Εϊναι σύνηθες οι κατασκευαστές να ανακοινώνουν εκπομπές ρύπων αλλά και ενδείξεις κατανάλωσης καυσίμων «σε εργαστηριακές συνθήκες», που συχνά απέχουν λίγο ή πολύ από τις πραγματικές συνθήκες στον δρόμο.
Το συγκεκριμένο μοντέλο είχε δοκιμαστεί από το Διεθνές Συμβούλιο για Καθαρές Μεταφορές, τον ίδιο όμιλο του οποίου τα στοιχεία οδήγησαν τις αμερικανικές αρχές να διερευνήσουν το σκάνδαλο της Volkswagen, όπου οι εκπομπές ρύπων ήταν διαφορετικές σε τεστ και σε συνθήκες δρόμου. Η BMW είπε ότι δεν υπάρχει κανένα σύστημα στα αυτοκίνητα της, που ανταποκρίνεται στις δοκιμές με διαφορετικό τρόπο από ό, τι θα μπορούσε να λειτουργήσει στο δρόμο.
Παρ' όλα αυτά 15 diesel αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν σε συνθήκες δρόμου εξέπεμπαν περίπου 7 φορές πάνω από το επιτρεπόμενο όριο ρύπανσης σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε τον περασμένο Οκτώβριο.
Με πληροφορίες από Βloomberg