to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

12:14 | 01.12.2016

Πολιτική

Μέσα στον Ιανουάριο το νομοσχέδιο για τη συγκρότηση ηλεκτρονικής πλατφόρμας συναλλαγών για τη διαφήμιση των καναλιών

Μέσα στον Ιανουάριο θα κατατεθεί το νομοσχέδιο που θα προβλέπει τη συγκρότηση ηλεκτρονικής πλατφόρμας συναλλαγών για τη διαφήμιση των καναλιών, προανήγγειλε, από το βήμα της Βουλής, ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς.


Αφορμή ήταν η συζήτηση τροπολογίας που προβλέπει παράταση κατά 6 μήνες του ισχύοντος καθεστώτος για την απευθείας τιμολόγηση διαφημίσεων και χορηγιών από Μέσα Ενημέρωσης, η οποία κατατέθηκε στο υπό συζήτηση νομοσχέδιο για την ενσωμάτωση κοινοτικής οδηγίας που αφορά «την αρχή ίσης μεταχείρισης προσώπων ασχέτως φυλετικής ή εθνοτικής τους καταγωγής».

   «Είμαστε σε διαβούλευση με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς. Θα προχωρήσουμε στην κατάθεση του νομοσχεδίου χωρίς αιφνιδιασμούς και μέσα σε κλίμα συναίνεσης. Με την πρωτοβουλία αυτή, πολλά κανάλια που έχουν ετεροβαρή σχέση με τις διαφημιστικές εταιρίες θα μπορέσουν να βοηθηθούν και να γίνουν βιώσιμα» διαβεβαίωσε ο κ. Παππάς.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)