to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

13:19 | 06.06.2016

Κοινωνία

Μνημείο αναλγησίας: Τράπεζα και εταιρεία «εργολάβος» αρνούνται σε εργαζόμενη να διατηρήσει την αλλαγή θέσης της

Από την Εθνική Τράπεζα και την Icap Outsourcing Solutions δεν δίνεται η δυνατότητα σε εργαζόμενη με σοβαρότατο πρόβλημα υγείας να διατηρήσει την αλλαγή θέσης της από τηλεφωνήτρια σε back office εργασία, όπως καταγγέλλει ο Σύλλογος Δανειζομένου Προσωπικού Τραπεζικού Τομέα (ΣΥ.ΔΑ.Π.Τ.Τ.)


(φωτογραφία από παλαιότερη κινητοποίηση του σωματείου)

Πριν από έξι μήνες και ύστερα από παρέμβαση του κλαδικού σωματείου ΣΥ.ΔΑ.Π.Τ.Τ., η  εταιρεία «εργολάβος» Icap Outsourcing Solutions, αναγνωρίζοντας την σοβαρότητα της κατάστασης, ικανοποίησε το αίτημα και η εργαζόμενη με σοβαρότατο πρόβλημα υγείας απασχολούνταν με τις back office εργασίες του τμήματος και όχι με τις εξερχόμενες κλήσεις σε οφειλέτες. 

Ενώ το πρόβλημα υγείας δεν παρήλθε, αντίθετα η εργαζόμενη έχει παρουσιάσει υποτροπή, και ενώ η εργασία back office δεν έχει ολοκληρωθεί, η εταιρεία ζητά να επανέλθει η συνάδελφος στο πόστο της τηλεφωνήτριας  στο Οιονεί Κατάστημα Εξυπηρέτησης της Διεύθυνσης Διαχείρισης Απαιτήσεων Λιανικής Τραπεζικής. Πρόκειται, όπως προαναφέραμε, για  το  Τμήμα Ενημέρωσης Οφειλετών της Εθνικής Τράπεζας, η εργασία στο οποία αυξάνει κατακόρυφα το εργασιακό άγχος, παράγοντα ιδιαίτερα επιβαρυντικό για την ήδη εύθραυστη υγεία της εργαζόμενης. 

«Και όμως η Τράπεζα και η εταιρεία «εργολάβος» ρίχνουν η μία την ευθύνη στον άλλον και θέλουν να μας πείσουν ότι δεν μπορεί να βρεθεί μία θέση εργασίας εκτός τηλεφωνικών γραμμών Collection σε έναν οργανισμό σαν την Εθνική Τράπεζα που απασχολεί περίπου 10.000 άτομα τακτικό προσωπικό και 1300 άτομα ενοικιαζόμενο προσωπικό» τονίζει ο ΣΥ.ΔΑ.Π.Τ.Τ. στην καταγγελία του. Όπως υπογραμμίζει, είναι ψευδές ότι δεν υπάρχει «έργο» αφού η προϊσταμένη της, υπάλληλος της Εθνικής Τράπεζας, δήλωσε ότι η λίστα που της είχε δώσει για επεξεργασία έχει  ολοκληρωθεί μόνο κατά 15%. Εκτός αυτού υπάρχουν και άλλες back office εργασίες στο συγκεκριμένο τμήμα αλλά και στα υπόλοιπες διευθύνσεις της Τράπεζας

Για τι ζήτημα, έχει ήδη οριστεί τριμερής συνάντηση στο υπουργείο Εργασίας με εκπροσώπους της Εθνικής Τράπεζας,  της εταιρείας Icap Outsourcing Solutions, του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Αθήνας, του Συλλόγου Δανειζομένου Προσωπικού Τραπεζικού Τομέα και του Συλλόγου  Εργαζομένων Icap Outsourcing Solutions ενώ έχουν σταλεί επιστολές στην πρόεδρο της ΕΤΕ, (χωρίς, μέχρι στιγμής, να έχει δοθεί απάντηση) αλλά και προς τη Διοίκηση Εθνικής (η οποία, επίσης, δεν έχει απαντήσει). 

Όπως τονίζει ο Σύλλογος των εργαζομένων στην εν λόγω εταιρεία, «είναι παροιμιώδης και αχαρακτήριστη η αναλγησία της Τράπεζας που αδιαφορεί πλήρως για πολύ σοβαρά προβλήματα των εργαζομένων και χρησιμοποιεί τους "εργολάβους" για να κάνουν την βρώμικη δουλειά. Σε άλλες βέβαια περιπτώσεις βρίσκονται και οι θέσεις και τα πόστα, όταν πρόκειται για τέκνα συγκεκριμένης γενεαλογικής γραμμής».

 
 
(φωτογραφία αρχείου)
 
 
 

Ακολουθούν αναλυτικά οι ανακοινώσεις του Συλλόγου Δανειζομένου Προσωπικού Τραπεζικού Τομέα (ΣΥ.ΔΑ.Π.Τ.Τ.) και του Συλλόγου Εργαζομένων στην  Icap Outsourcing Solutions:

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΝΕΙΖΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ

Αρ. Διατ. Μ.Π.Αθηνών 437 /30-11-2012 , Α.Μ. 29328 , Ειδ.Αρ. 6162 μέλος  Ο.Ι.Υ.Ε. &   Ε.Κ.Α.

Κεδρηνού 43, Αμπελόκηποι, Τηλ.211 011-3749  Web:  sydaptt.org     Email:  [email protected]

3/6/2016

Συναδέλφισσες, -οι,

Μνημείο αναλγησίας αποτελεί η πρακτική να μη δίνεται η δυνατότητα σε συνάδελφο με σοβαρότατο πρόβλημα υγείας να διατηρήσει την αλλαγή θέσης της από τηλεφωνήτρια σε  back office  εργασία.   

Όλοι αναγνωρίζουν ότι η δουλειά ως τηλεφωνήτρια στο Οιονεί Κατάστημα Εξυπηρέτησης της Διεύθυνσης Διαχείρισης Απαιτήσεων Λιανικής Τραπεζική δηλ. το  Τμήμα Ενημέρωσης Οφειλετών της Εθνικής Τράπεζας αυξάνει κατακόρυφα το εργασιακό άγχος, παράγοντας ιδιαίτερα επιβαρυντικός για την ήδη εύθραυστη υγεία της συναδέλφου.

Και όμως η Τράπεζα και η εταιρεία «εργολάβος» ρίχνουν η μία την ευθύνη στον άλλον και θέλουν να μας πείσουν ότι δεν μπορεί να βρεθεί μία θέση εργασίας εκτός τηλεφωνικών γραμμών Collection σε έναν οργανισμό σαν την Εθνική Τράπεζα που απασχολεί περίπου 10.000 άτομα τακτικό προσωπικό και 1300 άτομα ενοικιαζόμενο προσωπικό.

Είναι ψευδές ότι δεν υπάρχει «έργο» αφού η προϊσταμένη της, υπάλληλος της Εθνικής Τράπεζας δήλωσε ότι η λίστα που της είχε δώσει για επεξεργασία έχει  ολοκληρωθεί μόνο κατά 15%. Εκτός αυτού υπάρχουν και άλλες back office εργασίες στο συγκεκριμένο τμήμα αλλά και στα υπόλοιπες διευθύνσεις της Τράπεζας

Είναι παροιμιώδης και αχαρακτήριστη η αναλγησία της Τράπεζας που αδιαφορεί πλήρως για πολύ σοβαρά προβλήματα των εργαζομένων και χρησιμοποιεί τους «εργολάβους» για να κάνουν την βρώμικη δουλειά. Σε άλλες βέβαια περιπτώσεις βρίσκονται και οι θέσεις και τα πόστα, όταν πρόκειται για τέκνα συγκεκριμένης γενεαλογικής γραμμής.

Ζητάμε την ικανοποίηση του στοιχειώδους αιτήματος της συναδέλφου: να παραμείνει στη θέση της back office εργασίας.

Ζητάμε  ανθρώπινες συνθήκες εργασίας για τους ενοικιαζόμενους τραπεζοϋπαλλήλους στο Τηλεφωνικό Κέντρο της Εθνικής Τράπεζας. 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS

Αρ. Διατ Ειρ. Αθηνών 183/2015 , Α.Μ.30648, Ειδ.Αρ. 6305

 

28/5/2016

Συναδέλφισσες, -οι,

Αίτημα να μετακινηθεί από τις γραμμές έχει καταθέσει η συνάδελφος Β. Δ. λόγω πολύ σοβαρού προβλήματος υγείας. Η συνάδελφος εργάζεται στο τμήμα: Οιονεί Κατάστημα Εξυπηρέτησης της Διεύθυνσης Διαχείρισης Απαιτήσεων Λιανικής Τραπεζικής της Εθνικής Τράπεζας, μέσω της Icap Outsourcing Solutions. Πριν από έξι μήνες και ύστερα από παρέμβαση του κλαδικού μας σωματείου ΣΥ.ΔΑ.Π.Τ.Τ. η εταιρεία αναγνωρίζοντας την σοβαρότητα της κατάστασης ικανοποίησε το αίτημα και η συνάδελφος απασχολούνταν με τις back office εργασίες του τμήματος και όχι με τις εξερχόμενες κλήσεις σε οφειλέτες.

Ενώ το πρόβλημα υγείας δεν παρήλθε, αντίθετα η συνάδελφος έχει παρουσιάσει υποτροπή και ενώ η εργασία back office δεν έχει ολοκληρωθεί η εταιρεία ζητά να επανέλθει η συνάδελφος στο πόστο της τηλεφωνήτριας. Είναι ψευδές ότι δεν υπάρχει «έργο» αφού η προϊσταμένη της, υπάλληλος της Εθνικής Τράπεζας δήλωσε ότι η λίστα που της είχε δώσει για επεξεργασία έχει  ολοκληρωθεί μόνο κατά 15%. Εκτός αυτού υπάρχουν και άλλες back office εργασίες στο συγκεκριμένο τμήμα αλλά και στα υπόλοιπες διευθύνσεις της Τράπεζας, ενός οργανισμού δυναμικότητας περίπου 10.000 εργαζόμενων. Είναι παροιμιώδης και αχαρακτήριστη η αναλγησία της Τράπεζας που αδιαφορεί πλήρως για πολύ σοβαρά προβλήματα των εργαζομένων και χρησιμοποιεί τους «εργολάβους» για να κάνουν την βρώμικη δουλειά. Σε άλλες βέβαια περιπτώσεις βρίσκονται και οι θέσεις και τα πόστα, όταν πρόκειται για τέκνα συγκεκριμένης γενεαλογικής γραμμής.

Ζητάμε την ικανοποίηση του στοιχειώδους αιτήματος της συναδέλφου: να παραμείνει στη θέση της back office εργασίας.

Ζητάμε  ανθρώπινες συνθήκες εργασίας για τους ενοικιαζόμενους τραπεζοϋπαλλήλους στο Τηλεφωνικό Κέντρο της Εθνικής Τράπεζας. 

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)