to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

11:20 | 06.07.2020

Διεθνή

Με τηλεοπτικές διαφημίσεις προσπαθεί η εκστρατεία επανεκλογής του Τραμπ να διατηρήσει το προβάδισμα της

H προεκλογική εκστρατεία επανεκλογής του Ντόναλντ Τραμπ κάποτε μιλούσε για επέκταση της επιρροής της σε αμερικανικές Πολιτείες στις οποίες κυριαρχούσαν οι Δημοκρατικοί, όπως, η Μινεσότα, η Νεβάδα, το Νέο Μεξικό και το Νιου Χάμσαϊρ.


Σήμερα, η νίκη των Ρεπουμπλικάνων τουλάχιστον σε μερικές από τις Πολιτείες αυτές, έχει εξελιχθεί σε ζήτημα πολιτικής επιβίωσης, σχολιάζει το POLITICO.

Πολιτείες, τις οποίες υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι της προεκλογικής εκστρατείας του Τραμπ έλεγαν πως μπορούν να έχουν την πολυτέλεια να κυνηγήσουν, δεν θεωρούνται πλέον περαιτέρω ενίσχυση του απολογισμού ψήφων του Αμερικανού προέδρου, αλλά απαραίτητες για να παραμείνει στην επιφάνεια, σύμφωνα με πολλαπλές πηγές που βρίσκονται κοντά ή εμπλέκονται στην εκστρατεία επανεκλογής του Τραμπ.

Το πιο ενδεικτικό σημάδι της αμυντικής στάσης που τηρεί η εκστρατεία επανεκλογής του Τραμπ είναι οι πρόσφατες αγορές μαμούθ τηλεοπτικών διαφημίσεων, καθώς ξοδεύονται μεγάλα ποσά με στόχο τη διατήρηση Πολιτειών στις οποίες ο Τραμπ είχε κερδίσει το 2016.

Η εκστρατεία επανεκλογής του Τραμπ υποστηρίζει επίσης, ότι ο Τζο Μπάιντεν, υποψήφιος για το προεδρικό χρίσμα των Δημοκρατικών, αντιμετωπίζει έλλειψη ενθουσιασμού μεταξύ των οπαδών του.

Επίσης, τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων που δείχνουν ότι ο πρόεδρος Τραμπ βρίσκεται σε παναμερικανικό επίπεδο πίσω από τον Μπάιντεν, είναι περισσότερο αντιμετωπίσιμα στις κρίσιμες Πολιτείες, σύμφωνα με την άποψη της προεκλογικής εκστρατείας του Τραμπ, καθώς τα δικά της δεδομένα, δεν συμφωνούν με αυτά των εσωτερικών δημοσκοπήσεων των Ρεπουμπλικάνων.

AΠΕ-ΜΠΕ

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)