to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

9:59 | 12.04.2021

Πολιτική

Κυβερνητικό φιάσκο: Ακινητοποιημένα λόγω βλάβης 23 από τα 40 νοικιασμένα λεωφορεία

Δεν βγήκαν για δρομολόγια καταγγέλλει μετά από αυτοψία στο αμαξοστάσιο της Πέτρου Ράλλη ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ


Μετά το επικοινωνιακό σόου Μητσοτάκη ήρθε το κυβερνητικό φιάσκο με τα λεωφορεία που νοίκιασε το υπουργείο Μεταφορών. Σε αυτοψία που πραγματοποίησε ο Νίκος Παππάς στο αμαξοστάσιο της Πέτρου Ράλλη διαπίστωσε ότι είναι ακινητοποιημένα στο συγκεκριμένο αμαξοστάσιο  και τα 9 από τα νοικιασμένα λεωφορεία με αποτέλεσμα κανένα από τα λεωφορεία να μην πραγματοποιεί σήμερα δρομολόγια.

Όπως τον ενημέρωσαν οι εργαζόμενοι συνολικά από τα 40 λεωφορεία που νοίκιασε το υπουργείο Μεταφορών, σε δρομολόγια μπήκαν μόνο τα 27 αφού όλα τα υπόλοιπα 23 παρουσίασαν βλάβη.

ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Το βιβλίο συμβάντων στο αμαξοστάσιο της Πέτρου Ράλλη όπου φαίνεται ότι και τα 9 νοικιασμένα λεωφορεία είναι εκτός δρομολογίων λόγω βλάβης

Ν. Παππάς - Χρ. Γιαννούλης: Οι φωτογραφίες των λεωφορείων και το βιβλίο βλαβών γκρεμίζει την προπαγάνδα Μητσοτάκη-Καραμανλή

«Ο «συνωστισμός» αδράνειας, ανικανότητας, ψεύδους και έπαρσης του κ. Καραμανλή συνεχίζει να υφίσταται.

Όπως υφίστανται, έναν χρόνο από την έναρξη της πανδημίας, οι απίστευτοι και επικίνδυνοι για τη δημόσια Υγεία συνωστισμοί στα ΜΜΜ.

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη νοίκιασε μεταχειρισμένα λεωφορεία, φορτωμένα με 500 και 700 χιλιάδες χιλιόμετρα, σαν να αγόραζε καινούρια.

Διαφήμισε την κυκλοφορία τους, όταν τα μισά μένουν ακινητοποιημένα στo αμαξοστάσιο της Πέτρου Ράλλη λόγω βλαβών.

Οι φωτογραφίες από τα λεωφορεία στο αμαξοστάσιο, όπου έγινε η κυβερνητική φιέστα, και το βιβλίο βλαβών γκρεμίζει την προπαγάνδα τους.

Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής θα πρέπει να ντρέπονται, όχι να κομπάζουν.

ΥΓ: Επαναδημοσιεύουμε τη φωτογραφία του βιβλίου βλαβών της Πέτρου Ράλλη. Σε απάντηση των περί ακινητοποίησης μόνο τριών οχημάτων και περί κάποιας βλάβης σε… κάτι φωτοκύτταρα». 

Νωρίτερα σε δήλωσή του, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ανέφερε:

«Μπήκαμε στα λεωφορεία που, πριν από λίγες μέρες, οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής διαφήμιζαν ως υπερσύγχρονα.

Κανένα από τα οχήματα που βρίσκονται στο αμαξοστάσιο της Πέτρου Ράλλη δεν βγήκε στον δρόμο για να εξυπηρετήσει το επιβατικό κοινό. Συνολικά, από όλα τα αμαξοστάσια, μόνο τα μισά από τα νοικιασμένα λεωφορεία βγήκαν για δρομολόγια.

Τα οχήματα που είδαμε στην Πέτρου Ράλλη αξιοποιήθηκαν, απλώς, την Παρασκευή για επικοινωνιακούς λόγους και πλάνα από drone και επέστρεψαν στο αμαξοστάσιο, κάποια με βλάβες. Υπάρχουν οχήματα με 700 χιλιάδες χλμ, τα οποία ο Οργανισμός προμηθεύτηκε σε τιμή, λίγο χαμηλότερη από την τιμή αγοράς καινούριων.

Η ακαταλληλότητα είναι παραπάνω από εμφανής.

Θα θέλαμε να ξέρουμε αν η Επιτροπή Παραλαβής έχει παραλάβει και τυπικά αυτά τα οχήματα.

Η απραξία είναι προσβλητική για τον κοινό νου».

Να σημειωθεί ότι το συνολικό κόστος των συμβάσεων με τους αναδόχους ανέρχεται σε 50 εκατ. ευρώ για 3+1 χρόνια και αφορά την προμήθεια 243 12μετρων και 50 18μετρων αρθρωτών, όλα μεταχειρισμένα δεκαετίας.

Πέραν της μεγάλης καθυστέρησης προμήθειάς τους (η διαδικασία ξεκίνησε τον περασμένο Σεπτέμβριο) και των παρατυπιών στις συμβάσεις (μεταξύ άλλων, τα λεωφορεία δεν έχουν ανοιγοκλεινόμενα παράθυρα), που προκάλεσαν και το προσωρινό «μπλόκο» του Ελεγκτικού Συνεδρίου στα μέσα Φεβρουαρίου, έντονες αντιδράσεις προκαλεί και το γεγονός ότι με λίγα παραπάνω χρήματα η ΟΣΥ θα μπορούσε να προμηθευτεί ολοκαίνουργια και ασφαλή δικά της λεωφορεία.

Όπως προκύπτει από έγγραφο του διευθύνοντος συμβούλου της ΟΣΥ, που έλαβε το Ελεγκτικό Συνέδριο με αρ. πρωτ. ΕΣ 5725/8.2.2021, η διενέργεια της προμήθειας των ανωτέρω λεωφορείων με βραχυχρόνια μίσθωση επιλέχθηκε καθώς «η τιμή ενός καινούργιου λεωφορείου όμοιου με τα προς προμήθεια λεωφορεία στην ευρωπαϊκή αγορά είναι περίπου 210.000,00 ευρώ και, σε κάθε περίπτωση, το κόστος απόκτησης των λεωφορείων με μίσθωση είναι σημαντικά μικρότερο, ανά έτος χρήσης τους, αυτού της απόκτησης καινούργιων, λαμβανομένης υπόψη της σταδιακής απομείωσης της αξίας των τελευταίων».

Δηλαδή η ΟΣΥ παραδέχεται όχι μόνο ότι με 61,5 εκατ. ευρώ θα μπορούσε να έχει ασφαλή και ιδιόκτητα καινούργια λεωφορεία, αλλά εμπαίζει σαφώς και τη νοημοσύνη των πολιτών αναφέροντας ότι ανά έτος χρήσης τα καινούργια λεωφορεία θα έχαναν την αξία τους, όταν αυτά που θα κυκλοφορούν τώρα έχουν ήδη φθορά δεκαετίας!

2021 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)