to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

16:46 | 27.06.2022

Πολιτική

Το μετρό άρχισε να «ξανατρέχει» τους τελευταίους πέντε μήνες: Απάντηση Νοτοπούλου στον υφυπ. Υποδομών

Ο υφυπουργός σημείωσε ότι μέσα στις επόμενες μέρες βγαίνει και ο διαγωνισμός για το φορέα λειτουργίας του μετρό, που θα είναι μια σύμπραξη ιδιωτικού και δημοσίου τομέα (ΣΔΙΤ ) και τόνισε ότι και οι δοκιμές και όλα τα υπόλοιπα στο έργο πηγαίνουν σύμφωνα με τον προγραμματισμό. «Το έργο του μετρό μόλις τους τελευταίους πέντε μήνες άρχισε να τρέχει», απάντησε η βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, κατά την ημερίδα της ιστοσελίδας Voria.gr.


«Στα τέλη του 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει ένα πλήρως λειτουργικό μετρό», τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Καραγιάννης, σε ημερίδα της οικονομικής e-εφημερίδας Voria.gr, στην ενότητα με θέμα: «Το στοίχημα των υποδομών στη Βόρεια Ελλάδα».

Ο Γ. Καραγιάννης, υποστήριξε, ότι εάν το μετρό ήταν κοντά στην ολοκλήρωση του κατά τη λήξη της θητείας της προηγούμενης κυβέρνησης, όπως διατείνεται ο ΣΥΡΙΖΑ, η σημερινή κυβέρνηση δε θα είχε κανένα πρόβλημα να το εγκαινιάσει. «Τα πράγματα όμως ήταν τελείως διαφορετικά» είπε ο υφυπουργός και απαρίθμησε ελλείψεις στο έργο που παρέλαβε η σημερινή κυβέρνηση.

«Η εντολή που πήραμε το 2019 από τον πρωθυπουργό, ήταν να ρίξουμε πολύ μεγάλο βάρος στα έργα υποδομών. Και αυτό κάνουμε και για τα μεγάλα και για τα μικρά έργα» είπε ο Γ. Καραγιάννης, υπενθυμίζοντας ότι μόλις προ ημερών παραδόθηκε το «ορφανό» χιλιόμετρο Ν. Μουδανιών - Ποτίδαιας, ενώ στις αρχές φθινοπώρου θα παραδοθεί και το τμήμα Θέρμη - Γαλάτιστα.

Κ. Νοτοπούλου: Το έργο του μετρό μόλις τους τελευταίους πέντε μήνες άρχισε να τρέχει

Από την πλευρά της, η βουλευτής και τομεάρχης Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ Κατερίνα Νοτοπούλου κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι και αδράνησε στο έργο του μετρό και «μόλις τους τελευταίους πέντε μήνες» άρχισε να το τρέχει, ενώ ταυτόχρονα εξέφρασε αμφιβολίες ότι θα είναι έτοιμο το 2023, εκτιμώντας ότι θα χρειαστούν άλλα δύο χρόνια, ως το 2025.

«Που είναι η Σιδηροδρομική Εγνατία, που θα συνέδεε τα λιμάνια μας με τις χώρες των Βαλκανίων» διερωτήθηκε η Κ. Νοτοπούλου, αμφισβητώντας τις ενέργειες της κυβέρνησης και του δήμου και για την αστική συγκοινωνία.

«Δεν έχει ολοκληρωθεί και δεν έχει παραδοθεί ούτε ένα έργο στην πόλη, για το μετρό λέτε το 2023, όμως όλοι ξέρουν ότι αυτό δεν είναι αλήθεια» είπε η Κ. Νοτοπούλου και πρόσθεσε: «Γνωρίζουμε ότι παραλάβαμε μια σειρά από έργα και τα προχωρήσαμε (η προηγούμενη κυβέρνηση) και πολλά σταμάτησαν από την πρώτη ημέρα ανάληψης της διακυβέρνησης από τη ΝΔ και δεν ήταν μόνο το μετρό».

Κατηγόρησε επίσης την κυβέρνηση ότι αποφάσισε να διαχειριστεί τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης ερήμην των τοπικών κοινωνιών και της αυτοδιοίκησης ακυρώνοντας και πολλά σχέδια της προηγούμενης κυβέρνησης και πρόσθεσε: «Δεν υπάρχουν έργα αναβάθμισης, έρευνας και καινοτομίας, έργα αποχέτευσης, αντιπλημμυρικά, όλα αυτά απουσιάζουν» Εδώ φωλιάζει ο φόβος των πολιτών της Θεσσαλονίκης ότι θα χαθεί και το Τ.Α. και το νέο ΕΣΠΑ».

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)