to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

17:24 | 17.04.2019

πηγή: altsantiri

Πολιτική

Μανώλης Καλουδάς: Κομπάρσοι στον «θίασο» του Μητσοτάκη

«Με ενδιαφέρει η επικοινωνία και όχι η ουσία» είχε πει ορθά κοφτά ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στη 82ηΔΕΘ, το 2017, μετά από ερώτηση δημοσιογράφου για το αν προτίθεται να διατηρήσει – σε περίπτωση που εκλεγεί Πρωθυπουργός – το γραφείο Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη.


Το απόσπασμα τότε, αν θυμάστε, έγινε viral στα κοινωνικά δίκτυα με τους χρήστες ν’ αναρωτιόνται αν πρόκειται γι’ άλλη μία γκάφα από τις πολλές που έχει κάνει ή αν έγιναν μάρτυρες μιας στιγμής αφοπλιστικής ειλικρίνειας του αρχηγού της ΝΔ.

Στην πραγματικότητα δεν έχει σημασία αν συνέβη το ένα ή το άλλο.Σημασία έχει ότι στην πράξη αποδεικνύεται με τον πιο περίτρανο τρόπο ότι, ναι, τον Κυριάκο Μητσοτάκη τον ενδιαφέρει η επικοινωνία και όχι η ουσία.

Δεν τον ενδιαφέρει με ποιους τρόπους θα καταφέρει να δείξει ότι έχει ρεύμα, ότι τάσσεται στο πλευρό διάφορων κοινωνικών ομάδων, ότι όπου πάει τον αγκαλιάζουν, τον φιλάνε, του λένε «πόσο γκόμενος είσαι» και τον ρωτάνε «πότε θα φύγει ο Τσίπρας».

Και εξηγώ:

Όταν ο Κυριάκος Μητσοτάκης πήγε στη Νέα Σμύρνη μεταξύ άλλων συνάντησε ένα ζευγάρι που σύμφωνα με τις «γαλάζιες» διαρροές «έκλεψε την παράσταση» και ο αρχηγός της ΝΔ είπε: «Μια φορά είδα μια κυρία με καρότσι και άρχισε να μου λέει άλλα… Μην μου το πείτε κι εσείς παρακαλώ πολύ», αναφερόμενος στη γυναίκα στην Κυψέλη που του είχε πει το αμίμητο «Τι γκόμενος είσαι!».

Τελικά αποδείχθηκε ότι το «τυχαίο» αυτό ζευγάρι που βρέθηκε στο διάβα του είναι κουμπάροι του αντιπροέδρου της ΝΔ, Κωστή Χατζηδάκη.

Τις προάλλες ο Κυριάκος Μητσοτάκης πήγε στον Πειραιά και συνάντησε έναν πωλητή του περιοδικού δρόμου «Σχεδία». Και επειδή γνωρίζουν καλά στην Πειραιώς ότι οι διαπιστευμένοι πωλητές προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικά πληθυσμιακές ομάδες όπως άστεγοι, άνεργοι και γενικώς άνθρωποι που αποδεδειγμένα ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας,θέλησαν φυσικά να το εκμεταλλευτούν.

Έβγαλαν δελτίο Τύπου, λοιπόν, σύμφωνα με το οποίο ο εν λόγω πωλητής, ο κ. Λεωνίδας, του είπε: «Το ξέρω, πρόεδρε, ότι μας στηρίζετε. Δεν είναι η πρώτη φορά που αγοράζετε τη «Σχεδία» και μάλιστα από μένα». Την επομένη ο κ. Λεωνίδας με δηλώσεις του on camera, στο Kontra Channel, διέψευσε τα παραπάνω, αποδεικνύοντας ότι το μόνο που τους νοιάζει είναι ν’ αναδείξουν το ανθρώπινο και κοινωνικά ευαίσθητο προφίλ του αρχηγού του κόμματος.

Την περασμένη Δευτέρα ο Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε με εκπροσώπους σωματείων Ελλήνων δημιουργών, μετά από σχετικό αίτημά τους, καθώς επιθυμούν μόνιμη λύση στα προβλήματα του κλάδου τους.

Και ενώ έχουν κάνει αντίστοιχες συναντήσεις και με άλλους αρχηγούς κομμάτων, η επικοινωνιακή ομάδα του Κυριάκου Μητσοτάκη άδραξε την ευκαιρία και χρησιμοποίησε τους δημιουργούς ως… φόντο σε προεκλογικό του σποτ. Φυσικά αντέδρασαν και ενημέρωσαν σχετικά το κοινό τους από τα προσωπικά τους προφίλ στα social media ότι εν αγνοία τους συμμετείχαν στο προεκλογικό σποτ της Νέας Δημοκρατίας.

Έχω απορίες. Αφού είναι τόσο μπροστά η Νέα Δημοκρατία στις δημοσκοπήσεις, γιατί χρειάζεται να επιδοθούν σε επικοινωνιακά τρικ του χειρίστου είδους;

Αν οι δημοσκοπικές εταιρίες έδιναν πρώτο τον ΣΥΡΙΖΑ, τι ακριβώς θα έκαναν για να πείσουν πόσο λαοπρόβλητος είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης;

Υ.Γ.: Πληροφορίες που αναφέρουν ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης πήγε σε εστιατόριο και έφαγε και αργότερα, φέρνοντας τον λογαριασμό, ο σερβιτόρος του είπε: «Είσαι Θεός, ήλιος καλοκαιρινός» δεν επιβεβαιώνονται. Ακόμα…

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)