Ενώ η Θεσσαλονίκη ζει στους ρυθμούς των γυρισμάτων της ταινίας με πρωταγωνιστή τον Αντόνιο Μπαντέρας, μιλήσαμε στο «Κόκκινο Θεσσαλονίκης 91,4» με τον Λευτέρη Κρέτσο, πρώην υφυπουργό Ψηφιακής Πολιτικής για το πώς κατάφερε η Ελλάδα να προσελκύσει τέτοιες παραγωγές και άπαντες σήμερα να πανηγυρίζουν και να προσπαθούν να οικειοποιηθούν το όλο εγχείρημα αλλά και πώς μετά από δεκαετίες η οπτικοακουστική βιομηχανία στη χώρα μας καταφέρνει να αναπτύσσει δυναμική.
Συγκεκριμένα, ο κ. Κρέτσος αναφέρθηκε στην εκπομπή «Κάτι παίζει στο Κόκκινο» και την Ευγενία Χατζηγεωργίου στην εικόνα που παρουσίαζε η οπτικοακουστική παραγωγή όταν ανέλαβε ο ΣΥΡΙΖΑ το 2015 σημειώνοντας πως ήταν στο χειρότερο δυνατό της σημείο και αναφέρθηκε στην έλλειψη φορολογικών και χρηματοοικονομικών εργαλείων που θα προσέλκυαν διεθνείς κινηματογραφικές παραγωγές.
Στη συνέχεια ο πρώην υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής περιέγραψε το πλαίσιο των ρυθμίσεων που σχεδιάστηκαν για την ανάπτυξη της οπτικοακουστικής βιομηχανίας και της προσέλκυσης επενδύσεων (όπως το cash rebate κ.ά) και έκανε έναν απολογισμό για τη δυναμική που αναπτύχθηκε στον συγκεκριμένο κλάδο τα χρόνια που ακολούθησαν αλλά και πώς η χώρα μας κατάφερε να μπει στον χάρτη των ελκυστικών προορισμών κινηματογράφησης.
Ο κ. Κρέτσος εμφανίστηκε ικανοποιημένος για το γεγονός ότι η παρούσα κυβέρνηση αναγνωρίζει σήμερα και συνεχίζει το πλαίσιο που υπήρξε στον συγκεκριμένο τομέα, ωστόσο επισήμανε ότι η ΝΔ δεν επέδειξε υπεύθυνη στάση ως αξιωματική αντιπολίτευση και δεν είχε τότε την ίδια θετική στάση. Έκανε δε εκτενή αναφορά σε προβληματικές ρυθμίσεις που έφερε η κυβέρνηση που αμφισβητούν την βιωσιμότητα και μειώνουν την ανταποδοτικότητα του μέτρου.