to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

18:39 | 13.10.2021

Πολιτική

Ν. Φίλης: Αντιδημοκρατικός κατήφορος το να διοικείται η εκπαίδευση με ποινικοποίηση των αγώνων

Δήλωση Νίκου Φίλη, τομεάρχη Παιδείας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, για την απόφαση του Εφετείου


Η δήλωση του Νίκου Φίλη:

«Με την απόφαση του Εφετείου, που κήρυξε παράνομη την απεργία των εκπαιδευτικών εφαρμόζοντας τους απεργοκτόνους νόμους Μητσοτάκη - Χατζηδάκη, έγινε σήμερα ένα ακόμη βήμα στον αντιδημοκρατικό κατήφορο, να διοικείται η εκπαίδευση με ποινικοποίηση των αγώνων.

Καμία προοπτική δεν μπορεί να υπάρξει για την εκπαίδευση όσο αυτή σύρεται στις αίθουσες των δικαστηρίων ή προπηλακίζεται από την Αστυνομία. Απαιτείται ουσιαστικός διάλογος με εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς.

Με δεδομένη την αντίθεση της συντριπτικής πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών, όπως έδειξαν τα ποσοστά συμμετοχής στην απεργία και οι μεγαλειώδεις συγκεντρώσεις τους, μοναδική λύση είναι η απόσυρση των επίμαχων διατάξεων για την ψευδεπίγραφη αξιολόγηση. Είναι διατάξεις που διαλύουν τη δημόσια εκπαίδευση, δημιουργώντας σχολεία δύο ταχυτήτων. Επείγει η επαναφορά του συναινετικού πλαισίου για την αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου σε επίπεδο σχολικής μονάδας, που είχε νομοθετήσει ο ΣΥΡΙΖΑ.

Καλούμε την κυβέρνηση να εγκαταλείψει κάθε σκέψη ότι θα λυγίσει τους εκπαιδευτικούς με αυταρχισμό και διώξεις. Μόνο πανικό μαρτυρά αυτή η τακτική.

Καλούμε ιδιαίτερα τους νέους και τους γονείς, να συμπαραταχθούν στους εκπαιδευτικούς, που δίνουν μάχη για ένα καλύτερο δημόσιο σχολείο. Αυτοί εξάλλου κράτησαν όρθιο το σχολείο την εποχή των μνημονίων και της πανδημίας. Μόνο με τη συμπαράσταση της κοινωνίας μπορούν να δώσουν νικηφόρα τον αγώνα τους, ανατρέποντας τις κυβερνητικές επιδιώξεις».

2021 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)