to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

16:40 | 29.11.2012

Διεθνή

Λιτότητα και περικοπές στο γερμανικό περιοδικό «Der Spiegel»

Εξ αιτίας της μείωσης των διαφημιστικών εσόδων και της κυκλοφορίας


Ο διευθυντής του περιοδικού "Ντερ Σπίγκελ" ανακοίνωσε μια θεραπεία λιτότητας για το μεγαλύτερο περιοδικό της Γερμανίας, το οποίο αντιμετωπίζει πτώση των διαφημιστικών εσόδων και της κυκλοφορίας του, σε συνέντευξή του που δημοσιεύεται σήμερα από την εφημερίδα "Ζιντόιτσε Τσάιτουνγκ".

"Μόνον ένα σωστό αποτέλεσμα μας επιτρέπει να εγγυόμαστε την οικονομική ανεξαρτησία μας" και ως εκ τούτου "να διατηρούμε τη δημοσιογραφική ανεξαρτησία μας και την εξαιρετική δημοσιογραφική ποιότητά μας", εξήγησε ο Όφε Ζάφε, ο διευθυντής του ομίλου Spiegel.

"Ο συνολικός τζίρος μας θα μειωθεί φέτος κατά 6% στα 307 εκατομμύρια ευρώ, στο επίπεδο που ήταν το 2003", διευκρίνισε υπογραμμίζοντας το δύσκολο περιβάλλον στο οποίο βρίσκονται όλα τα μέσα ενημέρωσης.

Η έντυπη έκδοση του "Ντερ Σπίγκελ έχασε περίπου το 10% των διαφημιστικών εσόδων της και ακόμη και οι εισπράξεις από τη διανομή μπορεί να σημειώσουν πτώση για πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια", πρόσθεσε ακόμη.

"Γι' αυτό πρέπει να κάνουμε οικονομίες και να προσαρμόσουμε τη δομή του κόστους μας", συνέχισε ο Ζάφε.

Ο ίδιος διαβεβαίωσε πως οι οικονομίες δεν θα γίνουν σε βάρος της ποιότητας του περιοδικού.

Το "Σπίγκελ" πουλάει περισσότερα από 900.000 τεύχη κάθε εβδομάδα, σύμφωνα με το γερμανικό γραφείο ελέγχου κυκλοφοριών (IVW). "Οι μισθωτοί του ομίλου Spiegel απολαμβάνουν ιδιαίτερα καλές συνθήκες εργασίας, με υπηρεσίες, αυξημένες κοινωνικές παροχές και ένα μισθό ανώτερο από το μέσο όρο", εξήγησε.

"Αυτό είναι δικαιολογημένο επειδή αυτό που παράγουμε είναι επίσης ανώτερο από το μέσο όρο. Εντούτοις είναι δυνατό να γίνουν οικονομίες σε όλους τους τομείς", διαβεβαίωσε.

Ο ίδιος δεν απέκλεισε ενδεχόμενες καταργήσεις θέσεων εργασίας για να"προσαρμόσουμε τη γενική οργάνωσή μας στις διαρθρωτικές αλλαγές στα μέσα ενημέρωσης και στις αλλαγές της αγοράς".

Ο Ζάφε υπογράμμισε πως ο ιστότοπος spiegelonline.de είναι κερδοφόρος "ήδη από καιρό", ενώ μίλησε επίσης θετικά για το δυναμισμό των πωλήσεων των εφαρμογών για ταμπλέτες και smartphones.

"Όμως η ανάπτυξη στον ψηφιακό τομέα δεν πρόκειται να αντισταθμίσει μεσοπρόθεσμα τις απώλειες στην καρδιά του επαγγέλματός μας", πρόσθεσε. Το τοπίο των γερμανικών μέσων ενημέρωσης συγκλονίσθηκε πρόσφατα από την κήρυξη πτώχευσης της εφημερίδας "Φρανκφούρτερ Ρουντσάου", τον προαναγγελθέντα για τις αρχές Δεκεμβρίου θάνατο των "Φαϊνάνσιαλ Τάιμς Ντόιτσλαντ" και την κήρυξη πτώχευσης του πρακτορείου ειδήσεων DAPD.


Πηγή: ΑΠΕ


 
tags: ΜΜΕ

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)