to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

10:56 | 05.06.2020

Πολιτική

Μέτρα για την ηλεκτροκίνηση παρουσίασε ο Κυρ. Μητσοτάκης

Διακηρύσσοντας ως στόχο «1 στα 3 νέα οχήματα, το 2030, να είναι ηλεκτρικό» - Επιδότηση αγοράς ηλεκτρικού αυτοκινήτου, θα κυκλοφορούν ελεύθερα, απαλλαγή από τέλη στάθμευσης.


«Η Ελλάδα ετοιμάζεται να μπει στην πρίζα του μέλλοντος» ήταν το «σύνθημα» του Κυρ. Μητσοτάκη - στην με χαρακτηριστικά σόου παρουσίαση του προγράμματος - που ανακοίνωσε «μέτρα για τη διάδοση των οχημάτων χαμηλών, αλλά και μηδενικών ρύπων» καθώς και «μέτρα για τη ρύθμιση της αγοράς ηλεκτροκίνησης και τη χωροθέτηση των αναγκαίων σημείων φόρτισης».

Τα κίνητρα

«Επιδοτούμε σε πρώτη φάση με 100 εκατομμύρια ευρώ και για 18 μήνες την αγορά αυτοκινήτων νέου τύπου. Υπολογίζεται ότι έτσι θα καλυφθεί το 25% του κόστους για περίπου 14.000 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το όφελος ανά μονάδα, αν συνδυαστεί με το οικολογικό μπόνους και τις σχετικές φοροαπαλλαγές, θα προσεγγίζει τα 10.000 ευρώ. Κάτι που θα κάνει τη ηλεκτροκίνηση, τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιο προσιτά  στο μέσο εισόδημα» είπε ο πρωθυπουργός.

Διαβάστε τις σχετικές ανακοινώσεις για ηλεκτροκίνηση: Εκπτώσεις για αγορά οχημάτων, φοροαπαλλαγές για εταιρικά αυτοκίνητα

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κυκλοφορούν ελεύθερα παντού, για δύο χρόνια θα απαλλάσσονται από τέλη στάθμευσης

«Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κυκλοφορούν ελεύθερα παντού, για δύο χρόνια θα απαλλάσσονται από τέλη στάθμευσης. Θα εξαιρούνται, επίσης, από το φορολογητέο εισόδημα οι δαπάνες για τη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων» είπε ακόμα, ενώ πρόσθεσε ότι «από τα εταιρικά έσοδα θα εκπίπτει το 50% και το 70% στα νησιά του κόστους αγοράς ή μίσθωσης ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Οι ίδιες απαλλαγές θα ισχύουν και για τα έξοδα εγκατάστασης των εταιρικών σημείων φόρτισης. Αυξάνεται και ο συντελεστής απόσβεσης παγίων σε όσες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα».

Παράλληλα, είπε ότι στόχος είναι η προσέλκυση επενδύσεων στον κλάδο της ηλεκτροκίνησης, «θεσπίζοντας ειδικά κίνητρα για εγκατάσταση παραγωγικών μονάδων στους νομούς της Δυτικής Μακεδονίας αλλά και της Αρκαδίας όπου θα εξελίσσεται σταδιακά η απολιγνιτοποίηση»

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)