκερ, και να τα τραβάνε στα τμήματα και στις αίθουσες των δικαστηρίων; Ή με τη συζήτηση μαζί τους, με επιχειρήματα, με πειθώ; Ώστε να καταλάβουν ότι πρώτα από όλα προφυλάσσουν έτσι τους καθηγητές και τα μέλη της οικογένειάς τους;

Το ζήτημα της μάσκας, έχει αναδειχθεί σε βολικό προπαγανδιστικό εργαλείο της κυβέρνησης με τη γνωστή ηθική που διακρίνει ορισμένα μέλη της αλλά και πολλά φιλικά προς αυτήν ΜΜΕ. Αρχικά δοκίμασαν να πουν ότι το να μην φοράμε μάσκα ήταν… άποψη του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν έπιασε όμως η αχρειότητα. Είδατε ότι κατόπιν ο κ. Γεωργιάδης έκανε στροφή 180 μοιρών χρεώνοντας τη δωρεάν διανομή μασκών στο ΣΥΡΙΖΑ! Επόμενο βήμα, μεταβλήθηκε το ζήτημα σε ένα βολικό μπαμπούλα: η «σοβαρή» κυβέρνηση αγωνίζεται κατά όσων έχουν αντιεπιστημονικές αντιλήψεις! Κι ας αποτελούν αυτοί ελάχιστη μειοψηφία.

Μάσκες υποχρεούμαστε να φοράμε όλοι, όπως προτείνουν οι ειδικοί, για να προφυλάξουμε εαυτούς και αλλήλους. Αλλά τα άλλα και εξίσου σοβαρά ή σοβαρότερα δεν έγιναν: οι τάξεις δεν «αραίωσαν», περισσότεροι αναπληρωτές δεν στάλθηκαν στα σχολεία, τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές δεν γίνονται, η αστική συγκοινωνία στις μεγάλες πόλεις δεν πύκνωσε, γιατροί -παρά τις εξαγγελίες- δεν προσλήφθηκαν, οι ΜΕΘ δεν αυξήθηκαν όσο ήταν αναγκαίο... Η κυβέρνηση έδειξε ότι είναι «λίγη» για την υγειονομική και κοινωνική κρίση. Απέτυχε, δυστυχώς!

2020 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)